رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تیم مورینیو آماری گلزنی فوق العاده ای را از خود به جای گذاشته است

 
Liga BBVA: Real Madrid-Granada: Karim Benzema, Mesut Ozil
 
 گل- رئال مادرید، یک موتور گلزنی به تمام معناست. کهکشانی ها در 17 دیداری که در رقابتهای این فصل لالیگا برگزار کرده اند، توانسته اند تا 61 گل به ثمر برسانند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا؛ در صورتی که شاگردان مورینیو روند به ثمر رساندن 3.5 گل (به صورت میانگین) در هر دیدار را دنبال کنند، در پایان فصل می توانند رکورد گلزنی تیم توشاک که در طول یک فصل 107 گل به ثمر رسانده بود را پشت سر بگذارند.چرا که با این روند،شاگردان مورینیو تا پایان فصل 136 گل خواهند زد

مقایسه ای این چنینی بسیار کاربردی و مفید است. به عنوان مثال، والنسیای رافابنیتس که در فصل 2-2001 قهرمان لالیگا شد، در طول تمام فصل 51 گل به ثمر رسانده بود، ده گل کمتر از تعداد گلهای رئال در این فصل رقابتهای لالیگا.و این درحالی است که هنوز رقابتهای این فصل به پایان نرسیده است

با درنظر داشتن تمام بازیهای رئال در تمامی تورنمنتهای این فصل، این تیم در 27 بازی توانسته 92 گل به ثمر برساند( میانگین 3.4 گل در هر بازی) و این نکته ای است که ارزش تیم مورینیو و گلزنانش را اثبات می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 دی 1390برچسب:, ] [ 20:36 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید