رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برای ما ، هدف لالیگاست . من اهدافم را عوض نمی کنم . اما طبیعتا اگر جای کوپا ، در یک تورنمنت دوستانه در تابستان هم بازی می کردیم ، من می خواستم که برنده شویم

 
Jose Mourinho - Real Madrid
 
- ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با بارسلونا به دفاع از کریستیانو رونالدو پرداخت :" من یک سال و نیم با او بوده ام که گلهای زیادی به ثمر رسانده . یکی از این گلها به ما یک جام داد و او با این که چند هت تریک داشته ، باید بگویم که نیمه دومش برابر مایورکا را دوست داشتم . بدون این که به دنبال بازی زیبا و ارائه بهترین نسخه ی خود باشد ، مثل یک کارگر تلاش کرد ، توپ ربایی کرد و تا پای جان جنگید . به کسی اجازه نداد که از او رد شود . بدون این که بخواهد بهترین بازیکن زمین باشد ، خوب جنگید . "
به نقل از مرجع خبري رئال مادريد،مورینیو درادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که هنوز ترکیبش را تعیین نکرده و به همین علت چیزی فاش نکرد و در مورد نتیجه خود گفت :" من فقط می خواهم که صعود کنیم . این نتیجه ایده آل است . ممکن است که در خانه ببازی و صعود کنی ، چیزی معلوم نیست . "
در مورد این که خودش نسبت به بازی 4شنبه با چه انگیزه ای به ورزشگاه می رود با ناراحتی پاسخ داد :" در طول دوران کارم چقدر جام برده ام ؟ در هر بازی ، اولویت های شخصی برای خودم تعیین می کنم که با توجه به آن ناراحت یا خوشحال می شوم . "
درباره شرایط دی ماریا گفت :" آن طور که انتظار می رود خوب نیست ، اما منتظر خواهیم ماند . در لیست قرار می گیرد . "
آقای خاص در این باره که آیا بنزما و ایگواین را در کنار هم قرار می دهد یا نه گفت :" تیمم را نمی خواهم بگویم. هنوز آن را مشخص نکرده ام . هر ترکیبی بگذارم مورد انتقاد قرار می گیرم ، اما به حرفهایی که زده می شود توجه ندارم . "

در ادامه تاکید کرد که هدف تیمش لالیگاست و نه کوپا :" برای ما ، هدف لالیگاست . من اهدافم را عوض نمی کنم . اما طبیعتا اگر جای کوپا ، در یک تورنمنت دوستانه در تابستان هم بازی می کردیم ، من می خواستم که برنده شویم . کوپا هدف سوم ماست اما در بازی فردا به دنبال برد هستیم . چه در لالیگا ، چه در چمپیونزلیگ و چه در کوپا بازی کنیم ، نمی خواهیم که بازنده باشیم . تیمی که حذف شود ، دو بازی کمتر انجام می دهد ، آن هم در فوریه ای که چمپیونزلیگ برگزار می شود و این برتری را دارد که بیشتر استراحت کند . اما دروغ نمی گوییم ، ما دوست داریم که آن دو بازی را داشته باشیم ، بارسا هم همین طور ."
سپس به سبک همیشه به انتقاد از مطبوعات پرداخت :" اگر کوئنترائو دفاع راست شود ، از من انتقاد می کنید و می گویید که او چپ پاست . اگر لاس را آن جا بازی دهم ، از من انتقاد می کنید که بدون خدیرا ، وسط زمین را خالی کرده ام . اگر په په را به خط هافبک ببرم ، از من انتقاد می کنید و می گویید که او دفاع وسط است و اگر برعکسش را انجام دهم ، همین طور . اگر از سیستم سه هافبک دفاعی استفاده کنم ، مورد انتقاد واقع می شوم که تدافعی هستم و اگر هجومی بازی کنیم ، مرا فاقد هدف می دانید . اگر ایگواین را بازی دهم می گویید بنزما فوق العاده است ، اگر بنزما را بازی دهم ، در مورد ایگواین صحبت می کنید و می گویید در مایورکا کلیدی بوده است . بهتر است که فردا به سینما بروید و بعد از بازی صحبت کنیم . "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, ] [ 20:21 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید