رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مورینیو:نوری شاهین می خواهد بازی کند ولی هنوز آماده نیست

ستاره ترکیه ای دردیدار شنبه شب تیمش در زمین مسابقه حضور نخواهد داشت

 

 

Nuri Şahin - Real Madrid (Marca)
 

- این طور به نظر می رسد که به نوری شاهین، ستاره ترکیه ای رئال مادرید گفته شده تا برای بازگشت به ترکیب تیم مادریدی باید اندکی دیگر صبر کند؛ چرا که مورینیو او را در اوج آمادگی می خواهد

شاهین از تابستان و از زمانی که از بوروسیا دورتموند به رئال مادرید آمد با مصدومیتی از ناحیه زانو دست و پنجه نرم می کرد و همین مانع از درخشش او در ترکیب رئال شده.

دراین  میان مورینیو در صحبتهایی گفته که شاهین  هنوز به اوج آمادگی برای حضور در ترکیب رئال نرسیده.

آقای خاص در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش مقابل رئال سوسیداد که شنبه شب برگزار می شود به خبرنگاران گفت:« شاهین می خواهد بازی کند ولی نمی تواند. او این روزها درحال پشت سرگذاشتن پیش فصلش است. او باید آمادگی اش را بازیابد تا بتواند به ترکیب تیم بازگردد. من همین الان نمی توانم او را در زمین مسابقه ببینم.»

مورینیو ادامه داد:« از نظر فیزیکی و روانی، شاهین درمرحله پیش فصل است و به انجام خوب تمریناتش نیاز دارد. من از او نپرسیده ام که آیا آمادگی بازی کردن دارد یا نه؛ چون قطعا پاسخش مثبت خواهد بود. ما درمورد او اصلا نگران نیستیم. او بازیکنی است که زمانی طولانی را پیش روی خودش می بیند و مطمئنم که برای ما مهم خواهد بود.»

مورینیو درمورد دیدارامشب تیمش مقابل سوسیداد گفت:« ما خوب بازی می کنیم و زمانی که شرایطمان بدین ترتیب است، همه چیز برای ما آسان تر می شود. ولی ما نمی توانیم آرام باشیم،چون اگر در آرامش باشیم به پیروزی نخواهیم رسید.»

این بازی امشب ساعت 22 به وقت اروپا در سن سباستین برگزار می شود. قبل از آغاز این هفته از رقابتهای لالیگا، رئال با یک امتیاز فاصله نسبت به لوانته در رده دوم جدول قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 7 آبان 1390برچسب:, ] [ 12:3 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید