رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ستاره پرتغالی در صحبتهایی اعلام کرد که تلاش هواداران برای برآشفتن او با برزبان آوردن نام ستاره آرژانتینی، برروی او تاثیرگذار نیست

 

 

Cristiano Ronaldo - Real Madrid
 

 

- کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید در صحبتهایی اعلام کرده که فریاد نام لیونل مسی به نشانه حمایت از این ستاره آرژانتینی برروی بازی او تاثیری ندارد

در جریان بازی تیم ملی پرتغال مقابل قبرس در مرحله مقدماتی یورو2012 بود که تعدادی از هواداران با صدا کردن نام لیونل مسی که رقابت دیرینه ای با کریستیانو رونالدو دارد، سعی در عصبی کردن ستاره 26 ساله پرتغالی داشتند

بعد از آن در دیدار پلی آف یورو2012 پرتغال مقابل بوسنی و هرزگوین، رونالدو در فرودگاه بوسنی با فریادهای مشابهی مواجه شد و در جریان بازی هم مورد حمله نور لیزر قرار گرفت.

 

رونالدو اکنون و در آستانه دیدار تیمش مقابل دینامو زاگرب در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانن اروپا،به خبرنگار تی .اف 1 گفت:« برایم فرقی نمی کند که هواداران آن ترانه ها و شعارها را سربدهند و یا ساکت باشند.این شعارها من را تحریک نمی کند و من را مجبور به تغییر شیوه بازی ام نمی کند.اصلا به این شعارها اهمیتی نمی دهم.»

رونالدو درادامه شانسش برای دریافت توپ طلای 2011 را رد کرد و به این نکته اشاره کرد که فقط برروی مسائل مرتبط با تیمش تمرکز کرده:« نمی دانم که آیا توپ طلا به من می رسد یا نه. رئال عملکرد خوبی دارد و من هم روزهای خوبی را پشت سرمی گذارم و تیم ملی کشورم هم به رقابتهای یوروراه یافته.پس من خوشحالم. کسب توپ طلا در اولویت من نیست و مرا نگران هم نمی کند.»

ستاره پرتغالی در بخش پایانی صحبتهایش اعلام کرد که اخبار منتشره در مورد احتمال انتقال او به پاری سن ژرمن صحت ندارم:« من می دانم که آنها تیم بزرگی هستند ولی من مادرید را ترک نی کنم.از این بابت مطمئنم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, ] [ 18:8 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید