رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در یکی از سخت ترین و پر مشقت ترین بازیهای رئال مادرید در لالیگای این فصل ، تیم توانست که در آستانه الکلاسیکو ، فاصله پنج امتیازی خود با بارسلونا را حفظ کند

 
Liga BBVA: Mallorca-Real Madrid: José María Callejón
 

 – رئال مادرید توانست در دیداری دشوار در خانه مایورکا دو بر یک پیروز شود و به صدرنشینی قاطعانه خود ادامه دهد. رئال در حالی این پیروزی را به دست آورد که تا بیست دقیقه مانده به پایان بازی شکست خورده بود ولی انگیزه بالای مردان مورینیو آنها را در این دیدار پیروز کرد.

مایورکا در نیمه اول مقابل حملات مادرید عالی دفاع کرد و موقعیت‌های بسیار خوبی هم برای گل‌زنی داشت که تنها از یکی از آنها بهره برد. تومر حمد در دقیقه 39 برای این تیم گل زد. چوری کاسترو روی یک ضربه کرنر و پس از یک و دو توپ را روی دروازه ارسال کرد و حمد آن را با ضربه سری شیرجه‌ای به گوشه دروازه رئال زد.

در آخرین لحظات نیمه اول چیزی نمانده بود که سرخیو راموس گل بزند اما ضربه سر او روی ضربه ایستگاهی ژابی آلونسو به تیر دروازه برخورد کرد.

مایورکا باز هم در دقیقه 59 گل زد اما گل ویکتور را داور به دلیل آفساید بودن مردود اعلام کرد؛ آنچه که تصاویر آهسته نشان می‌داد تصمیمی بسیار سخت‌گیرانه بوده است.

مادرید سرانجام در دقیقه 72 به گل تساوی رسید. مسعود اوزیل پس از همکاری با کریم بنزما توپ را به گونسالو ایگواین سپرد و او هم توپ را از روی سر دودو آواته رد کرد و توپ با تکل فرناندو تیسونه وارد دروازه مایورکا شد.

اندکی بعد ضربه دیدنی کریستیانو رونالدو از فاصله‌ای دور به تیر دروازه مایورکا برخورد کرد.

در دقیقه 85 بود که مادرید پیش افتاد. دفاع مایورکا روی حرکت ایگواین تعلل کرد و توپ پس از دفع ناقص به خوسه کایخون رسید و او با شوتی تماشایی توپ را از میان چندین بازیکن مایورکا وارد دروازه کرد.

رئال با این برد فاصله را در صدر جدول موقتا به هشت امتیاز افزایش داد و مایورکا با 19 امتیاز فعلا چهاردهم است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, ] [ 8:34 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید