رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئالی ها با پیروزی مقابل مالاگا به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری رسیدند و در صورتی که بارسا امشب بتواند از سد اوساسونا عبور کند، دو تیم دو در مرحله بعد مقابا هم قرار می گیرند

 
Iker Casillas - Real Madrid
Iker Casillas - Real Madrid

سایت گل- ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال مادرید، معتقد است نباید به خاطر احتمال برخورد با بارسا در کوپا دل ری، دیدار مقابل مایورکا در لالیگا را فراموش کنند.

شاگردان مورینیو با پیروزی مقابل مالاگا به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری رسیدند  و در صورتی که بارسا امشب بتواند از سد اوساسونا عبور کند، دو تیم دو ال کلاسیکو در دو هفته آینده خواهند داشت.

با این وجود، کاسیاس معتقد است رئالی ها به جای فکر کردن به ال کلاسیکوی احتمالی، باید روی دیدار مقابل مایورکا تمرکز کنند.

او در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" به جای اینکه نگران دیدارهای احتمالی مقابل بارسا باشیم، باید از برتری مان در لالیگا دفاع کنیم."

کاسیاس همچنین معتقد است صحبت از بازی مقابل بارسا، بی احترامی به اوساسوناست و از صعود ناباورانه مایورکا به دور بعد کوپا دلی ری علی رغم شکست 2-0 مقابل سوسیه داد در دیدار رفت گفت.

" ما در رختکن در این مورد صحبت می کردیم که در فوتبال چه اتفاق هایی ممکن است رخ دهد. در دیدار مایورکا- سوسیه داد این را مسئله را به خوبی دیدیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, ] [ 18:38 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید