رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

گونسالو ایگواین، مهاجم رئال، از نمایش خودش در پیروزی 4-1 مقابل بتیس اظهار رضایت کرد.

این ستاره آرژانتینی در دیدار شب گذشته بار دیگر هت تریک کرد و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او در دیدار قبلی رئال مقابل اسپانیول نیز هت تریک کرده بود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بسیار خوشحال هستم. یک هفته بود که بازی نکرده بودم اما احساس می کردم زمان بیشتری گذشته است. مربی تصمیم می گیرد که من در ترکیب اصلی باشم یا نه. کار من تنها این است که بازی کنم.

این هت تریک می تواند یکی از خاطرات خوب من بعد از بازنشستگی باشد. این مسئله از این نظر جالب است که من بعد از مصدومیتی که داشتم، توانستم چنین نمایشی ارائه دهم. من در هر بازی احساس بهتری دارم. از هم تیمی هایم متشکر هستم زیرا آنها همیشه در طول مصدومیت از من حمایت کردند.

می دانستیم که این بازی تا چه اندازه می تواند دشوار باشد. بتیس بازی های زیادی را با پیروزی پشت سر گذاشته بود اما ما نشان دادیم که در طول مدتی که لیگ تعطیل بودیم، آمادگی مان را حفظ کردیم." goal.com

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 10:40 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید