رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در حاليكه بازي رئال –مايوركا تا دقيقه 85 1-1 مساوي دنبال مي شد و استرس در چهره همه مادريدي ها نمايان بود كاري را كه كريس رونالدو موفق به انجام ان نشد را كايخون به سرانجام رساند

 
Liga BBVA: Mallorca-Real Madrid: José María Callejón
 

 - بي شك با شنيدن نام كايخون بي اختيار كولي دادن او به مورينيو را به ياد مي آوريم. بازي والنسيا-رئال مادريد بود كه رئال 2-1 از والنسيا جلو بود و زير حملات خوفاش ها قرار داشت كه رئال روي ضد حمله گل سوم را به ثمر رساند و مورينيو كه كاملا زير فشار جوي استاديوم بود شادي عجيبي از خود نشان داد او به سمت كايخون دويد و به پشت او پريد. بعد از اين اتفاق البته شهرت كايخون چند برابر شد.

كايخون بازيكن محبوب مورينيوست و در اين فصل هر وقت بازي كرده عالي بوده چه  در كوپا دل ري وچه در لاليگا. مورينيو در مورد او مي گويد ژوزه كايخون  در تمرينات آنقدر خوب كار مي كند كه انسان را شيفته خود مي كند و بيرون گذاشتن او بسيار سخت است.

امشب كايخون براي رئال گل كاشت . در حاليكه بازي رئال –مايوركا تا دقيقه 85 1-1 مساوي دنبال مي شد و استرس در چهره همه مادريدي ها نمايان بود كاري را كه كريس رونالدو موفق به انجام ان نشد را كايخون به سرانجام رساند. او با يك شوت زيبا از يك توپ برگشتي توانست دروازه سنگربان اسرائيلي مايوركا را باز كند.با اين گل اختلاف در صدر جدول بين رئال و بارسا حداقل براي 1 روز به 8 امتياز رسيد.

ژوزه ماريا كايخون متولد 11 فوريه سال 1987 در موتريل اسپانيا ست. اين بازيكن 24 ساله كه محصول باشگاه رئال مادريد است اولين بازي هاي حرفه اي خود رادر سال 2006-7  براي رئال ب انجام داد. او در اين سال توفيق چنداني نداشت و فقط در 4 ديدار توانست بازي كند. اما سال 2007-8 سال كايخون بود او در 38 بازي به ميدان رفت و امار خيره كننده 21 گل را از خود به جاي گذاشت و اين يعني 1.7 گل در هر بازي.

بعد از درخشش او پيشنهاد هاي زيادي دريافت كرد اما در نهايت در سال 2008 او مادريد را به مقصد ايالت كاتالان ترك كرد و با قراردادي 4 ساله پيراهن ابي و سفيد اسپانيول را به تن كرد. كايخون 3 فصل در اسپانيول بازي كرد و از سال 2008 تا 2011 توانست در 106 بازي 11 پاس گل و 12 گل براي اين تيم بارسلوني  به ثمر برساند.

در سال 2011 كايخون طبق يك قرارداد 5 ساله و به ارزش 5.5 ميليون يورو به مادريد بازگشت تا به آرزوي دوران كودكي خود كه بازي با لباس رئال در لاليگا بود رسيده باشد.او انگيزه زيادي داشت و توانست در اولين بازي خود براي رئال در برابر لوس انجلس گالكسي در دقيقه 30 گل بزند.

در ابتدا كمتر كسي فكر ميكرد كه به كايخون بازي برسد ولي او آنقدر در تمرينات ممارست بخرج داد تا مورينيو نتواند از او براحتي بگذرد.او در اين فصل 10 بار در لاليگا به ميدان رفته كه قبل از بازي با مايوركا 3 گل زده بود وحالا 4 گله شده البته او در جام حذفي هم درخشش داشته وثمره ان  در 5 ديدار جام حذفي 3گل و 1 پاس گل بوده است.

با گل امشب  او در بين طرفداران مشكل پسند و سخت گير مادريدي محبوبيت زيادي كسب خواهد كرد و مشخص است كه علاقه مورينيو نيز به او بيشتر مي شود و امكانش زياد است كه چهارشنبه شب در مقابل بارسا او فيكس باشد.



نظرات شما عزیزان:

اویس
ساعت12:44---25 دی 1390
سلام نمیدونم چرا این چند روزه همش دارین شانسی میبرین؟فعلا خوشحال باشین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, ] [ 8:35 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید