رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Germany, Marco Reus
 
 - رئال مادرید به جستجوی استعدادهای بین المللی ادامه می دهد (به خصوص در اروپا ، هر چند که به آمریکای جنوبی هم توجه دارد ) تا بتواند که ستارگان آینده را با قیمت های معقول به خدمت بگیرد . اوزیل ، شاهین و واران برخی از این نمونه ها هستند .
به گزارش مرجع خبری رئال مادرید آنالیزور ها برای مورینیو ، ده ها گزارش آماده کردند که مارکو ریوس ، بازیکن مونشن گلادباخ که در کنار ماریو گوتزه از دورتموند ، از آینده دار ترین بازیکنان بوندسلیگاست و رقم فسخ قراردادش 17.5 میلیون یوروست .
 ریوس که در آکادمی بورسیا دورتموند رشد کرده در پست هافبک تهاجمی بازی می کند ، قدرتمند و تکنیکی است . فصل گذشته در بقای تیمش نقشی کلیدی داشت (با وجود پیشنهاداتی که داشت تصمیم گرفت بماند ) و این فصل هم همچنان در حال اثبات خودش است . با این که تنها 22 سال دارد ، یک لیدر ذاتی است که در این فصل در 18 بازی ، 13 گل زده است . دو گل آخرش برابر شالکه بود که این تیم را از  دی اف بی  پوکال  حذف کرد .
 می تواند در پست بال راست هم بازی کند و با تمام پست های تهاجمی می تواند خود را وقف دهد . ریوس توسط خوانندگان بیلد به عنوان بهترین بازیکن دور رفت بوندسلیگای این فصل انتخاب شده است و سه بازی ملی هم داشته است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 دی 1390برچسب:, ] [ 20:24 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید