رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طبق گزارش منتشره در وب سایت روزنامه مارکا هواداران رئال خواهان استعفای آقای خاص هستند

 
Real Madrid fans
(

 

- وب سایت رسمی روزنامه مادریدی مارکابا پایان یافتن دیدار 4شنبه شب ال کلاسیکو با انتشار گزارشی ویدئویی به بازتاب نظرات هواداران رئال پرداخت.

دراین گزارش هواداران رئال نارضایتی شان ازتیمشان بعد از باخت مقابل بارسلونا را ابراز کرده اند و مورینیو وبازیکنانش در کانون خشم هواداران رئال بودند.ما به بازتاب نظرات برخی از این هواداران می پردازیم

یکی از هواداران گفت:« این شرم آور است که این بازیکنان دستمزدی نجومی دارند و برای تیم نمی دوند.»

یکی دیگر از آنها می گوید:« تقصیر گردن مربی تیم است؛ مورینیو»

هوادار دیگری می گوید:«مشکل بارسلونا نیست؛چون بارسلونا مثل همیشه بازی کرد. مشکل خود مادرید است.این رئال یک ذهنیت مشخص ندارد و شجاعت بازی کردن را درخود نمی بیند.آنها نمی توانستند به دنبال توپ باشند.بارسلونا همان بارسلونای همیشگی بود و این رئال بود که تغییر کرده بود.این مشکل ذهنیت آنهاست که   وارد زمین می شوند ولی از همان ابتدا می ترسند و نمی خواهند توپ را بگیرند.این جوری نمی شود.مشکل، مشکل رفتاری بازیکنان رئال است.»

هوادار دیگری که خیلی هم عصبانی بود گفت:« مورینیو گند زد. او گفت که تیمش بارسا را می برد ولی رئال در خانه اش ومقابل تمام هوادارانی که برای تماشای بازی آمده بودند، باخت.این مورینیو گند زد.»

نظر یکی دیگر از هواداران رئال این بود:« رویارویی با این بارسا کار خیلی سختی است؛ چون حریف خیلی قدرتمندی است.در لالیگا رئال می تواند قهرمان شود ولی در جام حذفی، دیگر نه.»

هوادار دیگری می گوید:« به نظر من رئال نمی داند که چطر باید بازی کند.باید چهره اش را عوض کند.رئال در نیمه دوم بازی امشب شرم آور بود.مالکیت توپ نداشتیم و به ندرت توپی را به سمت دروزاه حریف شلیک می کردیم.»

هوادار دیگری گفت:« ما یک بار دیگر باختیم و تیممان اصلا حریف را تحت فشار نمی گذاشت.این طور نمی شود.به نظر می رسید که فقط وقت تلف می شود. باید تغییراتی درتیم اعمال شود.»

هوادار دیگری وارد حرف او می شود و می گوید:« باید مورینیو را اخراج کرد.تاکتیک او در بازی امشب خیلی بد بود.باید او را عوض کرد.. »

برای تماشای ویدئوی مربوط به این گفت و گو ها به زبان اسپانیایی اینجا کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, ] [ 19:40 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید