رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مدافع اسپانیایی درمورد عدم بخشش کارت قرمزی که در جریان دیدار برگشت تیمش مقابل بارسا دریافت کرد صحبت کرده

 
Sergio Ramos - Real Madrid
 

 

- سرخیو راموس، در صحبتهایی درمورد تصمیم کمیته برگزاری رقابتهای فوتبال اسپانیا درمورد حفظ و عدم بخشش کارت زرد دوم او در دیداربرگشت مرحله یک چهارم پایانی کوپا دل ری مقابل بارسلونا اظهار نظر کرده:« بعد از تصمیم کمیته، این موضوع را می پذیرم که داور ممکن است اشتباه کرده باشد ولی درک نمی کنم که بعد از تماشای ویدئوی صحنه برخورد که در آن کاملا مشخص و روشن بود که این برخورد کارت زرد نداشته، چرا کارت و محرومیت من بخشیده نشده است. این مسائلی است که فقط اینجا رخ می دهد. چه کار می توانیم بکنیم.»

سرخیو راموس انتقادش نسبت به عدم بخشش محرومیتش را در صفحه توئیتر نوشته.این درحالی است که او چند روز پیش هم در صفحه توئیترش نسبت به سرخیو بوسکتس موضع گیری کرده و اعلام کرده بود که بازیکن تیم کاتالان در جریان دیدار برگشت دو تیم در کوپا دل ری تمارض کرده و این تمارض بوسکتس باعث شده تا داور کارت زرد دوم و درنتیجه کارت قرمز را به او (راموس) نشان دهد.

راموس درادامه انتقادش نسبت به اخراجش در آن بازی نوشته بود:« خوشحالم که سران باشگاه نسبت به کارت زرد دوم من درخواست فرجام خواهی داده اند، چرا که با وجودی که برخی ها دست از تمارض نمی کشند، ولی حتی آرنج من با بوسکتس برخورد هم نکرد.»

ولی اکنون با رای کمیته برگزاری رقابتهای فوتبال اسپانیا، مشخص شد که کارت زرد دوم و درنتیجه محرومیت سرخیو راموس بخشیده نشده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:42 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید