رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

سران باشگاه رئال مادرید در یک قدمی خرید ستاره کروات تاتنهام هستند

Luka Modric of Tottenham
 

- سران باشگاه رئال مادرید امیدوارند تا بتوانند با پیشنهادی 44.4 میلیون یورویی (35 میلیون پوندی) لوکا مودریچ را خریداری کنند ولی سران تاتنهام در یافتن جانشینی برای مودریچ به مشکل برخورده اند

این درحالی است که گمانه زنی ها درمورد احتمال جدایی مودریچ از تاتنهام از مدتها پیش شروع شده و درخواست ابتدایی 35.5 میلیون یورویی رئال با پاسخ منفی تاتنهام مواجه شد و از همین رو سران این باشگاه الان پیشنهاد بهتری را ارائه کرده اند.

درپیشنهاد جدید رئال که ارزش آن حدود 44.4 میلیون یورو برآورده شده، احتمال مبادله بازیکنان میان دو تیم هم دیده می شود. یکی از گزینه هایی که ممکن است در پرونده انتقال مودریچ به رئال نقش موثری داشته باشد، ریکاردو کاروالیو، مدافع سابق چلسی است که به شدت مورد اعتماد ویلاس بواس، مربی جوان تاتنهام است و احتمال انتقال نوری شاهین به وایت هارت لین ، البته به صورت قرضی هم وجود دارد.

این درحالی است که خود شاهین تمایل زیادی برای ماندن در برنابئو دارد ولی به نظر می رسد که فرصت محدودی برای حضور دراین تیم داشته باشد ،به ویژه درصورتی که مودریچ هم به رئال منتقل شود و از همین رو سران رئال و در راس آنها مورینیو، درهای خروجی را به شاهین نشان می دهند.

از سوی دیگر علاوه بررئال، سران پاری سن ژرمن و چلسی هم برای جذب مودریچ با دانیل لوی، رئیس تاتنهام تماس گرفته اند ولی گویا این ستاره کروات به سران تیمش گفته که هدف اصلی او انتقال به رئال است.

گزارشهای منتشره درر سانه های اسپانیایی حکایت از آن دارد که این ستاره کروات با امضای قراردادی 4 ساله با دستمزد هفتگی 152 هزار یورو موافقت کرده است .

دراین میان سران تاتنهام برای یافتن جانشین مناسبی برای مودریچ به مشکل برخورده اند. ژائو موتینیو، بازیساز پورتو ، هدف اصلی سران تاتنهام است.این درحالی است که ویلاس بواس در کورس خریدن اسکار از اینترناسیونال، مغلوب چلسی شد و الان بهترین گزینه پیش رو، موتینیو است.

 گویا خود موتینیو هم به سران پورتو اعلام کرده که می خواهد زیر نظر ویلاس بواس فوتبالش را ادامه دهد ولی سران این باشگاه پرتغالی حاضر به فروش او با قیمتی کمتر از 38 میلیون یورو نیستند. این درحالی است که سران تاتنهام فقط 25 میلیون یورو برای خرید او آماده کرده اند.

 

[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ 15:33 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

مربی کنونی تیم پاچوکای مکزیک درصبحتهایی به تمجید از مورینیو و تیمش پرداخته

Hugo Sanchez poses with Real Madrid jersey
 

- اوگو سانچس، اسطوره مکزیکی باشگاه رئال مادرید و مربی کنونی باشگاه پاچوکای این کشور ، تولد 54 سالگی اش را جشن گرفت. به همین بهانه هم خبرنگار رادیو مارکا با او تماس گرفت تا تولدش را به او تبریک بگوید و در این گفتگوی تلفنی درمورد شراط کنونی فوتبال اسپانیا از او بپرسد.

سانچس که در دوران حضورش در رئال، بارها پی چی چی لالیگا شد در صحبتهایی اعلام کرد که سبک بازی رئال را بیشتر از سبک بازی بارسا دوست دارد. سانچس دراین باره گفت:«بارسایی ها بازی و پاسکاری خیلی خوبی دارند ولی من سبک بازی رئال را به بارسا ترجیح می دهم. من قدرت تهاجمی رئال را واقعا می پسندم. این سبک فوتبالی است که ما همیشه به رشد آن پرداخته ایم. اگر یک گل به ما بزنند، ما سه گل خواهیم زد و اگر دو بار دروازه ما بازشود، ما 5 گل می زنیم. باید تهاجمی وبا سرعت فوتبال دینامیکی را ارائه داد. البته و بدون شک باید در خط دفاع هم قوی باشیم.»

 

مهاجم سابق رئال درتمجید از مورینیو گفت:« مورینیو رئال را به تعادل ایده آلی رسانده.این همان چیزی است که تک تک تیمهای دنیا آن را کم دارند.» سانچس معتقد است که رئال می تواند در رقابتهای لالیگا، به جایگاه خاصی رسیده و این جایگاه را تثبیت کند:« من مطمئنم که با حضور مورینیو در رئال، این تیم می تواند روند خوبش را ادامه داده و تعداد قهرمانی هایش را به عدد دو، سه یا چهار قهرمانی متوالی برساند. چرا که نه؟ باید به حتی کسب 5 جام لالیگا فکر کرد. این همان کاری بود که ما در آخرین دوران طلایی باشگاه انجام دادیم. رئال بازیکنان مناسب ، مربی ایده آل و هواداران فوق العاده ای برای رسیدن به این هدف را دارد.»

اوگو سانچس که 5 عنوان پی چی چی لالیگا و یک کفش طلا، به عنوان برترین گلزن رقابتهای اروپایی را کسب کرده، هیچ وقت نتوانست توپ طلا را فتح کند؛ چون در دهه 1980 این جایزه به بازیکنان غیراروپایی نمی رسید. الان او معتقد است که جایزه بهترین بازیکن دنیا باید به یک بازیکن اسپانیایی برسد:« من خوشحال می شوم که یک بازیکن اسپانیایی این جایزه را ببرد ولی چه مسی و چه رونالدو هم شایستگی کسب این جایزه را دارند. در سال 2010 باید چاب یاین جایزه را می برد و در آن زمان اوشایسته کسب توپ طلا بود. الان فوق العاده این خواهد بود که کاسیاس این جایزه را مال خود کند.»

این مربی مکزیکی درمورد موفقیتهای تیم ملی اسپانیا در یورو صحبت کرد و به این نکته اشاره کرد که آغازگرتمام این موفقتیها لوئیس آراگونس بوده:« آراگونس ذهنیت فوتبالیست های اسپانیایی را تغییر داد. با کسب اولین جام مهم در تیم ملی ، طلسم شکسته شد؛ الان دیگر اسپانیایی ها به خودباوری رسیده اند.»

 اوگو سانچس ادامه داد:« الان تیم ملی اسپانیا بهترین تیم تاریخ دنیای فوتبال است و از برزیل دهه 70 پیشی گرفته. هیچ بحث و شکی دراین نیست. چون با فوتبالی که اسپانیا بازی می کند و با جامهایی که کسب کرده نامش در تاریخ ثبت شده است. اسپانیا می تواند با بازیکن 9 و یا بدون بازیکن 9 بازی کند. از نظر استراتژیکی و تکنیکی حریف را سورپرایز بکند واین کاری اساسی است. سبک بازی اسپانیا سبکی است که همه ما دوست داریم درتیمهایمان پیاده کنیم. تمام تیمهای ملی دنیا می خواهند از سبک بازی اسپانیا تقلید کنند و مثل اسپانیا بازی کنند و کسی که بگوید که این طور نیست، دروغ گفته. همه تیمها به نحوی تمرین می کنند که شبیه اسپانیا باشند.»

[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ 15:31 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

دوستاره باشگاه رئال برای چند روزی درکنار هم به اندونزی سفر می کنند

Álvaro Arbeloa y Pepe - Real Madrid
 
- آلوارو آربلوا در صفحه توئیترش این عکس را قرار داده. عکسی همراه با په په در هواپیما و دقایقی قبل از پرواز به سمت اندونزی (جاکارتا) این دو بازیکن درنظر دارند تا چند روز پایانی تعطیلات تابستانی شان را در اندونزی سپری کنند.
[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ 10:47 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

رونالدو با به ثمر رساندن 46 گل در رقابت های این فصل لالیگا، نقش مهمی در اولین قهرمانی این تیم در این رقابت ها از سال 2008 داشت و مهاجم سابق کهکشانی ها در ستایش از او سنگ تمام گذاشت

- امیلیو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات ساختاری باشگاه رئال، کریس رونالدو، ستاره پرتغالی این باشگاه را به خاطر آمار گلزنی اش مورد ستایش قرار داد.

رونالدو با به ثمر رساندن 46 گل در رقابت های این فصل لالیگا، نقش مهمی در اولین قهرمانی این تیم در این رقابت ها از سال 2008 داشت و مهاجم سابق کهکشانی ها در ستایش از او سنگ تمام گذاشت.

بوتراگنیو به خبرنگاران گفت:" به ثمر رساندن 46 گل در 38 دیدار یعنی به ثمر رساندن بیش از یک گل در هر دیدار.

ما همین طور بیشتر و بیشتر با این آمارها مواجه می شویم اما تنها کسانی که فوتبال بازی کرده اند می دانند که به ثمر رساندن یک گل در هر سه دیدار هم کار بسیار دشواری است.

به ثمر رساندن یک گل در هر دیدار شگفت انگیز است."

گروهی از هواداران پرتغال معتقدند رونالدو در دیدارهای ملی بازی های خوبش در رئال را تکرار نمی کند اما بوتراگنیو معتقد است آنها باید به داشتن چنین بازیکنی افتخار کنند.

" طرفداران پرتغال باید به خاطر داشتن کریس رونالدو احساس غرور کنند. علاوه بر توانایی های فنی، او یک حرفه ای تمام عیار است."

[ پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, ] [ 16:48 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

مورینیو حتی حاضر است برای به خدمت گرفتن سیلوا، گونسالو ایگواین؛ مهاجم آرژانتینی تیمش را به سیتی واگذار کند

David Silva, Spain, China
 

- به گزارش نشریه دیلی میل، باشگاه رئال قصد دارد با پیشنهادی 55 میلیون پوندی، داوید سیلوا، ملی پوش اسپانیایی منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

داوید سیلوا که در تابستان 2010 از والنسیا به منچسترسیتی پیوست، در دو فصل اخیر نمایش های درخشانی در ترکیب آبی ها ارائه داد و به همین دلیل توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

او در این دو فصل 102 بازی برای سیتی انجام داد و علاوه بر به ثمر رساندن 14 گل، آمار خیره کننده 37 پاس گل را از خود به جا گذاشت و نقش زیادی در قهرمانی های سیتی در جام حذفی و لیگ برتر داشت.

بازی های خوب سیلوا توجه ژوزه مورینیو را به شدت جلب کرده و علی رغم اینکه رئال بازیکنی مانند مسوت اوزیل را در اختیار دارد، آقای خاص چشم به خرید داوید سیلوا دارد. سرمربی پرتغالی حتی حاضر است برای به خدمت گرفتن سیلوا، گونسالو ایگواین؛ مهاجم آرژانتینی تیمش را به سیتی واگذار کند.

مطمئنا روبرتو مانچینی به در اختیار گرفتن مهاجمی که فصل گذشته برای رئال 26 گل به ثمر رساند، بی علاقه نیست اما  بعید است بخواهد بازیکنی مانند سیلوا را از دست بدهد.

[ جمعه 2 تير 1391برچسب:, ] [ 14:23 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

رئال در نیمه نهایی رقابت های این فصل چمپیونزلیگ مقابل بایرن قرار گرفت و پس از تساوی 3- 3 در مجموع دو دیدار، در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب شد.

Sergio Ramos - Real Madrid
 

- یکی از جالب ترین اتفاقات فصل گذشته جهان فوتبال ، یعنی پنالتی که سرجیو راموس مقابل بایرن در نیمه نهایی چمپیونزلیگ خراب کرد ، سوژه یک مسئله در دانشگاه شده است.

رئال در نیمه نهایی رقابت های این فصل چمپیونزلیگ مقابل بایرن قرار گرفت و پس از تساوی 3- 3 در مجموع دو دیدار، در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب شد.

در امتحان فیزیک یکی از دانشگاه ها ، سوالی با این مضمون آمده است :
" سرجیو راموس ، از مسئولیتی که به او سپرده شد نگران بود . پارامترهای نقطه پنالتی و توپی به جرم m را اشتباه تخمین زد و با زاویه P/4 توپ را با نصف سرعت نصف خلاء روانه دروازه کرد که هرگز به تور نرسید . با فرض شعاع Rt و حجم M برای زمین و صرفنظر از چرخش زمین و اصطکاک مطلوب است : 
الف ) تکانه توپ .
ب ) اگر یک ایستگاه فضایی در مدار 3Rt قرار گرفته باشد ، آیا ساکنانش باید از برخورد توپ بترسند ؟ "
دانشجویان کاملا از این سوال کاملا فوتبالی سورپرایز شدند .

[ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, ] [ 22:10 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

مدافع رئال موهایش را کوتاه کرد

Sergio Ramos luce nuevo peinado con España
 

- سرخیو راموس، مدافع رئال و تیم ملی اسپانیا، در آستانه رقابت های یورو تغییر قیافه داد.

او که در چند سال اخیر با موهای بلندی در میادین حاضر می شد، تنها چند روز پیش از اولین دیدار اسپانیا در یورو مقابل ایتالیا، موهایش را کوتاه کرد. احتمالا او نخواسته مقابل خوش تیپ های ایتالیا احساس کم بیاورد.

راموس این دو عکس را در صفحه توئیترش قرار داد.


[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ 21:43 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

فردی به نام روبرت فیلیپه ادعا کرد دختر 10 ساله اش با پیراهن تیم بارسا در تمرینات تیم ملی پرتغال حاضر شده و به همین دلیل رونالدو از دادن امضا به او خودداری کرده است

Cristiano Ronaldo, jugador del Real Madrid, celebrango un gol el Clasico
 

- کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید و تیم ملی پرتغال، ندادن امضا به یک دختربچه 10 ساله که پیراهن بارسلونا را به تن کرده بود را به شدت تکذیب کرد.

در مطلبی که در نشریه پرتغالی رکورد منتشر شد، فردی به نام روبرت فیلیپه ادعا کرد دختر 10 ساله اش با پیراهن تیم بارسا در تمرینات تیم ملی پرتغال حاضر شده و به همین دلیل رونالدو از دادن امضا به او خودداری کرده است.

فیلیپه به خبرنگار رکورد گفت:" وقتی من رفتن تا دخترم را به خانه برگردانم، دختر خوشحال و خندانم را مثل همیشه ندیدم. او ناراحت بود. از او پرسیدم چه اتفاقی افتاده؟ او گریه کنان گفت کریستیانو به من امضا نداد چون من پیراهن بارسا را پوشیده بودم.
من نمی دانستم چه بگویم. او این پیراهن را برای حضور در کلاس های تمرینی اش پوشیده بود و مادرش زمانی که به بارسلونا رفته بود، آن را برای او خرید. این فقط نشانه علاقه مادرش به او بود؛ اگر او به مادرید رفته بود، مطمئنا هدیه دیگری می خرید و باعث این ناراحتی بزرگ برای او نمی شد.
درد بزرگ من این است که نمی توانم در چشم های دخترم نگاه کنم و برای او توضیح بدهم یک بازیکن ملی، ستاره ای که قرار است دو هفته برای او فریاد بکشیم و او را تشویق کنیم، چنین کاری انجام داده است."

[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:2 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

ژوزه مورینیو عزمش را برای جذب ستاره جوان برزیلی جزم کرده و انتقال او به رئال، به دلیل بدهی مدیربرنامه های او به پرس، به اسانی انجام خواهد شد

Lucas Moura, Brazil
 

- سران باشگاه رئال مادرید از بدهی واگنر ریبه یرو، مدیربرنامه های برزیلی به این باشگاه نهایت بهره را خواهند برد و بابهره گیری از این بدهی برای جذب لوکاس مورا، دست به کار خواهند شد.

این درحالی است که ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال اخیرا برای تماشای دیدار دوستانه دو تیم برزیل و دانمارک به هامبورگ سفر کرده بودتا بازی لوکاس مورا را زیر نظر بگیرد. البته او بازی دانیلو را نیز زیر ذره بین گرفته بود.

طبق گزارش منتشره در گل دات کام، یافتن یک زوج ایده ال برای ژابی الونسو، اولویت اول مورینیو است و از همین رو او از سران رئال خواسته تا مورا را برایش خریداری کنند. دراین میان والدین این بازیکن جوان با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال دیدار کرده و با هم شام خورده اند.

از سوی دیگر سران باشگاه سائوپائولو تمایل زیادی دارند تا ستاره 19 ساله شان را برای دو سال دیگر در اختیار داشته باشند ولی سران رئال به دنبال خرید مورا در بازار تابستانی هستندو اعضای خانواده او از هم اکنون مذاکراتی را با رئالی ها آغاز کرده اند.

ریبه یرو، مدیربرنامه های صاحب نام برزیلی ، نقش پررنگی در انتقال بازیکنان برزیلی ای همچون کاکا، روبینیو و ژولیو باپتیستا به رئال را داشته است. او اکنون مدیربرنامه های نیمار نیز هست و تلاش زیادی برای آوردن او به رئال انجام داد.

گل دات کام در ماه مارس در گزارشی به این نکته اشاره کرد که ریبه یرو بعد از طلاق از همسرش با مشکلات شدید مالی گرفتار شد و فلورنتینو پرس به او پول قرض داده بود که این پول درحقیقت به منزله حق الزحمه برای جذب نیمار بود. اما بعد از آنکه روند انتقال نیمار به رئال با بن بست مواجه شد، پرس اکنون امیدوار است تا ریبه یرو  برای جبران این لطف پرس، مورا را به رئال بفرستد.

این طور به نظر می رسد که خود لوکاس مورا و اعضای خانواده اش با این انتقال موافقند ومادریدی ها اکنون باید ژوونال ژوونسیو، رئیس باشگاه سائوپائولو را متقاعد کنند، کسی که چند روز پیش اعلام کرد که پیشنهادی 32 میلیون یورویی را برای این بازیکن، ردکرده است؛ پیشنهادی که به نظر می رسد که از سوی باشگاه چلسی ارائه شده است.

[ دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, ] [ 19:2 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

روزنامه مارکا در مقابل این اتهام از خود دفاع کرده و جملات مورینیو،در وب سایت خبری باشگاه رئال را با جملاتی که در وب سایت مارکا منتشر شده، مقایسه کرده

Jose Mourinho, Real Madrid
 

- الادیو پارامس، سخنگوی ژوزه مورینیو، روزنامه مارکا را به دروغگویی در انتشار اطلاعاتی درمورد صحبتهای روز گذشته مورینیو در کنفرانس خبری اش بعد از تمدید قرارداد با رئال متهم کرده.

وب سایت مارکا دربازتاب صحبتهای مورینیو  این جمله را از قول آقای خاص نوشته بود:« باید چه به عنوان یک تیم و چه به صورت فردی، بهتر شویم و فوتبالی را ارائه دهیم که نه فقط به دنبال برد در بازیها باشد، بلکه به دنبال برد (دلهای) هواداران نیز باشد.»

روزنامه مارکا، این بخش از صحبتهای مورینیو را برجسته تر چاپ کرد و این کاری بود که وب سایت رسمی باشگاه مادریدی نیز این کار را انجام داد.

در آن سو، الادیو پارامس، سخنگوی مورینیو در صفحه توئیترش نوشت:«مارکا نوشته که مورینیو گفته که در فصل آینده بایدبهتر بازی کنیم تا بتوانیم (دلهای ) هواداران را به دست بیاوریم. این کاملا اشتباه است! ای دروغگوها! مارکا کلمات مورینیو را دستکاری کرده!! آنچه مورینیو گفته را در وب سایت رئال بخوانید، مارکایی ها آنچه خودشان می خواستند را روی وب سایت قرار دهند. فاحشگی روشنفکرانه!!.»

جالب اینجاست که اگر صحبتهای بازتاب یافته مورینیو در وب سایت رسمی باشگاه رئال را بخوانید ،دقیقا جملات و کلماتی مشابه با آنچه روزنامه مارکا بازتاب داده را خواهید دید. قضاوت با شما:

[foto de la noticia]

[ چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:30 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید