رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

ستاره المانی رئال مادرید در مورد رفتار عجیب کریس رونالدو در هفته گذشته و ابراز ناراحتی اش صحبت کرده است

Sami Khedira, Cristiano Ronaldo - Real Madrid v Granada
 

- سامی خدیرا، ستاره آلمانی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی راجع به ابراز ناراحتی علنی رونالدو در جریان بازی هفته گذشته رئال مقابل گرانادا اظهارنظر کرده و به این نکته اشاره کرده که شاید رونالدو فقط می خواسته که هواداران در جریان قرار بگیرند.

رونالدو هفته گذشته دو گل از سه گل رئال در بازی با گرانادا که با برد 0-3 رئال همراه بود را به ثمر رساند ولی این گلزنی ها را جشن نگرفت و در پایان بازی اعلام کرد که ناراحت است و سران باشگاه از ناراحتی او خبر دارند.

خدیرا که درجریان دیدار جمعه شب تیم ملی آلمان مقابل جزایر فارو در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 رای 90 دقیقه بازی کرد، درباره این بازی به کیکر گفت:« اگر بگوئیم که از این برد راضی هستیم، خیلی خودپسندی است. و صحبت کردن در مورد رقابت های جام جهانی 2014 کار اشتباهی است. ما بازی های سرنوشت سازی را پیش روداریم و باید به تلاش بپردازیم تا از ناکامی در بازی های پیش رو جلوگیری کنیم.»

 

سامی خدیرا در رئال شرایط خوبی دارد. رئال دربازار تابستانی، لوکا مودریچ را به خدمت گرفته و البته خدیرا معتقد است که از حمایت مربی تیمش برخوردار است:« اگر مورینیو نظر خوبی نسبت به من نداشت، الان سومین حال حضورم در رئال را پشت سرنمی گذاشتم. می خواهم نشان دهم که بازیکنی هستم که می توانند رویم حساب باز کنند.»

او درمورد دلخوری رونالدو وابراز نظر و ناراحتی اش به صورت عمومی گفت:« شاید او می خواسته هواداران نیز در جریان باشند.»

[ دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, ] [ 21:7 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

 


مرجع خبري رئال مادريد : رئال در هفته ششم لالیگا باید به مصاف دپورتیوو لاکرونیا برود . این بازی در روز یکشنبه ، نهم مهرماه ساعت 22:20 برگزار خواهد شد . این اولین تقابل رئال با دپورتیوو پس از بازگشت گالیشایی ها به لالیگاست .
مورینیو باید آماده محک با تیم خوزه لوئیز اولترا شود و تقابل مجدد ریکی ، آیوزه ، آرانزوبیا یا والرون با رئال جالب خواهد بود .

[ دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, ] [ 21:3 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

بی معنی ترین کلمه برای این جدال تمام ناشدنی پیش بینی است. پس بجای آنکه خودتان را بیهوده خسته کنید، ابتدا مهیای لذت بردن از این نبرد جانانه و سپس کری خوانی های الکلاسیکوی بعدی شوید

Pelean los jugadores del Barcelona y Real Madrid en el Clásico de la Champions jugado en el Bernabéu
 

- قصّه ی ال دربی تکرار می شود. بی آنکه تکراری شود. این بار بدون کلاسیک بازی به نام پپ! ولی قضیه برای 23 آگوست، متفاوت تر از قبل است.

یک سال پس از فنّ استادِ آقای خاص، او در برابر تیتو باید جدال مستقیم داشته باشد. بدون اغراق پای رو کم کنی و آبرو هم در میان است. ژوزه نمی خواهد نام تیتو را یاد بگیرد، نمی خوا هد. او حالا دیگر به عنوان یک بازنده پای به نوکمپ نمی گذارد. مو، فاتح آخرین الکلاسیکو و برنده فعلی لیگاست. سر بلند و مغرور. همان چیزی که واقعاً هست و دلش می خواهد باشد. و به یقین نمی خواهد این حس پیروزمندانه اش را به این زودی ها از دست دهد. نمی خوا هد. او اینگونست. لجباز و موفق.

 

تیتو اما کمی داستانش فرق دارد. او نه ستاره بوده و نه کاریزمایی دارد. دیگر یک دستیار هم نیست. حالا او اصلی ترین حریف اسپانیایی مورینیو است. تازه آغاز کرده ولی دلش می خواهد از همین الان نامش را در حافظه این پرتغالی جنجالی برای همیشه ثبت کند: پیتو نه آقای یگانه، من تیتو ام، تیتو.

انگار نه انگار که هر فصل چندتایی از این نمایش بزرگ اکران می شود. هنوز هم بی تابانه مشتاق تماشای این جنگیم. مثل اولین تجربه مان، با تمام وجود. با شوق و هیجانی وصف ناشدنی. نمی شود طرفدار فوتبال باشی اما در نبرد پادشاهی اسپانیا و جدایی طلبان کاتالان خنثی باشی! بخواهی، نخواهی، یا سفیدی یا آبی اناری. جنگ، جنگ است. هیچ کاریش هم نمی شود کرد.

یک بار دیگر نبرد تن به تن کلاسیک در راه است. حواشی تا دلتان بخواهد اطراف این بازی به چشم می آید. بازگشت نفرت انگیز آقای خاص به بندر بارسلون برای کولزی ها، ریشخندهای کشنده او به عنوان آخرین فاتح ال دربی، دلهره ی از دست دادن ابهت برتری برابر رئال بدون گواردیولا و ترس قوها از آغازی مشابه پپ توسط ویلانووا.

آماده ی هر اتفاقی باشید. این ال کلاسیکوست. یک الکلاسیکوی دیگر. دیگر. یعنی گذشته را فراموش کنید. جنگ ستارگان بی بدلکار اجرا می شود. همه ی شخصیت ها اصلیند، بدون جلوه های ویژه. واقعی واقعی. پیش بینیتان را برای خود نگه دارید. بی معنی ترین کلمه برای این جدال تمام ناشدنی پیش بینی است. پس بجای آنکه خودتان را بیهوده خسته کنید، ابتدا مهیای لذت بردن از این نبرد جانانه و سپس کری خوانی های الکلاسیکوی بعدی شوید! بله. آماده باشید و آماده بمانید. این قصّه، سر دراز دارد. این تازه اول کار است. هنوز فصل تازه از سر گرفته شده و ماه ها و جام ها در انتظارند. این داستان همچنان ادامه دارد.

 

[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ] [ 10:56 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

این ملی پوش پرتغالی در دیدار این هفته رئال مقابل والنسیا به دلیل برخورد با کاسیاس از ناحیه سر دچار آسب دیدگی شد و یکشنبه شب را در بیمارستان سپری کرد.

Pepe, Real Madrid
 

- په په، مدافع رئال، به هواداران تیمش اطمینان داد که خیلی زود به آمادگی مطلوب خواهد رسید و از آنها به خاطر نگرانی شان در مورد مصدومیتش تشکر کرد.

این ملی پوش پرتغالی در دیدار این هفته رئال مقابل والنسیا به دلیل برخورد با کاسیاس از ناحیه سر دچار آسب دیدگی شد و یکشنبه شب را در بیمارستان سپری کرد.

علی رغم این که معاینات انجام شده نشان داد که هیچ مشکلی برای په په به وجود نیامده، اما پزشک باشگاه رئال اعلام کرد این بازیکن در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسا بازی نخواهد کرد.

با این وجود این مدافع تنومند از همه کسانی که از او حمایت کردند، تشکر کرد:" من از همه کسانی که در این چند روز از من حمایت کردند، تشکر می کنم.

واقعا تحت تاثیر حمایت هایی قرار گرفتن که از یکشنبه شب از من شده است؛ به ویژه از سوی هواداران رئال.

خیلی زود به بهترین شرایط برمی گردم تا با پیراهن رئال برای رسیدن به موفقیت مبارزه کنم. همچنین می خواهم تشکر ویژه داشته باشم از تیم پزشکی باشگاه که در تمام لحظات در کنار من بودند.

از همه همکارانم از باشگاه های دیگر که سلامتی من برای شان مهم بود، تشکر می کنم. من هیچ کدام از این ها را فراموش نمی کنم."

[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ] [ 10:54 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

برخورد شدیدی که در جریان دیدار رئال مادرید و والنسیا میان کاسیاس و په په رخ داد، باعث شد تا ستاره پرتغالی برای لحظاتی حافظه اش را از دست بدهد

Kepler Pepe - Real Madrid
 
- روزنامه مارکا، امروز تصویری از په په با سری بانداژ شده را روی جلد برد و به این نکته اشاره کرده که بعد از برخوردی که در جریان دیدار رئال مادرید و والنسیا میان په په و کاسیاس به وجود آمد، مشکلی برای ستاره پرتغالی رئال ایجاد شده که در بین دو نیمه مورینیو تصمیم به تعویض او گرفت.
در بین دو نیمه بازی این بازی که از هفته اول رقابتهای لالیگا برگزار می شد، په په برای لحظاتی در رختکن حافظه اش را از دست داد و نمی دانست که چه کسی است و کجاست و در پاسخ به سوالی که اسمش چیست می گفت:« من پابلو هستم..من اینجا چه کار می کنم؟»
همین موضوع باعث شد تا مورینیو او را از زمین بیرون کشیده و په په آن شب را در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سپری کند
اما خوشبختانه خطر یا مشکل خاصی سلامت او را تهدید نمی کند .
په په از بیمارستان مرخص شده و برای احتیاط بیشتر، مورینیو برای بازی 5شنبه شب در دور رفت سوپرکاپ اسپانیا به این مدافع باتجربه استراحت خواهد داد


[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ] [ 10:53 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

البته باشگاه اسپانیایی اعلام کرده که این کار یک هکر بوده است!

Modric
realmadrid.com

 – لوکا مودریچ هنوز به رئال مادرید نپیوسته، اما در وب‌سایت رسمی باشگاه صفحه‌ای مخصوص او ایجاد شد و مشخصاتش در آن قرار گرفت. باشگاه رئال مادرید البته اعلام کرده این کار آنها نیست و یک هکر پروفایل مودریچ را در وب‌سایت باشگاه ساخته است! آنها سپس این صفحه را که تصویر آن را می‌بینید حذف کردند.

 

[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ] [ 10:53 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید قبل از بازی سوپرکاپ، در گفتگو با بی بی سی رادیو 5، صحبتهای جالبی را برزبان آورد.

Jose Mourinho - Real Madrid
 

- ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید روز گذشته گفت و گوی ویژه ای که با بی بی سی رادیو 5 انجام داد، از دوران حضورش در دنیای فوتبال و زندگی شخصی اش صحبت کرد؛ صحبتهایی که به ما کمک می کند تا بیشتر با شخصیت آقای خاص فوتبال دنیا آشنا شویم.

متن این گفتگو را در اینجا مطالعه کنید:

ترجیح می دهید که شما را مربی تیم بنامیم یا مدیر داخلی؟

در برخورد من با بازیکنان، من را هر چیزی صدا می کنند. در پرتغال، مرا با همان عنوان سنتی میستر (به معنی آقا)، گوو ( مخفف کلمه گوورنر به معنی رئیس کل)، باس (به معنای رئیس) ، مربی و ژوزه می نامند.

 

خودتان کدام عنوان را بیشتر دوست دارید؟

من خودم گووو را انتخاب کردم؛ فکر می کنم که دامین داف، اولین کسی بود که من رو گووو نامید و چند هفته طول کشید تا بفهمم که این کلمه چه ابعاد وسیعی دارد. این چیزی است که برای همیشه می ماند. لمپارد و تری تا همین امروز من را باس « رئیس » می نامند. کتابی در مورد جان وودن، یکی از مهمترین مربیان تاریخ ورزش دانشگاهی آمریکا خواندم. او مربی بسکتبال دانشگاه یو.سی.ال. ای بود و یکی از نکاتی که دراین کتاب گفته بود که برای این مرد اهمیت زیادی داشت، انسانیت و روابط انسانی بود.

برد برایتان همه چیز است؟

برد همه چیز نیست. برای برد مهم این است که وجهه های فردی هم رعایت شود.

برای سرالکس فرگوسن احترام قائلید؟

قطعا. هیچ وقت اولین برخوردم با او را فراموش نمی کنم. در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، پورتو مقابل یونایتد به پیروزی رسید و درپایان بازی، فرگوسن به رختکن ما آمد و در را زد. گری نویل هم در کنار او بود. آنجا متوجه شدم که باید به تیمی که شایسته پیروزی است، احترام گذاشت و  از شادی آنها لذت برد. این همان چیزی است که فصل قبل در بازی ما با بایرن رخ داد. در پایان بازی، اوضاع برای من دراماتیک نبود. فرگوسن بهترین مربی در فوتبال بریتانیاست

روزی به چلسی بازخواهید گشت؟

من روزی به آنجایی می روم که مردمش واقعا من را دوست داشته باشند ولی باید باز هم این را تکرار کنم: من با رئال هستم و می خواهم اینجا بمانم. من قرارداد جدیدی دارم و در فکر جدایی از این تیم نیستم. روزی که کنار بروم، به این دلیل خواهد بود که دلم می خواهد بروم. ولی بله، دوست دارم تا روزی به لیگ برتر برگردم.

از اینکه در رقابتهای فصل گذشته لالیگا، با پشت سرگذاشتن بارسا، قهرمان شدید، احساس غرور می کنید؟

ما با9 امتیاز فاصله قهرمان شدیم. بارسا کار را با 91 امتیاز تمام کرد ولی ما 100 امتیاز کسب کردیم. تمام رکوردها را شکستیم.فوق العاده بود.

چگونه انگیزه هایتان را حفظ می کنید؟

باشگاه به من انگیزه می دهد. وقتی من به تیمی می رسم، پیراهن آن تیم را می بینم و حس می کنم که این اولین یا آخرین تیم من است. جوری هواداران را حس می کنند که انگار بخشی از وجود من هستند. فکر می کنم که ارتباط درونی با هواداران دارم. بلافاصله خودم مبدل به یکی از آنها می شوم و حس می کنم که افتخار بزرگی نصیب من شده تا بتوانم مستقیما برای باشگاه بجنگم وبرای خوشحال کردن همه تلاش کنم.

و رابطه ات با سران باشگاه هایی که در آنها کار می کردی، همیشه خوب بوده

من هیچ وقت با روسای باشگاه ها مشکلی نداشته ام. در چلسی دلم نمی خواست بمانم و اوضاع کاری را در مسیری قرار دادم که در نهایت همه ما به توافق رسیدیم که من آنجا نمانم بهتر است. الان هم با هم دوست هستیم و هیچ مشکلی میان من و آبراموویچ وجود ندارد.زمانی که مردم مرا می شناسند، درک می کنند که اگر کار کردن با من آسان است، به این خاطر است که من برای عزیزانم و افراد خودم می جنگم.برای بهبود شرایط بازیکنان و برای باشگاه و هواداران مبارزه می کنم. من خیلی زود تبدیل به طرفدار تیم می شوم

اخیرا قراردادتان را تا سال 2016 با رئال تمدید کردید. برنامه هایتان برای آینده چیست؟

ببینید؛ اولین چالش من آمدن به اینجا و موفقیت بود. در حقیقت توقف سلطه بارسا بود. ما به این خواسته رسیدیم و الان می توانم بگویم که کارم را انجام داده ام ولی نمی خواهم که فقط یک بار قهرمان شویم. می خواهم به قهرمانی ادامه دهیم؛ به خاطر نتایج کسب شده، رئال بهترین تیم قرن بیستم لقب گرفت و می خواهیم که بهترین تیم قرن بیست و یکم هم باشد.

تیم هایی هستند که در جریان یک مسابقه 80% مالکیت توپ و میدان را دارند.

ما 80 % مالکیت توپ را نداریم ولی چه کسی گفته که مالکیت بر توپ، بهترین سبک بازی است. قطعا ، این حرف و گفته من نیست.

روزی سرمربی تیم ملی پرتغال هم می شوید؟الان بعید می دانم. یک باشگاه در طول فصل 60 بازی برگزار می کند ولی یک تیم ملی در طول یک فصل 10 بازی دارد. این غرورآمیز است که سرمربی تیم ملی کشورت باشی.

 

[ سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:3 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

سر ستاره پرتغالی بانداژ شد و کاسیاس در ناحیه جمجمه احساس درد می کرد

- در جریان دیدار دیشب دو تیم والنسیا و رئال مادرید که با تساوی 1-1 به پایان رسید، برخورد شدیدی میان اایکر کاسیاس و په په به وجود آمد. ایکر کاسیاس برای مهار توپ خوناس به هوا پرید و برخورد شدیدی با په په داشت و در پی این برخورد، هردوی آنها نقش بر زمین شدند.

البته بعد از این برخورد، هردویشان توانستند بازی را ادامه داده و تا پایان نیمه اول در زمین ماندند. په په با بانداژی برروی سرش در زمین بود و کاسیاس از ناحیه استخوان جمجمه احساس درد شدیدی داشت.

با اتمام نیمه اول بازی، په په برای احتیاط بیشتر از زمین خارج شد وبه دلیل سرگیجه هایی که داشت، دیشب را در بیمارستان گذراند ولی کاسیاس در دروازه رئال ماند.

 حالا نگرانی رئالی ها برسر این است که آیا په په قادر به حضور در بازی 5شنبه شب این تیم مقابل بارسلونا در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا خواهد بود یا خیر

 

[ دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:12 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

قهرمان فصل قبل لالیگا، فصل جدید را با تساوی آغاز کرد

Sergio Ramos - Real Madrid, Valencia CF
 

- رئال در اولین دیدار از فصل جدید لالیگا، شب گذشته میزبان والنسیا بود و در نهایت به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 مقابل این تیم دست پیدا نکرد. در اینجا عکس های منتخب این دیدار را با هم مرور می کنیم:




بسیاری انتظار داشتند مانند فصل گذشته، کریم بنزما انتخاب اول مورینیو برای خط حمله باشد اما سرمربی رئال ترجیح داد در اولین دیدار فصل از ایگواین استفاده کند و این مهاجم آرژانتینی نیز خیلی زود جواب اعتماد مربی تیمش را داد و در دقیقه 10 گل اول بازی را به ثمر رساند





شادی بعد از گل ایگواین در کنار آربلوا؛ مطمئنا این گل می تواند در کفه ترازوی رقابت ایگواین- بنزما را به سود مهاجم آرژانتینی، سنگین کند


کریس رونالدو بعد از بازی های خوبی که در یورو به نمایش گذاشت، در اولین دیدار فصل لالیگا چندان پرفروغ نبود


اوزیل هم شب درخشانی را سپری نکرد


جدال دی ماریا و متئو؛ بازیکن آرژانتینی رئال 20 دقیقه پایانی را از روی نیمکت تماشا کرد


برخورد کاسیاس و په په رئالی ها را کاملا شوکه کرد؛ مدافع پرتغالی در بین دو نیمه تعویض شد و در صورتی که دچار مصدومیتی طولانی مدت شود، ضربه بزرگی برای رئالی ها خواهد بود


ناراحتی مورینیو از بازی تیمش در دیدار شب گذشته؛ البته هنوز هفته های زیادی باقی است و او می داند که نباید از همین حالا نگران از دست رفتن قهرمانی باشد
[ دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:10 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

مرجع خبري رئال مادريد : چهره واقعی لیونل مسی ، بازیکنی که توسط کاتالان ها به عنوان فردی دارای ارزشهای انسانی و تواضع شناخته می شود که احتمالا حتی بی اجازه مادرش توی کوچه هم نمی رود ، توسط مطبوعات سوئد شکار شد . در حالی که کاتالان ها در تلاش هستند که او را فردی مبادی آداب جلوه دهند ، اما حقیقت چیز دیگری است . این بار نوبت روزنامه سوئدی آفتونبالدت بود که تصاویری از بازیکن آرژانتینی در حالتی که مست الکل بود ، ارائه کند ، در حالی که توسط هم تیمی هایش از یک نایت کلاب در گوتنبرک بیرون برده می شد .

http://www.defensacentral.com/userfiles/2012/Aug_11/messi_borracho.jpg

پس از بازی دوستانه با یونایتد ، ویلانوا به بازیکنانش استراحت داد تا هر کاری که می خواهند انجام دهند . بازیکنانی نظیر والدس ، پینتو ، آلبا ، پویول ، بوسکتز ، ژآوی ، مسی و پدرو از این فرصت استفاده کردند تا به یک نایت کلاب در سوئد بروند . با این که بارسایی ها سعی می کردند که عکسی از این مسی لو نرود اما به نظر می رسد که اسطوره بارسا که انگار از باردار بودن دوست دخترش به ستوه آمده ، نتوانسته جلوی خود را در مقابل الکل بگیرد و کاملا مست لایعقل به نظر می رسید . 
با این که بارسایی ها سعی کردند از دوربین ها دور باشند اما تصاویر مشخص هستند . مسی به زور روی پای خودش ایستاده و به خاطر مست بودن ، حالتش عوض شده است .
روزنامه اسپورت کاتالونیا از این اتفاق ، تصاویری منتظر نکرده و فقط تیتر " بعد از ظهر آرام " را انتخاب کرده است . ال موندو هم تیتر زده است :" استراحت بازیکنان بارسلونا . "

[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 23:9 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید