رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رئال مادرید در پایان دیدار شنبه شب ورزشگاه اتحاد به شدت از عملکرد داوری عصبانی بود

Real Madrid's manager Jose Mourinho
 

- ژوزه مورینیو ، مربی پرتغالی رئال مادرید در پایان دیدار4شنبه شب تیمش مقابل منچسترسیتی که از دور پنجم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه اتحاد برگزار می شد و با تساوی 1-1 دو تیم به اتمام رسید به شدت از نحوه قضاوت روکی ، داور ایتالیایی مسابقه عصبانی بود ولی در کنفرانس خبری پایانی بازی سعی کرد تا مراعات کرده و هر جمله ای را به زبان نیاورد تا از محرومیت های احتمالی فیفا اجتناب کند.او با یادآوری این موضوع گفت:« من یک محرومیت معلق دارم که در صورت تکرار رفتارهایی مشخص آن محرومیت به اجرا درخواهد آمد.»

 

او در جریان کنفرانس خبری اش بعد از این بازی به مروری بر داربی اینتر و میلان که در آن بازی روکی به ضرر تیمش سوت زده بود پرداخت. دراینجا می توانید متن صحبت های آقای خاص به روایت سایت آ.اس را مطالعه کنید:

* مسابقه: درنیمه اول بازی ما فرصت این را داشتیم تا گل دوم را زده و بازی را0-2 کنیم و شاید در آن شرایط کار تمام می شد . ما همه چیز را کاملا تحت کنترل داشتیم و اگر نتوانستیم به پیروزی برسیم به خاطر این بود که ما در نیمه دوم بازی با یک ضربه پنالتی علیه تیممان و یک کارت قرمز روبرو شدیم. این شما هستید که باید قضاوت کنید که پنالتی بود یا نه. من روی نیمکت می نشینم. اگر کارت قرمز و پنالتی درست بود که خوب است و اگر نه هم که هیچی... (دقایقی بعد درکنفرانس خبری مورینیو ازیک خبرنگار پرسید:"پنالتی بود؟ در والدبباس جوابت را می دهم."

*بدترین خاطره: من در یک نیمه نهایی به خاطر توپی که وارد دروازه نشد شکست خوردم. در یک بازی دیگر هم په په قوزک پای آلوس را شکست..من در دو نیمه نهایی به خاطر پنالتی ها شکست خوردم.دربارسلونا تیمم یک ساعت 10 نفره بازی می کرد و اینجا فقط 20 دقیقه ده نفره بودیم. من لحظات خیلی بدتر از این را هم پشت سرگذاشته ام و این لحظات برایم قابل قبول بود.

*نحوه قضاوت روکی، داور ایتالیایی: من می دانم که شرایط در ایتالیا چطور است. من در یک داربی اینتر- میلان که روکی آن را سوت می زد حضور داشتم.در آن بازی تقریبا ما تمام طول بازی را ده نفره دنبال کردیم و در بخشی از بازی هم 9 نفره بودیم. به علاوه در آن بازی داور علیه ما یک پنالتی که اصلا پنالتی هم نبود سوت زد. این مسائل گذشته؛ برگونتزی، یکی از خط نگه دارها که در ده متری صحنه بود هم در یک برخورد گفت که واقعا پنالتی بوده ولی من آرامشم را حفظ می کنم. چون یک محرومیت معلق از سوی فیفا دارم و از این هدیه تشکر می کنم که باعث شد تا صدمین حضورم برروی  نیمکت مربیگری در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اینگونه سپری شود

* نتیجه نهایی:  با تساوی 1-1 و با ده بازیکن، ماچاره دیگری جز دفاع کردن نداشتیم. سیتی تیم فوق العاده ای دارد و از بازیکنان تهاجم زیادی بهره می برد و وقتی مقابل این تیم عقب بیفتی و بازیکن میانی ای مثل اسین را روی نیمکت نداشته باشی، نمی توانی کار دیگری انجام دهی. تیم ما به شدت تلاش کرد و با محدودیت های منطقی ای که داشت یک بازی خوب را ارائه داد. ما با یک امتیاز هم صعودمان به دور بعد قطعی می شد و زمان ریسک کردن نبود. ما می خواستیم درحالی به بازی دور ششم گام بگذاریم که صعودمان قطعی شده باشد.

*رونالدو:  برای صحبت کردن در مورد جزئیات شما هستید.من ترجیح می دهد که کار تیمم خودم را آنالیز کنم و این را به بررسی علمکرد های فردی بازیکنان ترجیح می دهم. سیتی واکنش خوبی داشت. عجیب است که این تیم با این بازیکنان در گردونه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار برود.

* سیلوا: سیلوا بازیکن بزرگی است ولی آنالیز بازی او خیلی آسان است. بازیکنان بزرگ نمی توانند بد بازی کنند

*احتمال برکناری مانچینی: مهم این است که باشگاه ها تا آخرین لحظه به حمایت از مربی هایشان بپردازند. من از عملکرد مانچینی راضی هستم. اگر این اتفاق در مادرید رخ داده بود، رسانه ها به او اجازه نمی دادند تا به شهر برگردد. تصورش را بکنید که اگر این ما بودیم که از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده بودیم؛ تصور کنید که چه چیزهایی درانتظار من بود

*حضور بنیتس روی نیمکت چلسی:  من هیچ وقت یک همکار از سمتش برکنار می شود، خوشحال نمی شوم. ما همه با هم همکار هستیم. به تیم های قبلی ام احساس خاصی دارم و دوست ندارم که ببازند. مربیان تیم های قبلی ام را هم دوست دارم و الان هم به بنتیس احساس خوبی دارم.

 

[ پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, ] [ 21:49 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

دروازه بان رئال معتقد است که دیگران باید ارزش کار او را ارزیابی کنند

Cristiano Ronaldo and Iker Casillas - Real Madrid vs. Barcelona

- ایکر کاسیاس دروازه بان رئال، به عنوان کاپیتان تیم ملی اسپانیا می تواند برای انتخاب برنده توپ طلای امسال در رای گیری شرکت کند. او در صحبت هایی با مجله فرانس فوتبال به این نکته اشاره کرده که حتی اگر می شد که به خودش رای بدهد هم به خاطر رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای این کار را نمی کرده.

کاسیاس دراین باره به فرانس فوتبال گفت:« راستش را بخواهید، من نمی توانم به خودم رای بدهم. ترجیح می دهم که ارزش کار و تلاشهای من توسط دیگران ارزیابی شود ، نه اینکه خودم، خودم را ارزیابی کنم.»

 

دروازه بان رئال در حالی این صحبت ها را برزبان آورده که رونالدو،هم تیمی پرتغالی اش در صحبت هایی باهمین مجله فرانسوی اعلام کرده بود که اگر قوانین اجازه می داد، برای توپ طلا به خودش رای می داد.کریس دراین باره گفته بود:« اگر می شد، به خودم رای می دادم. فکر می کنم که تمام بازیکنان دیگر هم همین کار رامی کردند.»

کاسیاس در ادامه به این نکته اشاره کرده که تمایل زیادی دارد تا توپ طلا را مال خود کند و البته یادآوری کرده که می داند که دروازه بانان شانس زیادی برای فتح این جایزه ندارند:« بازیکنان  داخل زمین بیشتر می دوند و موردتوجه هستند.من گاهی وقتها می پرسم که چرا هیچ وقت ارزشهای یک بازیکن به مهمی و تاثیرگذاری مثل دروازه بان به چشم نمی آید؟ من ازاینکه یک جایزه فردی نبرده ام ناراحت نیستم؛بلکه برای دروازه بانان ناراحتم.ما مثل راننده های فرمولا 1هستیم که هیچ وقت در خط اول یا دوم قرار نمی گیرند؛ ماهمیشه در خط ششم یا هفتم دیده می شویم واین درحالی است که ما تنها فوتبالیست های ضروری و غیرقابل جایگزین دریک تیم هستیم. »

کاسیاس همچنین به این نکته اشاره کرد که درحال حاضر شاهد یک نسل طلایی درفوتبال اسپانیا هستیم:«ما شاهد یک نسل فوق العاده از بازیکنان فوتبال هستیم. من برای توپ طلای امسال اولین رای ام را به نام سرخیو راموس خواهم نوشت.می توانم بگویم که او در هشت سال اخیر بی عیب و نقص ترین فصلش را پشت سرگذاشته.راموس یک مدافع میانی فوق العاده است و در طول رقابتهای پارسال لالیگا و درجریان رقابتهای یورو بی نظیر بود.هرچند که خیلی ها بیشتر آن پنالتی ای که درنیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دست داد را به یاد دارند.»

دروازه بان رئال درمورد دو رای بعدی اش برای توپ طلا گفت:« رای بعدی ام را به کریستیانو می دهم؛ به خاطر گلها وجامهایی که درطول فصل کسب کرده و رای سومم یک اسپانیایی دیگر است؛ شاید چابی ارناندس. رای من یک رای شخصی نیست و یک رای بادرنظر داشتن عملکردها در طول یک سال، اهداف محقق شده است . فقط قرار نیست که به ارزیابی فردی بازیکنان بپردازیم. چون الان دیگر می دانیم که دو بازیکن برتر دنیا چه کسانی هستند.»

کاسیاس درمورد عملکرد فردی و انتقاداتی که از او به گوش می رسد گفت:« گاهی وقتها من کمی ضعیف تر هستم ولی فکر می کنم که من مردم را بدعادت کرده ام و توقعات همیشه از من بیشتر وبیشتر می شود.»

او معتقد است که با وجود 31 سالگی اش، هنوز درانتظار بهبودشرایطش است:« ازنظر فیزیکی کاملا حس می کنم که الان دیگر20 ساله نیستم وباید بیشتر مراقب خودم باشم و بیشتر به باشگاه بدنسازی بروم.وقتی خودم را درتلویزیون می بینم متوجه می شوم که کاسیاس امروز هیچ ربطی به کاسیاس 5 یا 10 سال پیش ندارد.درآن موقع بچه بودم و الان دیگر بچه نیستم. هربار کمتر از قبل عصبی می شوم. باگذشت زمان، بلوغی به دست می آورم که فوق العاده است.»

او در بهش پایانی صحبت هایش درموردمورینیو گفت:« از دو سال پیش و از زمانی که مورینیو روی نیمکت تیم قرار گرفته،رئال بازیابی شده و به آرامش بخش ترین دورانمان درتاریخ رقابت های اروپایی رسیده ایم. قبلا ما در مرحله یک هشتم حذف می شدیم و رئال در صحنه اروپایی چندان مهم نبود. ولی مورینیو تیم ما را به راس قلل موفقیت بازگردانده و ما دوباره به حد و اندازه های بارسا رسیده ایم. حتی سلطه و قدرتنمایی مان در لیگ اسپانیا رانیز به دست آورده ایم.»

 

[ چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, ] [ 17:45 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

بدون تردید نمایش شب گذشته رونالدو بی ارتباط با آرا اعلام شده توسط مربیان ، بازیکنان ، روزنامه نگاران و اعضای کمیته فنی فیفا که اکثرا به سود مسی است ، نبوده است.

Cristiano Ronaldo - Real Madrid
 

-شب گذشته دیدار دو تیم رئال مادرید و بورسیا دورتموند در شرایطی با تساوی 2-2 به پایان رسید که کریستیانو رونالدو ، فوق ستاره‌ی پرتغالی تیم رئال مادرید به هیچ‌وجه در حد و اندازه‌های خود نبود و بدون تردید بدترین بازی فصل خود را نمایش گذاشت.

در این دیدار کریستیانو فوق العاده آشفته و عصبانی بود و هیچ‌گاه نتوانست در سطحی که از او انتظار می‌رفت ، ظاهر گردد. او بارها پاس‌های اشتباه صادر کرد ، بارها موقعیت‌های گل را از دست داد و در تمامی صحنه‌ها نیز واکنش‌هائی عصبی و دور از حالت طبیعی داشت.

بطور حتم علت این وضعیت و نمایش رونالدو در دیدار با دورتموند ، آرا اعلام شده در چند روز اخیر توسط مربيان ، بازیکنان ، روزنامه‌نگاران و اعضای کمیته‌ی فنی فیفا بوده است که در نهایت توپ طلا را برای چهارمین بار در دستان لیونل مسی ، رقیب جدی رونالدو برای دریافت این جایزه قرار خواهد داد و این اتفاق به شدت برای رونالدو گران تمام خواهد شد و عذاب‌آور خواهد بود ، آن‌هم برای ستاره‌ای که با جسارت می‌گوید که اگر می‌توانست خود را به عنوان برترین بازیکن معرفی می‌کرد !!!

[ چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, ] [ 17:44 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

کمپو می داند که ممکن است این جایزه به کاسیاس نرسد اما کاپیتان رئال و تیم ملی اسپانیا را به اندازه سایر نامزدها از جمله مسی و رونالدو شایسته کسب این جایزه می داند.

ivan campo
 

- ایوان کمپو، مدافع سابق رئال مادرید، معتقد است توپ طلای امسال باید به ایکر کاسیاس اهدا شود.

کمپو می داند که ممکن است این جایزه به کاسیاس نرسد اما کاپیتان رئال و تیم ملی اسپانیا را به اندازه سایر نامزدها از جمله مسی و رونالدو شایسته کسب این جایزه می داند.

او در گفتگو با آ. اس گفت:" این یک بحث بیهوده است. کاسیاس به اندازه رائول چند سال قبل، شایسته کسب توپ طلاست. من از گفتن این حرف ها دیگر خسته شده ام. ایکر به اندازه اینیستا یا ژابی آلونسو شایسته توپ طلاست."

کمپو همچنین در مورد کار کردن با کاسیاس در زمان حضورش در رئال صحبت کرد و اعلام کرد که او در همان زمان هم شخصیتی قوی داشت.

"  در 17 سالگی، او هنوز یک پسربچه بود اما  برای بازیکنان باتجربه تیم جوک تعریف می کرد. او اکنون یک نماد است. ما از اینکه او در تیم بود، احساس غرور می کردیم."

[ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:30 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

تاره آلمانی رئال به یاد روزهای حضور در برمن، موهایش را به شکل تن تنی در آورده است

ozil hair style
 

- مسوت اوزیل هافبک خلاق تیم رئال که در حال حاضر در اردوی تیم ملی آلمان برای بازی جمعه شب تیمش برابر ایرلند حضور یافته جدیدی از خودش عکس گرفته.او مدل موهایش را به شکل تن تنی وشبیه زمانیکه در وردربرمن بازی می کرد، در آورده است. به نظر می رسد اوزیل بعد از بازی خوبی که در ال کلاسیکو به نمایش گذاشت، روحیه بهتری پیدا کرده است.

[ پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ] [ 9:45 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

این مربی که اسپانیا را به قهرمانی یورو 2008 رساند می‌گوید هر دو تیم مادریدی روزگار را بر بارسلونا دشوار می‌سازند.

Luis Aragones
 

 – لوییس آراگونس بر این باور است که رئال مادرید هنوز می‌تواند به بارسلونا برسد، هرچند که درلیگ هشت امتیاز از آنها کمتر دارد.

قهرمان فصل پیش شروع خوبی نداشت و یکشنبه هم نتوانست فاصله را با بارسا کم کند. آراگونس می‌گوید: «بازی‌های بسیاری برای آنها مانده تا امتیازاتی که نیاز دارند را بگیرند. برای تیمی مانند مادرید هیچ چیزی از دست نرفته.»

بارسلونا و اتلتیکو مادرید با 19 امتیاز در صدر جدول هستند. آراگونس گفته: «اتلتیکو قدرتمندتر از سال‌های پییش است. آنها می‌توانند فصل خوبی داشته باشند و به رقیب خود نزدیک‌تر شوند، یا حتی در اندیشه قهرمانی باشند. البته اگر استمرار داشته باشند.»

آراگونس که سابقه بازی در هر دو تیم مادریدی را دارد پس از آن که در سال 2009 از فنرباغچه جدا شد مربی تیم دیگری نبوده. او با این حال می‌گوید: «هنوز آن قدر قوی هستم که بتوانم به عرصه مربی‌گری بازگردم.»

[ پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ] [ 9:44 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

مدافع رئال مادرید همچنان بر این باور است که بازیکنان بارسلونا به‌راحتی به زمین می‌افتند.

Pepe and Iniesta
 

 – په‌په، مدافع رئال مادرید بر این باور است که بازیکنان بارسلونا به این دلیل با تندی به حرف‌های او واکنش نشان داده‌اند که «حقیقت دردناک است».

این مدافع میانی پرتغالی پس از کلاسیکو گفت که بازیکنان بارسلونا خود را راحت به زمین می‌انداخته‌اند. او اکنون می‌گوید: «اگر کسی حس می‌کند به او توهین شده و آزار دیده به این دلیل است که واقعیت دردناک است. من تنها اتفاقی که واقعا در میدان افتاد را گفتم.»

آندرس اینیستا، بازیکن بارسلونا گفته بود که حرف په‌په را توهین به خود می‌داند و از این حرف آزار دیده.

او که به تیم ملی پرتغال برای بازی با روسیه دعوت شده می‌گوید مشخص نیست بتواند به این بازی برسد: «باید ببینیم اوضاع چگونه پیش می‌رود. اگر همه چیز عالی باشد امیدوارم که بتوانم بازی کنم.» او در پای چپ خود احساس ناراحتی می‌کند.

[ پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:, ] [ 9:43 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

شاگردان ژوزه مورینیو امیدوارند تا بعد از برد روحیه بخش مقابل منچسترسیتی بتوانند روزهای موفق و پراقتدارشان را در لالیگا شروع کنند

Real Madrid celebrate Manchester City win
 
ترکیب احتمالی

رایو وایه کانو

Ruben
Tito, Amat, Casado
Fuego, Adrian
Piti, Trashorras, Carlos
Bille, Baptistao
رئال مادرید

Casillas
Arbeloa, Pepe, Ramos, Marcelo
Khedira, Alonso
Di Maria, Ozil, Ronaldo
Higuain

- پاکو خمس، مربی رایو وایه کانو تیمش را به صورت کامل و بدون مصدوم برای این بازی در اختیار دارد. روبن دروازه بان این تیم بعد از غیبت در دیدار مقابل اتلتیکومادرید که با شکست 3-4 رایو وایه کانو همراه بود، و پشت سرگذاشتن محرومیتش در دروازه این تیم قرار خواهد گرفت.
رئال مادرید هم مصدوم جدیدی ندارد؛ هر چند که انتظار می رود که ژوزه مورینیو تغییراتی را در ترکیب تیمش در مقایسه با بازی با سیتی اعمال کند.
 سرخیو راموس احتمال به جای رافائل واران در ترکیب رئال قرار می گیرد و مسعوت اوزیل هم به جای مایکل اسین به میدان خواهد رفت.
فابیو کوئنترائو هم در این بازی آخرین جلسه محرومیتش را سپری خواهد کرد.
 

  آیا می دانستید؟
  • رایو وایه کانو در جدول رقابت های لالیگا شش پله بالاتر از رئال مادرید قرار دارد.
  • این تیم در هشت مصاف روبروی تیمش مقابل رئال، تن به شکست داده و در هر 8 بازی مغلوب کهکشانی ها شده. 
  • آخرین برد رایو وایه کانو مقابل رئال یک برد خانگی بود که با نتیجه 0-1 رقم خورد و در ماه فوریه سال 1997 رخ داد. 
  • رئال مادرید در سه بازی متوالی خارج از خانه اش در تمامی تورنمنت های این فصل شکست خورده.    
  • برد 2-3 رئال مقابل منچسترسیتی، در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، صدمین برد این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان بود و بدین ترتیب رئال اولین تیمی لقب گرفت که از سال 1992 به بعد و تغییر نام معتبرترین لیگ اروپایی به نام چمپیونز لیگ، به این رکورد دست یافته. 
  • کریستیانو رونالدو (تصویر سمت راست) در 46 بازی متوالی لالیگا برای تیمش به میدان رفته. آخرین غیبت او در ترکیب رئال در بازیهای لالیگا در ماه آوریل سال 2011 ودر بازی با رئال ساراگوسا بود که با شکست 2-3 رئال همراه بود.
[ یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ] [ 12:40 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

گودای که در دوران مدیریت لاپورتا در باشگاه بارسا، یکی از مدیران تیم کاتالان بود، به شدت نحوه شادی مورینیو را مورد انتقاد قرار داده

Ronaldo, Real Madrid Vs Manchester city
 
سایت گل-دیدار رئال مادرید در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی بود و در دیداری تماشایی توانست به لطف گل دقیقه نود رونالدو به برد دلچسبی دست بیابد. البته این دیدار، خالی از حاشیه نبود و اتقافات متعددی در جریان و قبل و بعد از بازی رخ داد که شاید کمتر کسی از تماشاگران از برخی از آنها مطلع شده باشد:
نیمکت نشینی سرخیو راموس
قبل از آغاز بازی همه بیصبرانه درانتظار بودند تا ببینند که آقای خاص چه کسانی را روانه میدان می کند. خبر تعجب آور و سورپرایز کننده این بود که سرخیو راموس، درترکیب اصلی جایی نداشت و بازی را از روی نیمکت دنبال کرد. حضور مایکل اسین در ترکیب اصلی رئال هم نکته جالب توجه دیگری از تصمیمات عجیب آقای خاص بود.
اشتباه یوفا در اعلام نام تیم اصلی
یک ساعت قبل از آغاز دیدار بود که سایت یوفا دات کام، ترکیب دو تیم رااعلام کرد و در ترکیب منتشره در این وب سایت، رافائل واران، کوئنترائو و اسین را در ترکیب اصلی قرار داده بود؛ همین ترکیب اصلی، باعث جنجال وبحث فراوانی میان کاربران سایت شد.
 دقایقی بعد آنها این لیست 11 نفره را تغییر دادند و نام سرخیو راموس و مودریچ را به جای واران و اسین در ترکیب اصلی گذاشتندو همه چیز به حالت عادی بازگشت ؛  شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که مورینیو مدافع اسپانیایی اش را روی نیمکت بگذارد.
داستان ادامه داشت و وب سایت رسمی یوفا مجددا ترکیب اصلی رئال را دستکاری کرد و بار دیگر نام واران و اسین را در ترکیب اصلی قرار داد. همین موضوع در اعلام لیست 11 نفره سیتی از سوی یوفا نیز اتفاق افتاد و بارها جای ناستاسیچ و لسکات و بالوتلی با خاوی گارسیا عوض می شد.
اخراج خواننده اوآسیس از برنابئو
لیام گالاگر، خواننده سرشناس گروه اواسیس، که یکی از هواداران سرسخت باشگاه  منچسترسیتی هم هست و برای تشویق این تیم به مادرید و ورزشگاه برنابئو آمده بود، از سوی مسئولان امنیتی ورزشگاه، به بیرون از استادیوم برده شد. او درجریان برگزاری مسابقه رفتار بی ادبانه ای داشت که باعث شد او از ورزشگاه اخراج شود.
با اتمام بازی هم در شبکه های اجتماعی، پر از انتقادات از گالاگر شد. کارلوس سوارس، بازیکن تیم بسکتبال رئال مادرید ، رفتارهای این خواننده انگلیسی را شرم آور خواند.
 آلفونس گودای: شادی بیمار روانی، تاسف آور است
آلفونس گودای، یکی از روسای سابق باشگاه بارسلونا در پایان دیدار رئال مادرید مقابل منچسترسیتی، جملاتی جنجالی را در صفحه توئیترش درمورد شادی پس از موفقیت رئال در بازی سه شنبه شب نوشت. گودای که در دوران مدیریت لاپورتا در باشگاه بارسا، یکی از مدیران تیم کاتالان بود، به شدت نحوه شادی مورینیو را مورد انتقاد قرار داده و نوشته:« بیمار روانی به نحوی گلهای تیمش را جشن می گیرد که انگار یک بازیکن است.او به دنبال جبران کردن ناکامی روزهای بد حضورش به عنوان بازیکن دنیای فوتبال است.»
قبل از آن هم نایب رئیس باشگاه بارسلونا در صفحه توئیترش نوشته بود:«رئال شانس آورد. در 5 دقیقه پایانی بازی، تیم تحت نظر بیمار روانی ، توانست به 3 امتیاز برسد. چه حیف....اینها بیخود هستند.ولی..»
[ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ] [ 15:33 ] [ یاسر شایان ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 39 صفحه بعد

ستاره خط میانی رئال آماده است تا نقشی کلیدی در این فصل بر دوش بگیرد

Germany: Mesut Ozil
Bongarts

سایت گل- مسعوت اوزیل، ستاره خط میانی باشگاه رئال مادرید معتقد است که می تواند یکی از مهره های سرنوشت ساز در موفقیت این فصل رئال باشد.

این بازیساز آلمانی می خواهد تا عنان هدایت رئال را در دست بگیرد. این درحالی است که کریستیانو رونالدو این روزها در اوج آمادگی است و با خریداری لوکا مودریچ دربازار تابستانی و انتقال او به برنابئو، رقابت برای اوزیل سخت تر از همیشه شده است.

اوزیل که در جریان دیدار تیم ملی آلمان مقابل جزایر فارو، در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره اروپا، دو گل به ثمر رسانده ، در صحبت هایی گفت:« مهمترین نکته برد تیم ما مقابل جزایر فارو بود ولی من برای دو گلی که به ثمر رساندم واقعا خوشحالم. از اینکه در زمین حضور داشتم لذت بردم و چنین بازی ای برای من خوب است تا بتوانم اعتماد به نفسم را افزایش دهم.»

ستاره ترک تبار رئال ادامه داد:« فوتبال امسال، تازه شروع شده ولی من حس خوبی دارم و فکر می کنم که می توانم به رشد و پیشرفت ادامه دهم؛ رئال هم فصلی طولانی را پیش رو دارد و من می خواهم نقش مهمی در موفقیت های این فصل تیمم داشته باشم.»

[ دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, ] [ 21:8 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید