رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شاگردان مورینیو اگرچه ماه گذشته مقابل بارسا 3-1 شکست خوردند اما خیلی زود به روند پیروزی های شان برگشتند و اکنون 5 امتیاز با بارسا فاصله دارند.

 
Karim Benzema - Real Madrid
 

- کریم بنزما، مهاجم رئال، معتقد است اگر کسی می خواهد روی رقابت قهرمانی این فصل لالیگا شرط بندی کند، باید روی قهرمانی رئال شرط ببندد.

شاگردان مورینیو اگرچه ماه گذشته مقابل بارسا 3-1 شکست خوردند اما خیلی زود به روند پیروزی های شان برگشتند و اکنون 5 امتیاز با بارسا فاصله دارند.

او در گفتگو با آ. اس گفت:" همیشه روی ما شرط ببندید. ما در همه دیدارها به دنبال پیروزی هستیم. ما اکنون شرایط خوبی داریم، در صدر هستیم و می خواهیم همین روند را تا قهرمانی ادامه بدهیم."

این مهاجم فرانسوی همچنین اعلام کرد از ابتدای حضورش در رئال، مانند گذشته از فوتبال بازی کردن لذت نمی برد.

" من تنها 24 سال دارم و می خواهم به سختی کار کنم تا از نظر فیزیکی و ذهنی در بهترین شرایط باقی بمانم. من در حال حاضر بازی های زیادی انجام می دهم و گل های زیادی به ثمر می رسانم."

به تازگی شایعاتی در مورد مشکل کریس رونالدو با هواداران رئال به وجود آمده اما بنزما مطمئن است که هواداران بار دیگر از این ستاره پرتغلی حمایت خواهند کرد.

" من خیلی امیدوارم زیرا او بازیکن بزرگی است و وقتی در کنار او بازی می کنم، او موقعیت های گلزنی زیادی برای من ایجاد می کنم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 دی 1390برچسب:, ] [ 20:27 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید