رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 ... 39 صفحه بعد

هر سه گل مادرید به طور کامل در بازی با کیفیت بالا

دانلود

__________________


[ پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:, ] [ 10:32 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 ... 39 صفحه بعد

VS


















[ پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:, ] [ 10:29 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 ... 39 صفحه بعد

 

آیتور کارانکا: ویارئال بهتر از چیزی است که جدول نشان می دهد

رئالی ها در حالی به مصاف ویارئال می روند که تیم حریف تنها 2 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد با این وجود، کارانکا به بازیکنان رئال هشدار داد که تیم حریف را دست کم نگیرند

 
Aitor Karanka, Real Madrid (Getty Images)
Getty Images

 آیتور کارانکا، کمک مربی رئال، در آستانه دیدار تیمش مقابل ویارئال، اعلام کرد نباید در مورد زیر دریایی های زرد براساس جایگاه شان در جدول رده بندی قضاوت کرد.

رئالی ها در حالی به مصاف ویارئال می روند که تیم حریف تنها 2 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد با این وجود، کارانکا به بازیکنان رئال هشدار داد که تیم حریف را دست کم نگیرند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما ویارئال را تیمی می دانیم که فصل گذشته مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرده است.

آنها مربی فوق العاده ای دارند و همیشه مشکلات زیادی برای ما ایجاد می کنند. آنها از آنچه جدول لیگ نشان می دهد، بسیار بهتر هستند."

کارانکا همچنین در مورد نوری شاهین که امروز همراه با سایر اعضای تیم تمرین کرد، گفت:" او برای اولین بار با سایر اعضای تیم تمرین کرد. ما برای او بسیار خوشحالیم.

اما او باید صبور باشد زیرا مدت طولانی است که بازی نکرده و بازگشتش به میادین یک شبه رخ نخواهد داد."

او همچنین لوانته، صدرنشین فعلی لالیگا را مورد ستایش قرار داد و گفت:" در حال حاضر ، آنها قوی ترین تیم رقابت ها هستند. با در نظر گرفتن شرایط آنها، باید لوانته را مورد ستایش قرار داد. آنها شایستگی اش را دارند."

[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 21:38 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 ... 39 صفحه بعد


رئال مادرید

کاسیاس
آربلوا, راموس, په په, مارسلو
ژابی آلونسو, خدیرا
دی ماریا, ازیل, رونالدو
ایگواین
  ویارئال
 
دیه گو لوپس
زاپاتا, گونسالو, موساچیو, کاتالا
کانی, بورخا والرو, برونو, د گوسمان
روبن, روسی

 

رائول آلبیول که در تمرینات تیم ملی اسپانیا دچار شکستگی استخوان گونه شده بود، با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت می تواند تیمش را همراهی کند. اما هنوز معلوم نیست مورینیو از او در دیدار فردا استفاده خواهد کرد یا خیر. اما نوری شاهین و ریکاردو کاروالیو هنوز به دوران آمادگی نرسیده اند و مطمئنا دیدار فردا شب را از دست خواهند داد.

سامی خدیرا احتمالا بار دیگر در کنار ژابی آلونسو در ترکیب اصلی قرار می گیرد وبا توجه به نمایش ناامید کننده کاکا مقابل مالاگا، احتمالا مسوت اوزیل در دیدار فردا شب به ترکیب اصلی برمی گردد. با توجه به گلزنی ایگواین در دیدار مقابل مالاگا، احتمال اینکه مورینیو بار دیگر او را به بنزما ترجیح بدهد، زیاد است.

در سمت مقابل، نیلمار همچنان مصدوم است و نمی تواند برای ویارئال به میدان برود. مارکوس سنا، مارکو روبن و خاوی کامونیاس در دیدار این هفته مقابل لوانته به ترکیب تیم برگشتند و می توانند در دیدار مقابل رئال نیز به میدان بروند.

آیا می دانستید؟

- در دیدار فصل گذشته دو تیم در سانتیاگو برنابئو، رئالی ها با هت تریک رونالدو توانستند زیر دریایی های زرد را 4-2 شکست دهند.

- ایکر کاسیاس در دیدار این هفته مقابل مالاگا به رکورد 428 بازی در لالیگا برای رئال رسید و در بازی فردا شب می تواند رکورد پاکو خنتو را بشکند.

- مجموع گل های کریس رونالدو و ایگواین در این فصل از گل های تیم ویارئال بیشتر است.

- ویارئال از 11 دیداری که در جام های مختلف این فصل انجام داده، تنها 2 پیروزی کسب کرده است.

- تنها چهار بازیکن در این فصل برای ویارئال گلزنی کرده اند در حالی که در تیم رئال 8 نفر نام خود به عنوان گلزن ثبت کرده اند.

- زیر دریایی های زرد در 8 دیدار این فصل لالیگا تنها 7 بار گلزنی کردند در حالی که شاگردان مورینیو 28 بار دروازه حریفان را گشودند.

[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 21:35 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 ... 39 صفحه بعد

بارسلونا توپ طلا را دوره کرده است

در فهرست ۵۰ نفری ارائه شده فیفا برای تصاحب توپ طلای سال نام بازیکنان بارسلونا بیش از سایر بازیکنان به چشم می خورد.

 

 

  به نقل از مارکا اسپانیا، فیفا روز گذشته فهرست ۵۰ نفری بازیکنان انتخاب شده برای تصاحب توپ طلا و جمع آوری رای کارشناسان و مربیان جهان را اعلام کرد.
در این فهرست از بارسلونا نام مسی، اینیستا، ژاوی، سسک فابرگاس، پیکه، پویول، ویا، آلوس و آبیدال به چشم می خورد و این مسئله شانس بارسا برای داشتن توپ طلا در موزه نیوکمپ را به شدت افزایش داده است.

در بین سایر اسامی از تیم های دیگر نام هایی چون کاسیاس، کریس رونالدو، اوزیل، آلونسو، رونی، چیچاریتو هرناندز، آخرو، اتوئو و ابراهیموویچ دیده می شود.
مراسم توپ طلای فیفا دوشنبه نهم ژانویه در سالن همایش‌های فیفا در زوریخ سوئیس برگزار می‌شود.

[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:14 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 ... 39 صفحه بعد



 

مسی و رونالدو در صدر بهترین گلزنان لالیگا

در پایان هفته نهم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های اسپانیا لالیگا، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا به همراه کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید در صدر جدول برترین گلزنان این جام قرار گرفتند.


 

    پس از مسی و کریستیانو رونالدو که هریک با ده گل زده در صدر این جدول قرار دارند، ایگوآین مهاجم رئال مادرید با نُه گل زده در رده دوم این جدول جای گرفته است. فالکائو از اتلتیکو مادرید، سولدادو از والنسیا نیز شش گله و در رده سوم جدول گلزنان برتر لالیگا هستند.

خوانلو از لوانته با پنج گل زده در رده بعدی این جدول جای گرفته است. آگیرتکس Agirretxe از سوسیه داد، کازورلا از مالاگا، فابرگاس از بارسلونا، تومر حمد از مایورکا ، میکو از ختافه و رائول گارسیا از اوساسونا نیز هر یک با چهار گل زده در جایگاه پنجم این جدول قرار گرفته‌اند.

بارال از خیخون ، کریم بنزما از رئال مادرید، آرونا کانه از لوانته ، فرناندو لورنته از اتلتیکو بیلبائو، لوئیس گارسیا از ساراگوسا ،میچو از رایو والکانو، نگردو از سویا ،سرخیو گارسیا از اسپانیول ، روسی از ویارئال ، ویا و  ژاوی از بارسلونا نیز بازیکنان سه گله این رقابتها هستند.

 

 

 

 

[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:9 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 ... 39 صفحه بعد

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید بازیکنی است که بیشترین خطاها در رقابتهای لالیگا روی او انجام می شود. ستاره پرتغالی رئال مادرید در 5 دیداری که تا قبل از بازی امروز تیمش مقابل اسپانیول برگزار کرده، شاهد آن بوده که 15 خطا رویش انجام شده که از این نظر تعداد خطاهایی که روی او انجام شده، با خطاهایی که روی مونیائین و خاوی مارتینس انجام شده برابر است.

ولی به طور میانگین هر 28 دقیقه یک بار روی رونالدو خطا می شود ولی مونیائین، بازیکن اتلیتک بیلبائو هر29 دقیقه یک بار با خطا متوقف شده و خاوی مارتینس دیگر بازیکن این تیم هر 31 دقیقه یکبار

درحالی که در این 5 دیدار برگزار شده، 15 خطا روی رونالدو انجام شده، مسی کمتر از اینها با خطا متوقف شده و ستاره آرژانتینی در این 5 بازی تنها 7 بار با خطای بازیکنان حریف متوقف شده (تقریبا هر 55 دقیقه یکبار) و در پنجاه و ششمین رده  این جدول قرار دارد. در جمع بیست بازیکنی که بیشترین خطاها برروی آنها انجام شده، نام دی ماریا را با 11 خطا که رویش انجام شده می بینیم و ژابی آلونسو و مارسو هم تاکنون ده بار با خطا متوقف شده اند؛ دقیقا مثل دانی الوس و سسک فابرگاس

طبق گزارش منتشره در روزنامه امروز آ.اس بیشترین خطاها برروی رونالدو در جریان دیدار تیمش مقابل ساراگوسا مرتکب شده است. در این بازی که با هت تریک رونالدو همراه بود، داور 4 بار خطای بازیکنان ساراگوسا روی رونالدو را سوت زد. و سالمترین تیم در مصاف با رونالدو رایو وایه کانو بوده که بازیکنان این تیم تنها 2 بار روی رونالدو خطا کردند.

در بازی های رئال مقابل ختافه، راسینگ و لوانته، در هر بازی سه بار رونالدو با خطا متوقف شد. goal.com

 

[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 10:43 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 ... 39 صفحه بعد

کریستیانو و مسی امسال دوئل جذابی با هم داشته اند .
امسال رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در لالیگا خیلی جذاب بوده است .  این دو بازیکن از بهترین های جهان در سال 2010 بوده اند اما کریستیانو بیشتر از همتای آرژانتینی خود گل زده است .
رونالدو هر 89 دقیقه در بازیهای رسمی برای رئال مادرید یک گل زده ، در حالی که مسی هر 114 دقیقه یک بار به گل رسیده است .
از 1 ژانویه 2010 تا کنون ، مسی در 50 بازی رسمی برای بارسلونا 55 گل زده اما کریستیانو 39 گل در 44 بازی .
به غیر از آن ، رونالدو در طول 75 سال اخیر ، بهترین آمار گلزنی رئال مادرید تا هفته چهاردهم را به ثبت رسانده است .


[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 10:43 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 ... 39 صفحه بعد

کریستیانو رونالدو و کاکا ، محبوترین های ورزشی در شبکه های اجتماعی هستند . این دو ستاره اصلی پروژه دوم فلورنتینو پرز ، در فیس بوک و توئیتر ، شهرت زیادی به هم زده اند .
به گزارش گل به نقل از مرجع خبری رئال بازیکن پرتغالی با 35 میلیون هوادار در فیس بوک ، محبوب ترین است . تقریبا 10 میلیون تا لئو مسی که در جایگاه دوم است فاصله دارد . کاکا که در فیس بوک پنجم است (یازده و نیم ملیون) در توئیتر ، لیدر است . بازیکن برزیلی 6.286.352 فالوورد در این شبکه اجتماعی دارد . بهبودش در عملکردش در رئال مادرید باعث شده که هواخواهنش در این شبکه اجتماعی بیشتر شوند . در مارس امسال ، نزدیک به سه میلیون دنبال کننده داشت و پشت شکیل اونیل قرار گرفته بود . اما با درخشش در رئال مادرید به جایگاه اول رسید .
کریستیانو در این شبکه اجتماعی با 4.588.825 فالوور در جایگاه دوم قرار دارد . رئال مادرید نیز باشگاهی ورزشی با بیشترین لایک در فیس بوک است (بیش از 20 میلیون) . کریستیانو 15 میلیون بیشتر از تیم در فیس بوک هوادار دارد . در توئیتر هم رئال مادرید 2.5 میلیون فالوور دارد .
[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 10:42 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 ... 39 صفحه بعد

 

گونسالو ایگواین، مهاجم رئال، از نمایش خودش در پیروزی 4-1 مقابل بتیس اظهار رضایت کرد.

این ستاره آرژانتینی در دیدار شب گذشته بار دیگر هت تریک کرد و به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او در دیدار قبلی رئال مقابل اسپانیول نیز هت تریک کرده بود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بسیار خوشحال هستم. یک هفته بود که بازی نکرده بودم اما احساس می کردم زمان بیشتری گذشته است. مربی تصمیم می گیرد که من در ترکیب اصلی باشم یا نه. کار من تنها این است که بازی کنم.

این هت تریک می تواند یکی از خاطرات خوب من بعد از بازنشستگی باشد. این مسئله از این نظر جالب است که من بعد از مصدومیتی که داشتم، توانستم چنین نمایشی ارائه دهم. من در هر بازی احساس بهتری دارم. از هم تیمی هایم متشکر هستم زیرا آنها همیشه در طول مصدومیت از من حمایت کردند.

می دانستیم که این بازی تا چه اندازه می تواند دشوار باشد. بتیس بازی های زیادی را با پیروزی پشت سر گذاشته بود اما ما نشان دادیم که در طول مدتی که لیگ تعطیل بودیم، آمادگی مان را حفظ کردیم." goal.com

 

 

[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 10:40 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید