رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ستاره اسپانیایی ترجیح می دهد تا از میان اهداف تیمش ،یکی را انتخاب نکند

 
Xabi Alonso - Real Madrid
 
- ژابی آلونسو ،ستاره باشگاه رئال مادرید یکی از چهره های مراسم معارفه بناید خیریه زنان برای آفریقا بود.دراین مراسم، فلورنتینو پرس،رئیس باشگاه مادریدی هم به عنوان نماینده این باشگاه شرکت داشت
درپایان این مراسم، ژابی آلونسو در گفت وگو با رسانه ها اعلام کرد که به عنوان یکی از سفرای این بنیاد به فعالیت خواهد پرداخت و درمورد مسائل فوتبالی صحبت کرد
او در پاسخ به سوالی درمورد فاصله 7 امتیازی رئال در صدر جدول رقابتهای لالیگا گفت:« در رقابتهای لالیگا، ما راه خودمان را می رویم، بدون وابستگی به فاصله امتیازی ای که با بارسا داریم. این فاصله 7 امتیازی، شیوه بازی ما را تغییر نخواهد داد. ما عقده ای نداریم و به خاطر این هفت امتیاز، سبک بازی مان را تغییر نخواهیم داد ومثل همیشه بازی می کنیم.»
او درادامه صحبتهایش درمورد فرا رسیدن ماه های سرنوشت ساز در رقابتها گفت:« من دوست دارم تا هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسیم. هر دوی این تورنمنت ها، دو تورنمنت بسیار مهم هستند و اگر بخواهم یکی از این دو را انتخاب کنم، کار خیلی سختی خواهم داشت. من هیچ وقت در لالیگا به قهرمانی نرسیده ام و از همین رو انگیزه های خیلی زیادی دارم. رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا هم رقابتهای مهم و ویژه ای است.»
این ستاره اسپانیایی درمورد ابهاماتی درباره آینده مورینیو وجود دارد، ادامه داد:« مربی ،به ما هیچ چیزی نگفته .ما برروی بازی کردن تمرکز کرده ایم و الان این مهمترین نکته است. سبک بازی تیم ما خوب بوده است. ما همیشه برای برد به زمین می رویم؛ در تمام بازیها. دوست داریم تا در بازیها حکمرانی کنیم؛ حالا حریف هر تیمی که هست، باشد. ما همیشه همان کار همیشگی را انجام می دهیم.»
او در بخش پایانی صحبتهایش درمورد مشارکت در این پروژه خیریه گفت:« این اقدام خیریه، اقدامی بود که ارزش شرکت در آن را داشت. باید به رشد در قاره آفریقا، در تمامی جنبه ها کمک کنیم.»
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:8 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید