رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خواننده سرشناس اسپانیایی که یک رئالی تمام عیار است، قصد دارد تا به کمک تیم محبوبش بیاید

 
Spanish singer Julio Iglesias
 

- مورینیو، همواره در صحبتهایش اعلام کرده که دومین سال حضورش برروی نیمکت مربیگری یک تیم، با موفقیتهای فراوانی همراه است. امسال هم دومین سال حضور آقای خاص در «سانتیاگو برنابئو» است.

دراین میان رسانه های اسپانیایی و کارشناسان فوتبال در سرتاسردنیا معتقدند که تیم مورینیو در مقایسه با سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته ولی با این وجود شکستهای رئال درمقایل شاگردان گواردیولا همچنان ادامه دارد.

درچند مصاف اخیر رئال و بارسا، شاگردان مورینیو تنها توانسته اند در فینال جام حذفی اسپانیا، شاگردان گواردیولا را به زانو دربیاورند و جام حذفی رااز چنگ آبی اناری ها بربایند. آخرین مصاف این دو تیم در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» هم با برد3-1 بارسا همراه بود. البته شاگردان مورینیو امیدهای فراوانی دارند تا در دیدار برگشت رقابتهای این فصل لالیگا، سرنوشت را به نحو دیگری رقم بزنند و بتوانند آبی اناری ها را به زانو دربیاورند.

 

دراین میان، خولیو ایگلسیاس، خواننده سرشناس اسپانیایی هم که یک مادریدی تمام عیار است، قصد دارد تا به کمک تیم محبوبش بیاید. او که تجربه حضور در رختکن تیم رئال، به عنوان دروازه بان تیم پایه ای مادریدی را دارد با لحن طنز آلودی از راه مناسبی برای مهار بارسا صحبت کرده.

خولیو که این روزها در آرژانتین است در گفت و گو با روزنامه «لا ووس» دراین باره به اظهار نظرپرداخته.

خولیو در پاسخ به سوالی درمورد برتری محرض بارسا نسبت به رئال در دوئل های رو در رو گفت:« من یک تفنگ ساچمه ای خوب دارم. این تفنگ گلوله هایی را برای اینیستا و مسی دارد. رئال یک اینیستا کم دارد؛ اگر رئالی ها یک اینیستا داشتند و بارسا اینیستا را نداشت، شک ندارم که اوضاع به نحو دیگری می بود.»

البته خولیو در ادامه این گفت و گو با لحن جدی تری صحبت کرد و به بررسی برتری تیم کاتالان پرداخت:« بارسلونا در میانه میدان، تو را به سرگیجه می اندازد. آنها در میانه میدان، همه چیز را به نفع خودشان می کنند. راه حل موفقیت مقابل بارسلونا در این است که از حاشیه اشتباهات خط حمله کاسته شود تا بتوان بازیکنان بارسا را بی قرار کرد. اگر کریس رونالدو می توانست فرصتی که بعد از گل بنزما به دست آورد را مبدل به گل کند، مالکیت بارسا برتوپ کمتر می شد و رئال می توانست حملات بیشتری را ترتیب دهد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 دی 1390برچسب:, ] [ 19:21 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید