رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





راموس معتقد است اکنون باید روی دیدارهای لالیگا تمرکز کنند اما از سوی دیگر همچنان به صعود به مرحله بعدی کوپا دل ری امیدوار است

 
 
- سرخیو راموس، مدافع رئال، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل بارسا اعلام کرد نمی داند تیمش برای شکست دادن بارسا باید چه کاری انجام دهد.
در دیدار شب گذشته، شاگردان مورینیو ابتدا با گل رونالدو از حریف پیش افتادند اما در نهایت گل های پویول و آبیدال در نیمه دوم سرنوشت بازی را رقم زد.
راموس معتقد است اکنون باید روی دیدارهای لالیگا تمرکز کنند اما از سوی دیگر همچنان به صعود به مرحله بعدی کوپا دل ری امیدوار است.
او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه رئال گفت:" باید واقع بین باشیم. خیلی خوب کار نکردیم. ما برتری مان را از دست دادیم و در مقابل بارسا از فرصت هایش استفاده کرد.
 ما اکنون باید به لالیگا فکر کنیم. شکست دادن بارسا در نوکمپ دشوار است اما نمی خواهیم از همین حالا خودمان را از کوپا دل ری حذف شده بدانیم.
نمی توانم بگویم برای شکست دادن آنها چیزی کم داریم. بعضی وقت ها می برید و بعضی وقت ها شکست می خورید. شکست مقابل آنها ناراحت کننده است زیرا آنها اصلی ترین رقیب ما هستند. شکست دادن آنها دشوار است اما غیرممکن نیست.
هنوز بازی برگشت باقی مانده و هر اتفاقی می تواند رخ دهد. باید با ذهنیت پیروزی به نوکمپ برویم."
 


نظرات شما عزیزان:

اویس
ساعت11:10---30 دی 1390
سلام شرمنده چند روز نبودم بیام تسلیت بگم طوری نیست انشاالله که بازی های بعدی اگه تلاش کنین شاید بتونین بازیو مساوی کنین.ولی خوبه این دفه با گل کمتری باختین.انشاالله نیو کمپ جبران میشه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, ] [ 19:43 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید