رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید یک ماهی است که مورد کم لطفی هواداران تیمش قرار می گیرد

 
 

- فردا، یک ماه از آخرین مصاف ال کلاسیکو می گذرد و از آن بازی تا به امروز، هواداران ورزشگاه برنابئو با ذره بینشان عملکرد کریس رونالدو را زیر نظر گرفته اند. کافی است تا رونالدو کوچکترین اشتباهی کرده یا ضربه ای را خراب کند تا سوتهای انتقادی علیه او به هوا بلند شود.

نمی توان گفت که جدایی میان هواداران رئال و کریس رقم خورده ولی این طور به نظر می رسد که بخشی از هواداران رئال دیگر بازی ستاره پرتغالی شان را تائید نمی کنند.این درحالی است که کریس یکی از مهمترین بازیکنان رئال است

همه چیز از دهم دسامبر شروع شد؛ مصاف رئال مادرید مقابل بارسلونا؛ هواداران حاضر در برنابئو در ثانیه 23 بازی شاهد آن بودند که تیم محبوبشان با گل بنزما از حریف دیرینه پیش افتاده.بعد از آن بود که رونالدو فرصتی استثنایی برای گلزنی داشت تا سرنوشت بازی را یک تنه رقم بزند. او تصمیم گرفت تا از خارج از محوطه جریمه توپ را با پای راستش شوت کند. این درحالی بود که آنخل دی ماریا در جایگاه بهتری بود.

رونالدو توپ را ارسال کرد و این موقعیت از دست رفت. دقایقی بعد بود که بارسلونابه گل تساوی رسید. در نیمه دوم و در حالی که رئال با نتیجه 1-2 از بارسا عقب بود هم کریس فرصت طلایی دیگری را برای گلزنی از دست داد. او یک ضربه سر را به هدر داد و ضربه سر او در خارج از دروازه والدس جای گرفت تا در این دقایق برای اولین بار سوتهای انتقادی خطاب به کریس به گوش برسد.

ال کلاسیکو به پایان رسید ولی این سوال برای چندین روز مطرح بود که چرا رونالدو نمی تواند در بازیهای حساس و سرنوشت ساز گلزنی کند؟ ولی چرا مسی می تواند این کار را انجام دهد؟

همین سوالها و ابهام ها باعث شد تا رونالدو ناراحتی اش را از واکنشهای انتقادی هواداران تیمش به نمایش بگذارد.

در اولین جلسه تمرینی رئال بعد از ال کلاسیکو، رونالدو به تنهایی و جدای از سایر هم تیمی هایش تمرین می کرد و با کسی حرف نمی زد و حتی به طرف دوست صمیمی اش، مارسلو هم نرفت. او اصلا شوخی نمی کرد و درحالی که شال گردنش را بالا کشیده بود، نمی خواست که چهره خشمگینش مشخص باشد

در بازی بعدی رئال، که مقابل پونفررادا بود، رونالدو با غرور تمام به میدان رفت. درآن بازی گلزنی کرد و گلزنی اش را جشن نگرفت. این درحالی بود که هم تیمی هایش برای جشن گرفتن کریس دوراو حلقه زدند و ناراحتی او چندان مشخص نشد. در بازی مقابل گرانادا هم کریس به گل رسید و دوباره شاهد همان ژست خونسرد و بی تفاوت او بودیم.

این اولین باری نبود که از عملکرد رونالدو انتقاد می شد. او بعد از به ثمر رساندن سه گل در ورزشگاه سانچس پیشخوان  و در مصاف با سویا،که با گلهایش جواب دندان شکنی به منتقدانش داده بود، به خبرنگاران گفت:« کسانی که از من انتقاد می کنند،هیچ چیزی از فوتبال نمی دانند.این گلها برای بستن دهان آنها بود.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, ] [ 19:3 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید