رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مورینیو به دلیل مشکلی خانوادگی نتوانست در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت کند

 
Aitor Karanka - Real Madrid
 

 

- در پایان دیدار شنبه شب رئال مادرید مقابل گرانادا، این آیتور کارانکا بود که پشت میکروفن قرار گرفت تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

دستیار ژوزه مورینیو در ابتدا به این نکته اشاره کرد که حضور او در سالن کنفرانس خبری به این دلیل بوده که ژوزه مورینیو مجبور شده به خاطر مشکلی خانوادگی بلافاصله بعد از اتمام بازی ورزشگاه برنابئو را ترک کند و از همین رو او در کنفرانس خبری حضور یافته

کارانکا در مورد عملکرد رئال در دیدار با گرانادا گفت:« گل سوم تیم ما که بلافاصله با آغاز نیمه دوم بازی به ثمر رسید سرنوشت ساز بود. گرانادا تیمی است که می دانستیم که کار را برای ما سخت خواهد کرد. آنهادرنیمه اول هم همین کار را کردند.این تیم برای ارائه یک بازی تدافعی ساخته شده است.زمانی که ما گل سوم را به ثمر رساندیم و با فضا و جو ورزشگاه برنابئو، آنها با مشکلات بیشتری مواجه شدند.»

مربی جوان باشگاه رئال از عملکرد کریم بنزما و گونسالو ایگواین که هر دوی آنها در این دیدار در ترکیب ثابت رئال قرار داشتند و با هم 3 گل از 5 گل رئال را به ثمر رساندند گفت:« این عادی نیست که این دو بازیکن با هم و درکنار هم بازی کنند ولی گهگاهی این اتفاق می افتد. زمانی که تیم خوب بازی می کند و خوب می دود، مثل نیمه دوم بازی، بازی متعادل تر و بازیکنان متحدتر هستند و کار برای همه اسان تر می شود.»

کارانکا درمورد واکنش رونالدو بعد از گلزنی گفت:« یک بازیکن حرف ای مثل رونالدو اگر عصبانی می شود به این دلیل است که اوضاع بروفق مرادش پیش نرفته. او همیشه انگیزه های فراوانی که برای گلزنی و کمک به تیم داشته را اثبات کرده.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 دی 1390برچسب:, ] [ 20:35 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید