رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کهکشانی ها در بازیهای اخیرشان نتایج مطلوبی را کسب کرده اند وبه دنبال آنند تا در آندالوسیا و مقابل بتیس هم به روند پیروزی هایشان ادامه دهند

 
Mix Betis vs Real Madrid
 
   

رئال بتیس


Fabrizio
Nelson, Paulao, Dorado, Nacho
Sevilla, Iriney, Benat
Jonathan,
Castro, Montero

رئال مادرید


Casillas
Arbeloa, Ramos, Pepe, Marcelo
Khedira, Xabi Alonso
Ozil, Kaka, Ronaldo
Higuain

درحالی که آنتونیو آمایا به دلیل مصدومیت از میادین ورزشی به دور است انتظار می رود تا پائولائو در کنار چچو دورادو در خط دفاعی بتیس قرار بگیرد و البته ممکن است مربی این تیم بعد از شکست اخیرش مقابل لوانته، از اوستاریتز هم استفاده کند.

دراین تیم منطقه آندالوسیا رقابت فراوانی برای حضور در خط حمله وجود دارد، البته انتظار می رود که جفرسون مونته رو و جاناتان پریه را برای قرار گرفتن در کنار روبن کاسترو در خط حمله به کار گرفته شوند و آلخاندرو پوزوئلو در ترکیب تیمش جایی نخواهد داشت.

رئال مادرید هم دراین بازی آنخل دی ماریا و فابیو کوئنترائو را دراختیار نخواهد داشت و ریکاردو کاروالیو هم بعد از دریافت پنجمین کارت زردش در رقابتهای این فصل لالیگا قادر به همراهی رئال نخواهد بود. 

 از سوی دیگر په په بعد از سپری کردن محرومیتی مشابه به ترکیب تیمش بازخواهد گشت و درکنار سرخیو راموس در خط دفاع رئال قرار خواهد گرفت. بعید به نظر می رسد که کریم بنزما برای رئال به میدان برود؛هرچند که او تقریبا به روزهای اوجش نزدیک شده و در روز 4شنبه مقابل زسکا مسکو به میدان خواهد رفت.

 لاسانا دیارا و حمیت آلتین تاپ هم همچنان در اوج نیستند و بعید است که در ترکیب اصلی تیمشان قرار بگیرند.ازهمین رو سامی خدیرا در قلب خط میانی تیمش قرار خواهد گرفت.

 

آیا می دانستید؟
  • رئال بتیس تنها در دو بازی از دوازه بازی خانگی اش در رقابتهای این فصل از حریف پیش افتاده و 8 بازی از بازیهای خانگی اش را با تساوی به پایان برده.
  • این تیم منطقه آندالوسیا تنها تیم حاضر در لالیگاست که رونالدو هرگز نتوانسته دروازه اش را باز کند. 
  • رئال مادرید در سه دیدار اخیرش در خانه بتیس به پیروزی رسیده و به طور میانگین در هر بازی به 4 گل دست یافته . 
  • تیم مورینیو درحال حاضر در ده بازی متوالی اش به پیروزی رسیده، رکوردی که یک بار دیگر در طول این فصل هم به آن دست یافته بود
  • هریک از گلهایی که مادریدی ها در رقابتهای این فصل در خارج از خانه به ثمر رسانده اند،برای آنها  یک امتیاز به همراه داشته (31 گل خارج از خانه و 31 امتیاز خارج از خانه)


نظرات شما عزیزان:

hossein.m
ساعت22:42---24 اسفند 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی خوبی داری واقعا لذت بردم
من مایل به تبادل لینک هستم اگه شمام مایلید منو لینک کنید وبهم خبر بدید
عشق است رئال مادرید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, ] [ 12:17 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید