رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ستاره یونایتد در پایان دیدار رئال مقابل بارسا به انتقاد از عملکرددفاع رئال پرداخته بود

 
Jose Maria Guti - ex Real Madrid
 

- خوسه ماریا گوتیرس، مقلب به گوتی، بازیکن سابق رئال مادرید در دفاع از په په به وین رونی تاخته است

در جریان دیدار دیشب ال کلاسیکو بود که په په در واکنشی غیر ورزشی دست لیونل مسی را لگد کرد. با به اتمام رسیدن این دیدار ، وین رونی درواکنش به این رفتار په په گفت:« په په چقدر ابله و احمق است. گاهی وقتها افرد کنترل اعصابشان را از دست می دهند.»

بعد از به ثمر رسیدن گل دوم بارسا در این بازی توسط آبیدال بود که رونی با لحن طنزآلودی درصفحه توئیترش نوشت:« هاها ها، با این گل په په به هدفش رسید.»

بعد از آن بود که گوتی در صحفه توئیترش پاسخ مهاجم انگلیس را داد:« به رونی می خندم.افراد مقدس زیادی هستند ولی اگر می خواهی فرد مقدسی باشی و موعظه کنی باید به آسمان بروی. انجام دادن کارهای اشتباه، بخشی از ویژگی های انسانی است.

گوتی قبل از آن هم درمورد رفتار په په، جمله ای را در صفحه توئیترش قرار داده بود:«په په بازیکنی است که بعد از دیدن چیزهای غیرقابل فهم چنین کاری را انجام داد. این نظر من درنهایت احترام نسبت به رفتار یک هم تیمی است.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, ] [ 19:41 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید