رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لیگ برتر و لیگ اسپانیا دو لیگ برتر جهان هستند اما باید صادق باشم . لیگ انگلیس لیگ پر از رقابتی است . لالیگا هم همین طور است اما نه به اندازه لیگ انگلیس

 
Cristiano Ronaldo, Real Madrid
 
 - کریستیانو هم مثل بازی با مایورکا ، روز بد دارد . در نیمه اول کاملا گم ، ناراحت و خشمگین بود . هر چند که او در بدترین روزهایش هم می تواند تیر دروازه حریف را بلرزاند . اما او دوازده بار توپ از دست داد و در معدود حرکات تیمی نقش داشت . کاملا نا آماده بود و در واقع به ندرت دیده شده بود که در دوران فوتبالش این قدر نا آماده باشد . اما واقعیت این است که او هنوز نا امید نشده است .
رونالدو در مورد بازی با بارسلونا در این باره که در الکلاسیکوها آیا استرس دارد یا نه گفت :" پیش از بازیها استراحت می کنم ، هیچ فشاری حس نمی کنم . " بازیکن پرتغالی در مصاحبه با دی تی ، در مورد عادت های قبل از بازی گفت :" سعی می کنم که در تمام مدت در یک مکان آرام و امن باشم. هر بار که چالش جدیدی پیش رویم قرار می گیرد ، سعی می کنم که پر تلاش تر از دفعه قبل باشم . قوت روحی من ، برایم خیلی مهم است . "
 به گزارش گل به نقل از مرجع خبري رئال مادريدرونالدو در مورد الکلاسیکوی چهارشنبه گفت :"همیشه می خواهم که در هر بازی برنده باشم و سعی می کنم که خوب بازی کنم . این تلاشی است که انجام می دهیم : ببریم و خوب بازی کنیم . انگیزه ام از همین جا بر می آید ، صرفنظر از این که حریف چه کسی است . اگر سرحال باشید و از فوتبال بازی کردن لذت ببرید ، فقط صلاح تیمتان را می خواهید . "
 در مورد سبک بازی خود گفت :" من سعی می کنم که به جزئیات کوچک توجه داشته باشد . اگر بازیکنی سریع تر از حد معمول باشد ، غلبه بر او مشکل می شود ، اما من سعی می کنم که زیاد به بقیه توجه نکنم . می خواهم بازی خود را انجام دهم ، تلاش کنم که تکنیک بیشتری داشته باشم و سعی کنم که هر کسی در مقابلم است را شکست دهم . پاس بدهم ، توپ را ارسال کنم و به دنبال صلاح تیم باشم ."
 کریستیانو در مورد عزمش برای قهرمانی لیگ با رئال مادرید گفت :" فصل گذشته ، بهتر از همیشه کار کردم و از این بابت خوشحالم اما حاضر بودم که ده گل کمتر بزنم و لالیگا را ببریم یا در دیگر رقابت ها بهتر باشیم . "
در مورد آینده اش در رئال مادرید هم گفت :" لیگ برتر و لیگ اسپانیا دو لیگ برتر جهان هستند اما باید صادق باشم . لیگ انگلیس لیگ پر از رقابتی است . لالیگا هم همین طور است اما نه به اندازه لیگ انگلیس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, ] [ 19:55 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید