رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چهارشنبه شب شاهد برگزاری دیدار رفت دور یک چهارم پایانی رقابتهای جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و میان دو تیم رئال و بارسلونا خواهیم بود.

 
 
 
- امشب و در بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا ژوزه مورینیو و مردانش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان آبی و اناری پوشان هستند. بازی که نبرد های نفر به نفر درون زمین تآثیر گذار ترین نقش را در نتیجه پایانی آن خواهند داشت.
اگر درباره ال کلاسیکو از استیو مک من من سؤال کنید او بی درنگ به سراغ گلی می رود که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای سال 2002  وارد دروازه بارسلونا کرد. هافبک سابق لیورپول به خاطر حضور 4 ساله اش از سال 1999 تا 2003 در میان مادریدی ها به خوبی به شرایط این بازی آشناست. از نظر او تفاوت بازی در برابر بارسا هنگاهی که  در عضویت رئال قرار داشته باشید با زمانی که در لباس تیمی دیگری مثل لیورپول در برابر آن ها صف آرایی می کنید زمین تا آسمان است.
چهار شنبه شب استیو به تماشای آخرین نسخه ال کلاسیکو خواهد نشست اما قبل از آن در مورد چند فاکتور اصلی صحبت می کند که سرنوشت بازی در گروی آن ها قرار دارد.

 

 کریس رونالدو رو در روی دانی آلوس


مک من من درباره تقابل این دو می گوید: "رونالدو در فوتبال مدرن امروز یک بازیکن کامل به حساب می آید، قد بلند،  قوی، پرسرعت، سرزن و صد البته یک شوتزن قهار. من از دیدن بازی او هنگامی که در اوج باشد واقعا لذت می برم اما او گاهی کمی بدون فکر بازی می کند"
"تصور می کنم او در بازی آخر میان دو تیم بسیار عصبی و ضعیف کار کرد. بار ها از سمت چپ زمین بارسا به سمت دروازه آن ها نفوذ کرد اما عدم شرکتش در کار های دفاعی باعث شد دنی آلوس چند بار جناح چپ رئال را آزار دهد. فردا شب هر دوی این بازیکن ها از حرکات تهاجمی یکدیگر جلو گیری خواهند کرد و هر کدام که بتواند بهتر از پس حریف خود برآید می تواند برای حریف بسیار دردسر ساز شود."
"رونالدو از جام حذفی پارسال خاطرات خوبی دارد، او که این بار از حمایت تماشاچیان خودی نیز سود می برد احتمالا می تواند دروازه بارسلون را باز کند."


 آنخل دی ماریا رو در روی آبیدال


"من با دقت بازی های دی ماریا را تماشا کرده ام و عقیده دارم او یکی از مهره های کلیدی رئال در یک سوم دفاعی حریفان است. بارسا نیز چه با 3 دفاع به مراقبت از دروازه بپردازد و چه 4 دفاعه بازی کند اریک آبیدال را در جناح چپ و در برابر دی ماریاخود خواهد داشت."
"بر خلاف آلوز، آبیدال اهل حرکت به سمت زمین حریف نیست و این خود باعث می شود تا در این شب شاهد یک جدال کلاسیک مهاجم و مدافع باشیم. من بازی آبیدال را قبول دارم، او مدافع کاملیست اما به هر حال این فرانسوی در میان مدافعین استثنایی بارسا، ضعیف ترین بازیکن به حساب می آید."
"شاید قدرت دریبلینگ دی ماریا در صحنه هایی آبیدال را به دردسر بیاندازد، مخصوصا زمانی که پسرک آرژانتینی ناگهان به سمت وسط زمین تغییر جهت می دهد تا نفوذ کرده و یا توپ را به سمت دروازه شلیک کند."


ژابی آلونسو مقابل چابی


"هر دوی این بازیکنان مرکز ثقل تیم خود به حساب می آیند، آن ها رهبر خط میانی هستند. بارسا بدون چابی نظم خود را از دست می دهد و  رئال نیز برای هماهنگ کردن هافبک ها به ژابی آلونسو محتاج است."
"سبک بازی این دو البته متفاتوت است اما هر دو به یک اندازه تآثیر گذارند. آلونسو پاس های سریع و کوتاه خود را با توجه به حرکات بازیکنان روبروی خود تنظیم می کند. او علاقه زیادی به حرکت با توپ نیز ندارد اما در دگر سوی میدان چابی در تمام طول مسابقه در حال حرکت با توپ است تا بازیکن مورد نظر خود را در زاویه ای مناسب پیدا کند و پاس طلایی خود  را برای او بفرستد."
"در دیدار بین این دو همگان شاهد ترکیب جالب از سبک بازی این دو خواهند بود، دو شیوه ای که در تیم ملی اسپانیا به خوبی با یکدیگر تلفیق می شوند. اگر جدال بین این دو را چابی ببرد کنترل بازی به دست آبی و اناری ها خواهد افتاد و آن ها به احتمال فراوان بازی رفت را در خانه حریف با پیروزی پشت سر خواهند گذاشت."


مارسلو و الکسیس سانچس


"اینکه چگونه سانچس با سبک بازی باسلونا خو گرفته برای من خیلی جالب است. انطباقی که برای بسیاری از بزرگان دشوار می نمود برای این پسرک شیلیایی ظرف چند ماه اتفاق افتاد و به او کمک کرد گل های حساسی مانند بازی در برابر بتیس را به ثمر برساند. بازی تهاجمی بارسا با حرکت های سریع سانچس در میان مدافعین حریف ابعاد تازه ای را به خود می بیند"
"او اگر در سمت راست بازی کند قطعا مارسلو هم عقب خواهد نشست و او این گونه به بازی شناور بارسا کمک می کند."
" من شباهت های بسیاری بین بازی مارسلو و هم تیمی سابق خودم روبرتو کارلوس می بینم. هردو سریع و تکنیکی هستند و علاقه ای بسیار زیاد به هجوم به سمت زمین حریف دارند. اما چیزی که من را نگران می کند  ضعف مارسلوست در جدال های تک به تک. جایی که اگر مارسلو شکست بخورد ظرف چند ثانیه دروازه رئال هم فرو خواهد ریخت."

 په په و لیونل مسی


"هیچ مدافعی به تنهایی نمی تواند مسی را مهار کند. این بر هیچ کس پوشیده نیست. برای از کار انداختن او کل خط دفاعی رئال به همراه دیارا و آلونسو مورد نیاز است. اینگونه شاید بتوان فضای مورد نیاز برنده توپ طلا را از او گرفت."
"مشکل تقریبا لاینحل سفید های مادرید اینست که نمی توان مسی را برای یک 90 دقیه کامل مهار کرد. او حتی در آرام ترین روز های خود هم می تواند در یک صحنه سرنوشت بازی را تغییر دهد."  
"در این ال کلاسیکو به احتمال فراوان اصلی ترین نقش در جلوگیری از حرکات ویران کننده مسی را په په به عهده دارد. دفاع پرتغالی اگر کمی بیش از حد محکم بازی کند ممکن است با تصمیم دور قبل از پایان 90 دقیقه مجبور به ترک میدان شود. اگر هم اندکی تمرکز خود را از دست بدهد مسی از آخرین سد دفاعی رئالی ها عبور خواهد کرد و باقی ماجرا نیز نیازی به پیش بینی ندارد."
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, ] [ 20:23 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید