رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دی ماریا: دوباره اعتماد به نفسم را به دست آوردم

مهاجم آرژانتینی رئال مادرید از اینکه موفق شد در پیروزی 3-0 شب گذشته تیمش مقابل ویارئال گلزنی کند، بسیار خوشحال است

 

 

La Liga,Angel di Maria,Real Madrid v Sevilla(Getty Images)

- آنخل دی ماریا، مهاجم رئال مادرید، از اینکه موفق شد در پیروزی 3-0 شب گذشته تیمش مقابل ویارئال گلزنی کند، بسیار خوشحال است و اظهار امیدواری کرد که بتواند در دیدار بعدی تیمش نیز نمایشی در این سطح داشته باشد.

این اولین گل این ستاره آرژانتینی در این فصل بود و البته دو گل دیگر تیمش را نیز پایه گذاری کرد.

دی ماریا تاکید کرد که با نمایش هایی که در چند بازی اخیر ارائه داده، سرشار از اعتماد به نفس است.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه رئال گفت:" من از این پیروزی بسیار خوشحالم و همچنین از گلی که به ثمر رساندم زیرا مدت طولانی ای بود که گلزنی نکرده بودم. این فرصت برایم فراهم شد تا در این دیدار گلزنی کنم و این برای بسیار ارزشمند است.

بسیار خوشحالم از اینکه اوضاع خوب پیش می رود. بار دیگر اعتماد به نفسم را به دست آوردم که برای من بسیار مهم است. امیدوارم شرایط برای من به همین اندازه خوب پیش برود."

دی ماریا علی رغم اینکه در این فصل تنها یک بار گلزنی کرده، اما در جدول پاس گل ها با 7 پاس گل در 9بازی در صدر قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:, ] [ 13:57 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید