رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اگر در سویا ببریم،صدرنشین ما هستیم

 
Jose Mourinho - Real Madrid

- ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید در پایان دیدار شنبه شب ال کلاسیکو در جمع خبرنگاران حضور یافت

مورینیو در کنفرانس خبری بعد از بازی، صحبتهای مثبتی را برزبان آورد:« بازیکنان ما ناراحت ولی آرام هستند. من قبل از بازی گفته بودم که از نظر احساساتی در شرایط متعادلی هستیم . یک برد ما را عوض نمی کند و 6امتیاز به حساب ما واریز نخواهد کرد و یک شکست هم سرنوشت ما را تغییر نخواهد داد.اگر ببری خوشحالی و اگر ببازی ناراحت. ولی بازی متعادل بود و امتیازات دو تیم برابر شد. البته ما هنوز یک بازی کمتر انجام داده ایم و اگر در آن بازی لغزشی نداشته باشیم به عنوان تیم صدرنشین به استقبال سال نو می رویم.اگر سویا را ببریم صدرنشین ماهستیم.»

مورینیو درمورد این موضوع که شاید مسی می توانست در جریان بازی دومین کارت زردش را از داور بگیرد گفت:« به نظر من او باید اخراج می شد. شاید هم نه؛ داور بهتر صحنه را دید. چون من در 40 متری برخورد بودم و داور نزدیک به صحنه بود. من نمی خواهم بدون دیدن مجدد صحنه برخورد انتقاد کنم؛ چون ممکن است قضاوتم ناعادلانه باشد و نمی خواهم این طور باشد.»

مورینیو در مورد شکست تیمش گفت:« این عواقب چیزی است که فوتبال نام دارد. ورزشی که در آن جزئیات، بازی را رقم می زنند. شانس نقش مهمی دراین ورزش دارد. وقتی بازی 1-1 بود، شاید در شرایط عادی می توانست 0-2 باشد و اگر کریس که یک بازیکن فوق العاده است نفوذ بیشتری می داشت، شاید نتیجه متفاوت می بود. در نیمه اول بازی کاملا متعادل بود. در نیمه دوم گل آنها از راه رسید که کاملا شانسی بود و نه چیز دیگر. نه بحث لغزش بازیکن ما بود و نه بحث مهارت بازیکن حریف. بعد از آن به نظر می رسید که توپ وارد دروازه بارسا شده و بازی 2-2 شده ولی این طور نبود. بارسایی ها بعد از گل دوم از نظر روانی حس می کردند که برنده بازی هستند و توپ را همان طور که دوست داشتندبه گردش در می آوردند و کار را 3-1 کردند؛ آن هم به دلیل آرامشی که داشتند.بدون آنکه بخواهم ارزش کار آنها را زیر سوال ببرم، شانس تفاوت را رقم زد.»

مربی رئال درادامه درمورد سبک بازی تیمش گفت:« چون در خانه بازی می کردیم، می خواستیم تهاجمی بازی کنیم و ببریم. انتظار داشتم که در یک بازی خانگی اوزیل عملکرد خیلی خوبی داشته باشد.»

او درمورد حضورش درجمع خبرنگاران درکنفرانس خبری بد از بازی گفت:« من به اینجا آمدم چون تیمم باخته است. اگر تیم ما باخته باشد، شما هم نمی خواهیم که دستیار من را ببینید. اگر به پیروزی رسیده بودیم نیازی به دفاع از وجهه تیم نبود. ولی بعد از یک شکست، این غیرممکن است که من خودم اینجانیایم.»

مورینیو درمورد عملکرد شاگردانش گفت:« از گل اول خوشم نیامد، چون دقیقا مثل سایر گلهای دیگری بود که مقابل بارسلونا خورده بودیم. دوست ندارم که یک بازیکن من در مرکز زمین، در یک موقعیتی که مالکیت توپ 50-50 است، چنین بازی ای داشته باشد که منجر به گل حریف شود. توپ باید همان جا می ماند. می دانم که بازیکنان دراین شرایط می ترسند، چون تاریخ به ما می گوید که خطا کردن در اینجای زمین و  مقابل چنین حریفی ممکن است کارت داشته باشد ولی توپ را می توانستیم مال خود کنیم، این کار را نکردیم و این ضد حمله خلق شد. ما 0-1 جلو بودیم واین بازی شرایط بازی را زیر سوال برد.با توجه به آمار و ارقام بارسا در ال کلاسیکوهای بیشتری درمقایسه با ما به پیروزی رسیده و برروی قلم و کاغذ تیمی که بیشتر برده تیم بهتری است. زمان می گذرد و ما فراموش می کنیم که چرا این اتفاق افتاد،اخراج په په و گل مردود اعلام شده ایگواین را فراموش می کنیم.بازی ای که ما مقابل بارسا به پیروزی رسیدیم یک فینال بود و یک فینال ارزش خیلی بیشتری درمقایسه بااین جور بازی ها دارد. اگر من می خواستم یک بازی را برای برد انتخاب کنم، فینال را انتخاب می کردم،چون مارا به جام رساند.ولی بارسایی ها از ما جامهای بیشتری کسب کرده و اند و قوی تر هستند.»

مورینیو درمورد سوتهای انتقادی خطاب به رونالدو از سوی جایگاه تماشاگردان گفت:« من در جریان بازی برای این موضوع وقت نداشتم من روی نیمکت نشسته ام و برای اینکه ببینم که هواداران چه می کنند وقت ندارم.»

او در بخش پایانی صحبتهایش درمورد دیدارش با تیتو ویلانوا گفت:« مثل همه بیمارانی که از نظر سلامت مشکل دارند، برای او آرزوی سلامت کردم.او حالش خوب است و از این بابت خوشحالم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:, ] [ 11:30 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید