رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گلزنی کریستیانو و کاکا ، دو برنده اسبق توپ طلای فوتبال جهان و اوزیل ، ستاره آینده داری که با این روند به زودی توپ طلایی خواهد شد ، از مهمترین نکات این بازی سخت بود .

 
Liga BBVA: Real Madrid-Zaragoza: Kaka, Marcelo
 

 – رئال مادرید رئال ساراگوسا، تیم قعرنشین جدول را سه بر یک شکست داد. آنها هرچند در سانتیاگو رنابئو از حریف عقب افتادند اما در نهایت پیروزی آسانی را به دست آوردند.

ساراگوسا اکنون 13 بازی است که پیروزی را تجربه نکرده است.

مادرید با آن که بازی را درخشان آغاز کرد در دقیقه 12 گل خورد. کارلوس آراندا فرصت و فضای کافی را در اختیار خود دید و به پیش رفت و در میان بازیکنان رئال توپ را به آنخل لافیتا سپرد تا او آن را وارد دروازه خالی رئال کند. این سومین گل لافیتا در دو بازی اخیرش در سانتیاگو برنابئو بوده است.

مردان ژوزه مورینیو تا دقیقه 32 صبر کردند تا به گل برسند. پاس عالی ریکاردو کاروالیو به کاکا رسید و او با کنترل عالی توپ، آن را وارد دروازه روبرتو کرد.

مادرید در دقیقه 49 گل دوم را زد. استبان گرانرو توپ را به اوزیل داد و پاس او به کریستیانو رونالدو رسید و او هم به سبک گل ساراگوسا دروازه این تیم را گشود.

سپس گرانرو و کاکا با هم همکاری کردند. بازیکن برزیلی توپ را به مسعود اوزیل داد و او آن را به سمت تیر نزدیک‌تر زد و گل سوم را به ثمر رساند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

رادین
ساعت20:05---9 بهمن 1390
سلام وب خیلی خوبی داری مطالبتو خوندم و خوشم اومد اگه قابل بدونی به وب من بیا و اگه مایلی تبادل لینک کنیم اگه مایلی به وبم بیا و نظر بده تا تو رو لینک کنم تازه اگه بالا در سمت راست رو کلیک کنی و ثبت نام کنی می تونی برنده جایزه بشی راستی در سمت پایین سمت راست رو کلیک کن و به من امتیاز بده خوش حال میشم اگه بهم سر بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:59 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید