رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئال و بارسا در همه جا رقابت دارند و از كمتر از 3روز به الكلاسيكو رسانه هاي طرفدار اين 2 تيم جدال را شروع كرده اند

 
offside on sergio ramos (mallorca vs real madrid)
 

 -  اشتباهات داوري جزئي از فوتبال است .جمله اي ازار دهنده كه البته  بايد انرا قبول داشت و به آن احترام گذاشت. در بازي شنبه  شب گذشته مايوركا رئال شاهد كلكسيون اشتباهات داور بوديم اشتباهاتي كه شايد به سود شاگردان مورينيو تمام شد.

در جريان بازي شب گذشته ، پرس مونته‌رو در دو صحنه بسيار مشکوک دو تيم رئال مادريد و مايورکا را از ثبت دو گل قطعي محروم کرد.
در اين بازي داور مسابقه خطاي واضح بازيکنان مايورکا روي کايه خون را ناديده گرفت و يک پنالتي بسيار روشن را اعلام نکرد.در عین حال او یک تصمیم شجاعانه هم داشت ، زمانی که وی برخورد توپ به راموس در حالي که در فاصله بسيار کم با زننده ضربه قرار داشت را هند تشخیص نداد که البته این نظر درست به نظر می رسید  و اعتراض بازيکنان مايورکا کاملا بيجا به نظر مي‌رسيد.
اما از طرفي داور اين ديدار مي‌توانست يک پنالتي براي مايورکا اعلام کند اما با خونسردي از کنار اين صحنه نيز گذشت.
گل سرخيو راموس نيز در اين ديدار از نظر داور آفسايد بود در حالي که بازبيني تصاوير نشان از حضور راموس در منطقه پوشش داده شده توسط مدافع مايورکا دارد.
داور آندلوسي يک گل سالم رئال مايورکا را نيز ناديده گرفت تا اشتباهات عجيبش را کامل کرده باشد!

La imagen evidencía que no hay fuera de juego | Foto: @YahooEurosport

اما نكته مهم در اين موضوع حاشيه هاي روز بعد از بازي بود. رئال و بارسا در همه جا رقابت دارند و از كمتر از يك هفته مانده به الكلاسيكو رسانه هاي طرفدار اين 2 تيم جدال را شروع كرده اند.

در حالي كه روزنامه ماركا كه چاپ مادريد است عقیده داشت داور در اشتباهات خود بالانس را رعایت کرده (ظلم بالسویه عدل است!)و در انطرف روزنامه اسپورت كاتالانيا كه طرفدار بارساست به شدت به پرس مونته رو تاخته بود و علنا اعلام كرده بود كه داور رئال را در اين بازي پيروز كرده است.البته در این جبهه گیری بارسایی ها هواداران بیشتری داشتند چراکه مردود اعلام شدن گل سالم مایورکا لحظه بسیار مهمی بود.

البته وضع مشابهی  را هفته گذشته نيز شاهد بوديم . جايي كه هفته پيش بارسا در مقابل اسپانيول 1-1 متوقف شد و در اخر بازي يك صحنه مشكوك به پنالتي براي بارسا اعلام نشد(در حالي كه اصلا به نظر هند نمي امد و از ان بر خورد هاي توپ به دست بود)...اما بارسایی ها نظر دیگری داشتند.

در حال حاضر رسانه هاي طرفدار دو تيم هم مانند دو تيم بارسا و رئال باهم رقابت سختي دارند به نظر مي رسد داربي چهار شنبه شب هم  از نظر حاشيه ايبه شدت حساس بشود.

البته همين چند دقيقه پيش بود كه در بازي بارسا بتيس در حالي كه بازي تا دقيقه 71 2-2 مساوي دنبال مي شد ؛ داور اين ديدار پدرو ماريو را با نشان دادن كارت زرد دوم از بازي اخراج كرد تا بازي كاملا به سود بارسا شود و بعد از 10 نفره شدن بتيس بود كه بارسا توانست 2 گل ديگر كه يكي از انها هم روي يك پنالتي مشكوك بود به ثمر برساند.

http://estaticos.sport.es/resources/jpg/6/6/1326665703566.jpg

با این شرایط  مطمئن باشيد فردا ماركا به كميته داوران لاليگا حمله کنند  تا در اين جدال رسانه اي 2با حریف به تساوی برسند.

به هر حال تا فوتبال هست اشتباهات داوري هم وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, ] [ 12:12 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید