رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مدافع ملی پوش رئال در دیدار شب گذشته با استفاده از دست مانع باز شدن دروازه تیمش شد

 
Jose Maria Guti - ex Real Madrid
 

- گوتی، هافبک سابق رئال، بعد از اینکه سرخیو راموس در دیدار شب گذشته رئال مقابل بتیس در ثانیه های پایانی بازی با کمک دست سد راه ضربه بازیکن حریف شد، اعلام کرد این ملی پوش اسپانیایی یک دروازه بان خوب نیز هست.

در این دیدار پیش از این صحنه جنجالی، توپ یک بار دیگر در محوطه جریمه رئال به دست ژابی آلونسو برخورد کرده بود که آن صحنه را نیز داور پنالتی اعلام نکرد اما صحنه برخورد توپ به دست راموس جنجال بیشتری ایجاد کرد.

گوتی که بعد از جدایی از بشیکتاش عضو هیچ باشگاهی نیست، در صفحه توئیترش نوشت:" رئال بازی فوق العاده ای مقابل بتیس به نمایش گذاشت و یک کنترل عالی از گوتی. در ثانیه های پایانی دوست خوب من ثابت کرد که علاوه بر یک مدافع فوق العاده، یک دروازه بان عالی هم هست."

رئال در حال حاضر با 13 امتیاز برتری نسبت به بارسا در صدر جدول لالیگا قرار دارد اما شاگردان گواردیولا می توانند با پیروزی در دیدار امشب برابر راسینگ، بار دیگر فاصله را به 10 امتیاز کاهش دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:40 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید