رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شاگردان مورینیو به دنبال آن هستند تا به روند پیروزی های تیمشان ادامه دهند

 
Real Madrid CF
Real Madrid CF
  ترکیب احتمالی

رئال مادرید

کاسیاس
مارسلو, آلبیول, راموس, دیارا
خدیرا, ژابی آلونسو
رونالدو, کاکا, اوزیل
بنزما

گرانادا


روبرتو
سیکه یرا, دیاکیته, لوپس, نیوم
ام.ریکو, اف.ریکو
اوچه, آبل, خارا
ایگالو


شاگردان ژوزه مورینیو در این دیدار شاهد بازگشت سرخیو راموس خواهند بود. ستاره اسپانیایی رئال که از ناحیه همسترینگ مصدوم شده بود اکنون به ترکیب تیمش بازگشته و جای په په را که به دلیل محرومیت قادر به حضور در ترکیب رئال نخواهد بود را پر خواهد کرد و انتظار می رود که رائول آلبیول در همان پست همیشگی درترکیب رئال قرار بگیرند

بعد از برد 2-3 رئال در دیداری خانگی در جام حذفی اسپانیا مقابل مالاگا، کهکشانی ها با تغییراتی در ترکیب تیمشان به میدان می روند. اکنون انتظار می رود که خدیرا، اوزیل و بنزما به ترکیب اصلی تیم بازگردند. آنها که در دیدار سه شنبه شب نیمکت نشین بودند بعد از ارائه یک بازی تماشایی به عنوان بازیکنان ذخیره احتمالا درترکیب اصلی تیم قرار خواهند گرفت. آنخل دی ماریا همچنان مصدوم است و کاکا در ترکیب اصلی تیم قرار خواهد گرفت.  
از سوی دیگر گرانادا مصدوم چندانی نخواهد داشت و همه بازیکنان این تیم قاد به همراهی تیمشان هستند.


آیا می دانستید؟ 

  • در بیست سال اخیر رئال مادرید در اولین دیدارش در سال میلادی به پیروزی رسیده است. آخرین باری که رئال در اولین بازی اش در سال جدید میلادی طعم شکست را چشیده بود در سال 1991 و دیدار این تیم مقابل اتلتیکومادرید بود که با شکست 0-3 رئال همراه بود. 
  • اگر شاگردان مورینیو به روند گلزنی کنونی شان( میانگین 3.5 گل در هر بازی ) ادامه دهند، می توانند رکورد گلزنی رئال در طول یک فصل که با 107 گل در فصل 90-1989 رقم خورده را بشکنند. 
  • بارسلونا با غلبه بر رئال در ماه دسامبر به روند 8 برد پیاپی این تیم خاتمه داد 
  • گرانادا تیمی است که در رقابتهای این فصل لالیگا کمترین تعداد گل را به ثمر رسانده (10گل) ولی سومین خطایی مستحکم لیگ را دارد. آنها تنها 16 گل دریافت کرده اند. 
  • این تیم در رقابتهای این فصل نمایش خوبی را به اجرا گذاشته
     
  • 9 بازیکن در رقابتهای این فصل برای گرانادا گلزنی کرده اند. سیکه یرا با به ثمر رساندن 2گل برترین گلزن این فصل گراناداست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 17 دی 1390برچسب:, ] [ 18:17 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید