رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 39 صفحه بعد

امیلیانو بوتراگنیو مدیر روابط عمومی رئال از سکوت رسانه ای این باشگاه دفاع کرده است

 
Real Madrid director of Institutional Relations, Emilio Butrageño

 

- امیلیانو بوتراگنیو مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید از قانون سکوت رسانه ای این باشگاه بعد از تساوی تیمش مقابل ویارئال در ورزشگاه ال مادریگال دفاع کرده است

بوتراگنیو در صحبتهایی که در روزنامه مارکا بازتاب یافت گفت:« بعد از یک بازی عجیب مثل بازی با ویارئال، بهتر این است که اندکی در حاشیه اوضاع باشیم. ما در مورد داوران صحبت نکرده ایم و امیدواریم که در 9 بازی باقی مانده داوران در قضاوتهایشان برای تیم ما اشتباه نکننند.»

او درمورد بازی رئال- ویارئال گفت:« روز 4شنبه شاهد بازی عجیبی بودیم و بهتر است که اندکی در حاشیه این اتفاقات باشیم. تصمیم برای سکوت رسانه ای، تصمیم خوبی بود. بازی مادریگال تمام شد و گذشت و در بازی شنبه شب، بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.»

او از بازی رئال راضی به نظر می رسد:« در بازی شنبه شب هر سه مهاجم ما گلزنی کردند و در روز چهارشنبه هم در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهیم داشت و شنبه بعد هم در پامپلونا بازی مهمی را برگزار خواهیم کرد.»

 

 


[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ] [ 19:18 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 39 صفحه بعد

در دیدار شب گذشته کریم بنزما رئال را در دقیقه 35 پیش انداخت اما گل سانتی کاسورلا در آخرین ثانیه های بازی، کار را به تساوی کشاند و باعث ناامیدی رونالدو شد.

 
Champions League: PFC CSKA Moskva v Real Madrid CF: Cristiano Ronaldo
Getty

سایت گل- کرس رونالدو، ستاره رئال مادرید، تایید کرد که تساوی 1-1 شب گذشته این تیم مقابل مالاگا تعجب برانگیز بود اما افزود که تیمش همچنان برای قهرمانی در لالیگا در شرایط خوبی قرار دارد.

در دیدار شب گذشته کریم بنزما رئال را در دقیقه 35 پیش انداخت اما گل سانتی کاسورلا در آخرین ثانیه های بازی، کار را به تساوی کشاند و باعث ناامیدی رونالدو شد.

ستاره پرتغالی در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه رئال مادرید گفت:" ما همچنین 8 امتیاز برتری داریم و چیزی برای نگرانی وجود ندارد زیرا هنوز راه درازی تا پایان لیگ باقی است.

مالاگا تیم خوبی است، بازی کردن مقابل آنها دشوار است اما ما انتظار چنین نتیجه ای را نداشتیم. فوتبال همین است.

بدشانس بودیم که گل تساوی را در وقت های تلف شده دریافت کردیم  در حالی که در سراسربازی تیم برتر بودیم؛ با این وجود آرامش مان را حفظ می کنیم. از اینکه نتوانستیم گلزنی کنیم، ضربه خوردیم."

رئال در 27 بازی 71 امتیاز کسب کرد و در حال حاضر 8 امتیاز از بارسا فاصله دارد. شاگردان مورینیو چهارشنبه شب باید با ویارئال روبرو شوند.
[ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:49 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 39 صفحه بعد

دیدار رفت دو تیم در سانتیاگو برنابئو با پیروزی 3-1 کاتالان ها به پایان رسید و دیدار برگشت اوایل اردیبهشت در نوکمپ برگزار خواهد شد.

 
Fernando Hierro - Malaga
 

- فرناندو ایه رو، کاپیتان سابق رئال مادرید، معتقد است دیدار برگشت بارسا- رئال در نوکمپ، سرنوشت رقابت های این فصل لا لیگا را رقم خواهد زد.

دیدار رفت دو تیم در سانتیاگو برنابئو با پیروزی 3-1 کاتالان ها به پایان رسید و دیدار برگشت اوایل اردیبهشت در نوکمپ برگزار خواهد شد.

رئالی ها علی رغم تساوی 1-1 شب گذشته مقابل مالاگا، همچنان با 8 امتیاز برتری نسبت به بارسا در صدر قرار دارد و ایه رو معتقد است سرنوشت قهرمانی لالیگا هنوز رقم نخورده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" لیگ همین است. جدال مستقیم این دو تیم سرنوشت رقابت های این فصل لالیگا را رقم خواهد زد. رئال تیم بسیار قدرتمندی است."

ایه رو همچنین اظهار امیدواری کرد که تیم های اسپانیایی در رقابت های چمپیونزلیگ و یورو 2012 به قهرمانی برسند.

" دوست دارم شاهد یک فینال اسپانیایی در چمپیونزلیگ باشم و تیم ملی اسپانیا هم به فینال یورو برسد. رئال و بارسا می توانند به فینال برسند. والنسیا، اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو هم همین شرایط را در لیگ اروپا دارند.

فوتبال اسپانیا به شکوفایی رسیده است."

[ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:49 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 39 صفحه بعد

گل ثانیه های پایانی سانتی کاسورلا به مالاگا کمک کرد تا از دیدار مقابل رئال یک امتیاز کسب کند و به این ترتیب برتری رئال نسبت به بارسا در صدر جدول به 8 امتیاز کاهش پیدا کرد.

 
Liga BBVA: Manuel Pellegrini (Málaga)
 

- مانوئل پیگیرینی، سرمربی مالاگا، علی رغم تساوی 1-1 شب گذشته رئال مقابل تیمش، همچنان شاگردان مورینیو را مدعی اصلی قهرمانی این فصل لالیگا می داند.

گل ثانیه های پایانی سانتی کاسورلا به مالاگا کمک کرد تا از این دیدار دشوار یک امتیاز کسب کند و به این ترتیب برتری رئال نسبت به بارسا در صدر جدول به 8 امتیاز کاهش پیدا کرد.

با این وجود، پیگرینی تاکید کرد از دست رفتن این برتری رئال در ادامه فصل چندان معمول نخواهد بود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بسیار عجیب خواهد بود اگر رئال قهرمان لالیگا نشود. هرچند در فوتبال اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد.

تساوی در این دیدار عادلانه بود. ما مستحق عقب افتادن در نیمه اول نبودیم. ما شکل تیمی مان را به خوبی حفظ کردیم و گل کاسورلا یک امتیاز را برای ما به ارمغان آورد. این دیدار، دیدار برابری بود و نتیجه عادلانه ای رقم خورد."

رئال در حال حاضر و در فاصله 11 هفته تا پایان فصل، با 71 امتیاز از 27 دیدار در صدر قرار دارد.

[ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:48 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 39 صفحه بعد

رئال در دقایق پایانی داشت بازی را کنترل می کرد که کاسورلا از موقعیتش روی ضربه کاشته استفاده کرد و دروازه کاسیاس را گشود

 
Isco, Lass Diarra, Real Madrid, Malaga
 

 – رکورد یازده پیروزی پیاپی رئال مادرید مقابل مالاگا متوقف شد و آنها با گلی دیرهنگام به یک امتیاز در سانتیاگو برنابئو رسیدند.

مالاگا بازی را در دقایق بسیاری در اختیار داشت و توانست مادرید صدرنشین را متوقف کند.

دو تیم در ابتدای بازی موقعیت‌های فراوانی داشتند و سرانجام رئال بود که در دقیقه 35 پیش افتاد. کریستیانو رونالدو در سمت چپ فضایی عالی به دست آورد و سانتری دیدنی برای کریم بنزما فرستاد و او با ضربه سر به‌آسانی دروازه حریف را گشود.

دو تیم در نیمه دوم محافظه‌کارتر شدند و موقعیت‌های کمتری به دست آمد. هنگامی که رود فان‌نیستلروی در دقیقه 60 وارد میدان شد، تماشاگران به‌شدت این بازیکن را که دو بار با رئال قهرمان لالیگا شده بود تشویق کردند.

رئال در ادامه نیمه دوم موقعیت‌های بسیار خوبی به دست آورد اما تمامی آنها را به هدر داد. آنها زمانی ارزش این فرصت‌ها را دانستند که سانتی کاسورلا گل تساوی را زد. او در دقیقه 92 با ضربه ایستگاهی دیدنی خود از فاصله 20متری باعث شد رئال تنها به یک امتیاز برسد.

اکنون فاصله در صدر جدول به هشت امتیاز کاهش یافته است. مالاگا هم با لوانته در رده چهارم قرار گرفته.

[ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ] [ 5:3 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 39 صفحه بعد

بعد از برد مقابل زسکامسکو و راهیابی به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا شاگردان مورینیو در فکر درخشش دربازی یکشنبه شب مقابل مالاگا هستند

 
Mix Real Madrid vs Málaga
 
   

رئال مادرید

Casillas
Arbeloa, Pepe, Ramos, Marcelo
Khedira, Alonso
Ozil, Kaka, Ronaldo
Benzema
مالاگا

Caballero
Gamez, Demichelis, Weligton, Monreal
Camacho, Recio
Cazorla, Isco, Fernandez
Rondon

- آنخل دی ماریا تنها غایب رئال در این بازی است و سایر بازیکنان رئال آماده اند تا در بازی با مالاگا در سانتیاگو برنابئو به میدان بروند. دی ماریا از 18 فوریه به بعد به دلیل مصدومیت نتوانسته تیمش را همراهی کند.

از سوی دیگر فابیو کوئنترائو،  بعد از سپری کردن روزهای مصدومیت از ناحیه همسترینگ،به تمرینات تیمش بازگشته و قادر به همراهی رئال است.

 از سوی دیگر سرما خوردگی سالمون روندون  بهبود یافته و او  در خط حمله تیم مانوئل پیگرینی به میدان خواهد رفت.

ژرمی تولالان هنوز از ناحیه پا مصدوم است و دراین بازی غایب خواهد بود ولی ژسوس گامس این شانس را دارد تا در بازی امشب در ترکیب مالاگا قرار بگیرد.
 

آیا می دانستید؟
  • رئال مادرید در یازده بازی اخیرش در رقابتهای لالیگابه پیروزی رسیده تا روند شکست ناپذیری اش را از عدد ده بیشتر کند. آنها در طول ماههای سپتامبر تا دسامبر سال 2011 شکست نخورده بودند. 
  • کهکشانی ها در 21 دیدارش در تمام بازیهای خانگی اش در تمامی تورنمنت ها، تنها در 5 بازی توانسته دروازه اش را بسته نگاه دارد.  
  • کریس رونالدو در رقابتهای این فصل لالیگا 6 هت تریک کرده.او تا به حال با پیراهن رئال، 13 بار هت تریک کرده است. 
  • مالاگا با برد 0-1 مقابل لوانته در بازی شنبه هفته قبل، رکورد بردهای متوالی اش را به عدد 3 رساند.  
  • این تیم منطقه آندالوسیا تنها در دو بازی از یازده دیدار اخیر خارج از خانه اش به پیروزی رسید. 
  • رود فان نیستلروی (تصویر سمت راست) در 68 دیداری که در طول سالهای 2006 تا 2010 برای رئال برگزار کرده، 46 گل برای تیم مادریدی به ثمر رساند و اکنون مقابل تیم سابقش به میدان خواهد رفت.
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:4 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 39 صفحه بعد

طرفداران پرتغالی انتظار دارند رونالدو در رقابت های یورو 2012 نیز نمایش مشابهی با بازی های رئال ارائه بدهد

 
Cristiano Ronaldo - Portugal away kit Euro 2012
 

- په په، مدافع رئال مادرید، معتق است کریس رونالدو همواره در طول دوران حرفه ای اش با فشارهای زیادی روبرو بوده است.

این ستاره پرتغالی که در سال 2007 با انتقالی 94 میلیون یورویی از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست، در این مدت ستاره اول این باشگاه بود و در 128 دیدار برای کهکشانی ها، 128 گل به ثمر رساند.

طرفداران پرتغالی انتظار دارند رونالدو در رقابت های یورو 2012 نیز نمایش مشابهی با بازی های رئال ارائه بدهد اما په په هشدار داد ممکن است فشار زیاد روی عملکرد رونالدو تاثیر گذار باشد.

او در گفتگو با سایت یوفا گفت:" فکر می کنم رونالدو از زمانی که 18 سال داشت، مسئولیت زیادی به عهده می گرفت و هواداران فشار زیادی روی او وارد می کنند.

هواداران اکنون اهمیت تیم را درک کرده اند. تیم هم باید از رونالدو حمایت کند در این صورت او می تواند با آرامش بازی خودش را انجام دهد."

په په که اولین گلش برای تیم ملی پرتغال را در رقابت های یورو 2008 مقابل ترکیه به ثمر رساند، تاکید کرد تمرکز اصلی اش روی کارهای دفاعی است.

" من آن زمان جوان تر بودم. من چیزی زیادی در مورد مسئولیت بازی در یورو نمی دانستم و به همین دلیل آنطور بی مهابا حمله می کردم.

واضح است که دوست دارم برای کمک تیم چنین کارهایی انجام دهم اما کار اصلی یک مدافع میانی دفاع کردن است؛ در واقع خوب دفاع کردن."

[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:3 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 39 صفحه بعد

سران باشگاه مادریدی هم آبیدال را فراموش نکرده اند

 
Éric Abidal
 

 

- سران باشگاه رئال مادرید قصد دارند تا در جهت روحیه دادن به آبیدال کاری را انجام دهند

اریک ابیدال بازیکن فرانسوی بارسلوناباید به زودی عمل پیوند کبد انجام دهد و ژوزه مورینیو مربی پرتغالی رئال در صحبتهایی برای آبیدال عمری طولانی و پر از شادی ارزو کرده است

مورینیو در کنفرانس خبری اش قبل از بازی رئال مقابل مالاگا برنامه ای برای حمایت از آبیدال ترتیب دیده و رئالی ها در نظر دارند تا قبل از بازی امشبشان مقابل مالاگا در برنابئو به آبیدال روحیه دهند

مورینیو دراین باره گفت:« می دانیم که در این شرایط همه در کنار هم هستیم. می توانیم برنامه ای عمومی برای اعلام حمایت از بازیکنان داشته باشیم و بازیکنانم حمایتشان از آبیدال را اعلام کنند.این کار را قبل از بازی با مالاگا انجام خواهیم داد و در این شرایط سفید و آبی اناری مطرح نیست.»

مورینیو ادامه داد:« الان مهمترین نکه این است که یک بازیکن جوان زندگی خوب و موفقی داشته باشد. اقدامات ورزشی زیادی انجام شده. از انجام این حمایت احساس غرور می کنیم. آبیدال زندگی ای طولانی پیش رو دارد و این چیزی است که همه ما آرزو می کنیم.اگر او بتواند مجددا به میادین ورزشی بازگردد، همه ما خوشحال می شویم و اورا تشویق می کنیم ولی اگر مشکل او حاد و جدی باشد برایش آرزوی عمری طولانی و یک زندگی خوب را داریم.»

[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:2 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 39 صفحه بعد

سرمربی پرتغالی کهکشانی ها پیش از این به خاطر اینکه طرفداران باشگاه در طول بازی چندان تیم شان را تشویق نمی کنند، اظهار ناراحتی کرده بود

 
Santiago Bernabeu - Real Madrid
 

- رئیس گروه لا پنا کاربانا، گروه هواداری رئال، اعلام کرد که انتقاد ژوزه مورینیو از جو ورزشگاه سانتیاگو برنابئو  درست است.

سرمربی پرتغالی کهکشانی ها پیش از این به خاطر اینکه طرفداران باشگاه در طول بازی چندان تیم شان را تشویق نمی کنند، اظهار ناراحتی کرده بود و روفینو گارسیا نظر آقای خاص را تایید کرد.

او در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" در این مورد حق با مورینیو است. بسیاری از هواداران طوری به ورزشگاه می روند که انگار به اپرا یا تئاتر می روند و به ندرت صدایی از آنها در می آید. در این مورد حق با اوست اما باید در مورد قیمت بلیت ها هم فکری کرد.

در دیدار مقابل زسکا، به دلیل قیمت بلیت ها، 10 هزار صندلی خالی بود؛ چنین مسئله ای نباید رخ دهد. در آن دیدار جو ورزشگاه اندکی آرام بود اما خیال مورینیو باید راحت باشد زیرا در نیمه نهایی احتمالی مقابل بایرن مونیخ، سانتیاگو برنابئو به یک دیگ جوشان تبدیل خواهد شد.

وقتی تیم به ما نیاز داشته باشد، ما در کنارشان خواهیم بود؛ در زمان های سخت."

رئال در حال حاضر با 10 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در صدر جدول لالیگا قرار دارد و این هفته هم مقابل مالاگا قرار خواهد گرفت.

[ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:27 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 39 صفحه بعد

سران باشگاه رئال معتقدند که ستاره ترکیه ای آمادگی لازم برای حضور درترکیب این تیم را ندارد و آماده اندتا او را برای کسب تجربه لازم به صورت قرضی به تیمهای دیگری بسپارند

 
Nuri Sahin - Real Madrid
 

- طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا سران باشگاه رئال مادرید آماده اند تا در بازار نقل و انتقالات تابستانی، پیشنهادات برای انتقال قرضی نوری شاهین به تیمهای دیگر را مورد بررسی قرار دهند

این ستاره ترکیه ای در تابستان گذشته با قراردادی 10 میلیون یورویی از بوروسیادورتموند به رئال مادریدمنتقل شد ولی نتوانست  تا در ترکیب این تیم جایی برای خود دست و پا کند و تنها در 5 بازی رئال در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت

این طور به نظر می رسد که ژوزه مورینیوتمایل دارد تا این بازیکن ترکیه ای را دست کم برای یک فصل به صورت قرضی به تیمی دیگر بفرستد تاشاهین تجربیات بیشتری کسب  کند.

این احتمال وجود دارد تا او به صورت قرضی به دورتموند بازگردد.چرا که سران این باشگاه آلمانی درژانویه هم برای جذب او دست به کار شده بودند که دراین راه ناکام ماندند . اکنون روزنامه مارکا در گزارشی به این نکته اشاره   کرده که علاوه بر دورتموند تعدادی از تیمهای انگلیسی هم خواهان جذب این ستاره ترکیه ای هستند.

[ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:27 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید