رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





واکنش برادر ایگواین نسبت به بازتاب این خبر این بود که خیلی سریع این جمله را از صفحه توئیترش پاک کرد

 
Gonzalo Higuain - Real Madrid درحالی که این روزها مورینیو، بنزما را به ایگواین در ترکیب اصلی تیمش ترجیح می دهد، صحبتهای لائوتارو، برادر گونسالو ممکن است باعث شود تا او بیش از پیش از ترکیب اصلی تیم مادریدی دور بماند.
ماجرا از این قرار است که لائوتارو، برادر کوچکتر گونسالو ایگواین، بدون رعایت هیچ حد و مرزی در صفحه توئیترش ، مربی پرتغالی رئال را به باد انتقاد گرفته.
طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا، لائوتارو، برادر ایگواین در گفت و گویی که در صفحه توئیترش با نامزدش جنیفر تروگروسا داشته، جنجال جدیدی را به راه کرده. گویا نامزد برادر ایگواین، از لائوتارو با اشاره به انتشاراخباری درمورد احتمال جدایی ژوزه مورینیو از نیمکت مربیگری رئال در 30 ژوئن سال 2012 از او پرسیده:« آیا ممکن است که مورینیو برود؟»
و پاسخ برادر ایگواین این بوده:« این بهترین کاری است که می تواند انجام دهد.چون او یک حرا****ده و یک آشغال به معنای واقعی است که نمی داند چطور مقابل بارسا تیمش را به میدان بفرستد.»
وب سایت « soymadridista.com» (به معنای من مادریدی هستم، با بازتاب این جملات  ،به این نکته اشاره کرده که برادر ایگواین علیه مورینیو موضع گرفته.
البته واکنش برادر ایگواین  نسبت به بازتاب این خبر این بود که خیلی سریع این جمله را از صفحه توئیترش پاک کرد. جنیفر اندکی بعد ازاین واکنش، روی صفحه او نوشت:« صفحه توئیتر لائوتی حک شده است. من در ابتدا فکر کردم که او از روی عصبانیت و خشم جمله ای را برزبان آورده ولی زمانی که برای او ماجرا را تعریف کردم، لائوتارو به من گفت که این او نبوده که این جملات را نوشته.»
درهر صورت این طور به نظر می رسد که این اتفاق ،برای گونسالو ایگواین چندان خوشایند نباشد.
ایگواین در تابستان سال گذشته قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرده بود و بدین ترتیب تا سال 2016 با رئال قرار داد دارد و دستمزد سالانه اش از 1.8 میلیون یورو در سال به 3.5 میلیون یورو افزایش یافت ومبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او نیز 150 میلیون یورو است.
اکنون تیمهای مختلفی از جمله چلسی به دنبال او هستند و سران آبی های لندن آماده اند تا 45 میلیون یورو برای خرید او بپردازند. از سوی دیگربا توجه به اینکه مورینیو بنزما را به او ترجیح می دهند، ممکن است سران رئال هم بدشان نیاید تا بازیکنی که به قیمت 12 میلیون یورو از ریورپلاته خریداری کرده بودند را با قیمتی 4 برابر به تیمی دیگر بفروشند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ] [ 20:4 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید