رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دو تیم در حالی مقابل هم قرار خواهند گرفت که شاگردان مورینیو با 4 امتیاز اختلاف نسبت به رقیب در صدر جدول لالیگا قرار دارند و حتی یک تساوی هم نتیجه ای مطلوب برای آنها محسوب می شود

 
Aitor Karanka - Real Madrid
 

- آیتور کارانکا، کمک مربی رئال مادرید، اعلام کرد که این تیم در دیدار فردا شب مقابل بارسا از تاکتیک های دفاعی استفاده نخواهد کرد.

دو تیم در حالی مقابل هم قرار خواهند گرفت که شاگردان مورینیو با 4 امتیاز اختلاف نسبت به رقیب در صدر جدول لالیگا قرار دارند و حتی یک تساوی هم می تواند نتیجه ای مطلوب برای آنها محسوب شود.

با این وجود کارانکا امروز در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که رئالی ها با سیستمی هجومی در نوکمپ به میدان خواهند رفت.

" ما برای تساوی به آنجا نخواهیم رفت. این دیدار مانند آخرین دیدار ما در نوکمپ خواهد بود؛ دیداری که ما دو گل عقب افتادگی را جبران کردیم و به تساوی رسیدیم.

ما نیاز داریم که در دیدار فردا شب هم با همان شیوه بازی کنیم.

این سه امتیاز بسیار مهم است اما بعد از این دیدار، ما چهار دیدار دیگر خواهیم داشت؛ چه مقابل بارسا پیروز شویم، چه مساوی کنیم و چه شکست بخوریم."

کارانکا همچنین تاکید کرد که بازیکنان رئال به دیدار پیش رو مقابل بایرن در لیگ قهرمانان فکر نخواهند کرد و انتقادات اخیر به فابیو کوئنترائو به خاطر اشتباهش در دیدار رفت مقابل رقیب باواریایی را رد کرد.

" تمرکز ما در حال حاضر روی دیدار مقابل بارساست.

کوئنترائو؟ آنچه ما از او خواسته بودیم، قرار گرفتن مقابل آرین روبن و ممانعت از گلزنی او بود و او به خوبی کارش را انجام داد. انتقاد کردن کار بسیار آسانی است."

او همچنین در مورد شرایط فیزیکی بازیکنان رئال گفت:" همیشه احتمال مصدومیت، محرومیت و تغییر در نفرات تیم وجود دارد. برای دیداری مانند دیدار روز شنبه، ما چیزی به اسم خستگی نداریم.

امیدوارم این دیدار، یک دیدار معمولی باشد و هواداران از دیدن آن راضی باشند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 21:42 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید