رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مربی پرتغالی رئال در صحتبهایی اعلام کرد که در فکر انتقام از بارسا نیست

 
Jose Mourinho - Real Madrid vs Malaga

- ژوزه مورینیو مربی باتجربه باشگاه رئال مادرید بی صبرانه در انتظار مصاف تیمش با بارسلونا در جام حذفی اسپانیاست.این درحالی است که تیم او قبل از مصاف با بارسا مقابل مایورکا به میدان می رود

مربی پرتغالی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با مایورکا به خبرنگاران گفت:« ما مقابل مایورکا یک بازی داریم و شما با من درمورد انتقام مقابل بارسا صحبت می کنید که این برایم بی معنا و مفهوم است»

مربی پرتغالی صحبتهایش را درمورد آینده کاکا آغاز کرد:« شرایط کاکاهیچ تغییری نکرده. ما از اولین روز فصل تا آخرین روز بهترین بازیکنان را دراختیار داریم. بازار نقل و انتقالات آغاز شده ولی ما تمایلی به خرید، فروش و یا جذب قرضی بازیکن نداریم.»

بدین ترتیب مورینیو نه تنها آینده کاکا در تیمش را تضمین کرد بلکه درهای خروج را هم به روی گرانرو بست.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا،مورینیو در تحلیل بازی تیمش مقابل مایورکا با مروری بر لیست بازیکنان مصدومش، در مورد دی ماریا گفت:« این غیرممکن است که دی ماریا مقابل مایورکا بازی کند و برای هفته بعد احتمال دارد که برگردد. اگر دی ماریا مقابل مایورکا بازی نمی کند،به این دلیل نیست که ما او را حفظ کرده ایم، بلکه به این دلیل است که اصلا نمی تواند.»

او در مورد سامی خدیرا و مصدومیت این بازیکن آلمانی هم گفت:« الان وقت گریه و زاری کردن نیست. تمامی فصول به همین ترتیب هستند.تمام بازیکنانی که در رئال هستند آماده بازی کردن هستند ومصدومیت هم بخشی از دنیای فوتبال است.»

مورینیو درمورد کاروالیو که هنوز آماده حضور درزمین نیست گفت:« کاروالیو هنوز آماده نیست.او مصدوم نیست ولی باید به تمریناتش ادامه دهد.هرزمانی که به آمادگی برسد، فرصت خواهد یافت.»

آقای خاص بازی مقابل مایورکا را کلیدی می داند:«این بازی سرنوشت ساز و کلیدی است و واولویت ما در رقابتهای لالیگاست. قهرمانی در لالیگا اولویت اول ماست. به همین خاطر بازی مقابل مایورکا برایمان خیلی مهم است. باید حداکثر امتیاز ممکن را کسب کنیم تا حریف مستقیممان به ما نزدیک نشود. مایورکا تیمی است که درانتظار کسب حداکثر امتیازات است و به همین خاطر در فکر استراحت دادن به هیچ کسی نیستیم. سال گذشته ما دو امتیاز درمایورکا از دست دادیم.این تیم الان درشرایط خیلی خوبی است و بازی با مایورکا بازی خطرناکی است.»

مورینیو در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که به شاگردانش اجازه نمی دهد که با فکر دوئل با بارسلونا بازی های لالیگا را ساده بگیرند:« بازی حساس و کلیدی ما مقابل مایورکاست. زمانی که موقع برگزاری جام حذفی فرا برسد، برای کسب جام دست به کار می شویم ولی لالیگا واقعا مهم است.امیدوارم که شاگردانم حواسشان را به بازی جام حذفی ندهند.بازی مقابل مایورکا و اتلتیک بیلبائو بازیهای سختی هستند و من تمام تلاشم را به کار می گیرم که حواس بازیکنانم پرت نوشت. مهم ترین بازی ما، بازی با مایورکاست.خودم حتی یک ثانیه را برای فکر کردن به جام حذفی از دست نمی دهم.»

مورینیو دراین کنفرانس خبری درمورد کریس رونالدو هم صحبت کرد و درپاسخ به سوال خبرنگاری در مورد ناکامی کریس در زدن ضربات ایستگاهی دراین فصل گفت:« آیا آمار و ارقام بازیکنان کلیدی سایر تیمها را هم دارید؟آیا آمار دیگر مهاجمان را هم دارید؟ آیا می خواهید تمام گلهای کریس را با مهاجمان دیگر مقایسه کنید؟ درمورد توپ طلا صحبت می کنید؛درمورد کفش طلا صحبت می کنید. و الان با آنالیز آماری اینجا هستید؟ واقعا شما را درک نمی کنم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 دی 1390برچسب:, ] [ 14:40 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید