رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازی رئال مقابل مالاگا، عذر موجهه ای برای غیبت نمایندگان باشگاه رئال مادرید در مراسم اهدای توپ طلای سال 2011 نبود

 
balon de oro
 

 

- روزنامه اسپورت کاتالونیا با انتشار گزارشی تحت عنوان «گزارش سری» به بررسی غیبت رئالی ها در مراسم اهدای توپ طلای سال 2011 پرداخته

این درحالی است که مادریدی ها به صورت مجازی در سالن زوریخ حضور داشتند ولی بازیکنان و مربی این تیم به صورت فیزیکی درمراسم حاضر نبودند.از همین رو تصاویر منتشره از نامزدهای نهایی دریافت جایزه توپ طلا، بهترین مربیان سال 2011 و همچنین تیم منتخب سال 2011 به صورتی ایده آل نبود؛چرا که بخشی از نمایندگان و برگزیده های این جوایز که بازیکنان رئال بودند دراین مراسم شرکت نکرده بودند. مسئولان فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا از رفتار ژوزه مورینیو و شاگردانش که در مراسم اهدای توپ طلای سال 2011 شرکت نداشتند، راضی به نظر نمی رسیدند.

باشگاه مادریدی بازی روز سه شنبه این تیم مقابل مالاگا دردور برگشت جام حذفی اسپانیا را دلیل غیبت مربی و بازیکنان منتخب این تیم درمراسم دوشنبه شب زوریخ اعلام کرده بود  و از سوی دیگر افرادی مثل زیدان و بوتراگنیو را به عنوان نماینده باشگاه به این سالن اعزام کرده بود.غیبت آنها از نظر فیفا،نکته ای کلیدی و اساسی نبود ولی مسئولان فیفا معتقدند که سران باشگاه مادریدی می توانستند دراین مراسم معتبر شرکت کنند.

آنها معتقدند که برخورد مورینیو و شاگردانش به صورت غیرمستقیم، کم ارزش جلوه دادن این مراسم است و این ممکن عواقب خطرناکی را به همراه داشته باشد.چرا که از این به بعد هرزمان که یک مربی یا بازیکن خودش را شکست خورده دانسته و احساس کند که جایزه توپ طلا به او نخواهد رسید، می تواند به عنوان توجیهی برای غیبت در مراسم اهدای سالانه توپ طلا اعلام کند که مورینیوو رونالدو هم در سال 2011 دراین مراسم شرکت نکرده بودند.

از همین رو مسئولان فیفا به خاطر بی احترامی رئالی ها دلخور و ناراحت هستند. از نظر آنها تنها دلیل غیبت رئالی ها، آماده سازی تیم برای بازی با مالاگا نبود، بلکه گویا رونالدو و مورینیو از تکرار آنچه درتابستان در موناکو رخ داد طفره رفتند. در تابستان گذشته ودرجریان مراسم انتخاب بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 1-2010 یوفا بود که لیونل مسی زیر نگاه سنگین رونالدو به عنوان برترین بازیکن تورنمنت برگزیده شد و رونالدو برای آنکه چنین اتفاقی تکرار نشود،این بار تصمیم گرفت تا به زوریخ سفر نکند

این درحالی بود که علاوه بر رونالدو و مورینیو، کاسیاس ، راموس و آلونسو هم باید به زوریخ سفر می کردند.چرا که نام 4 بازیکن از رئال در تیم منتخب سال فیفا قرار داشت ولی جای این 4بازیکن در تیم یازده نفره خالی بود. رونالدو هم که می بایست در جریان اهدای توپ طلا در کنار مسی و چابی قرار می گرفت در سالن حضور نداشت و مورینیو هم می بایست در کنار فرگوسن و گواردیولا می نشست که این اتفاق هم رخ نداد.

 

Cristiano habló en la gala mediante una grabación | Foto: VALENTI ENRICH

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, ] [ 21:54 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید