رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئالی ها در حال حاضر با 5 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در صدر قرار دارند و برای کسب سه امتیاز راهی سن موئیکس می شوند.

 
Joaquin Caparros, Mallorca
 

- خواکین کاپاروس، سرمربی مایورکا، اعلام کرد اگر نتوانند بهترین بازی شان را ارائه بدهند، فردا دیدار دشواری مقابل رئال خواهند داشت و معتقد است شاگردان مورینیو نسبت به فصل گذشته بهتر شده اند.

رئالی ها در حال حاضر با 5 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در صدر قرار دارند و برای کسب سه امتیاز راهی سن موئیکس می شوند.

کاپاروس در گفتگو با نشریه آ. اس گفت:" مادرید پیشرفت کرده و نسبت به سال گذشته بهتر شده است. من این تیم رئال را دوست دارم زیرا بسیار هماهنگ و متحد بازی می کنند. اینکه آنها با تعهد و تمام وجود بازی می کنند، را دوست دارم.

من همچنین ذهنیت هماهنگ و اشتیاق آنها برای پیروزی را دوست دارم. این چیزی است که آنها برای پایان دادن به برتری بارسا نیاز دارند."

سرمربی سابق بیلبائو معتقد است تیمش برای گرفتن یک نتیجه خوب مقابل رئال به اتحادی مشابه نیاز دارد.

" ما باید نمایشی در سطحی بالا ارائه بدهیم؛ چه از نظر فردی و چه تیمی. باید در حملات دقیق باشیم و امیدارم کمی هم خوش شانس باشیم.

برای غلبه بر تیمی مانند رئال حتما به شانس نیاز دارید. امیدوارم یک مایورکای متحد با ذهنیت پیروزی و بیشترین تلاش ببینیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 دی 1390برچسب:, ] [ 17:43 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید