رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مهاجم فرانسوی اعتقاد داردکه بارسا تیم برتر دیدار رفت بودولی معتقد است که رئال می تواند در بازی برگشت ورق را برگرداند

 
Copa del Rey: Real Madrid-Barcelona: Karim Benzema
 

 

- کریم بنزما مهاجم فرانسوی باشگاه رئال مادرید در صحبتهایی اعلام کرده که سرنوشت تیم صعود کننده به دور بعدی رقابتهای جام حذفی اسپانیا هنوز مشخص نشده است

در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا، بارسا توانست تا با نتیجه 1-2 از سد رئال عبور کند و بازی برگشت این دو تیم هفته آینده در نوکمپ برگزار می شود.

دراین میان کریم بنزما معتقد است که رئال برای آنکه بتواند در بازی برگشت درنوکمپ به نتیجه مطلوبی دست یابد باید پیشرفت کند ولی او ناامید نشده است

بنزما دراین باره گفت:« این درست است که اگر به بازی چهارشنبه شب نگاه کنید، شرایط مثل همیشه بود. ما در نیمه اول فوق العاده بودیم ولی بعد گلی را دریافت کردیم که واقعا به ما آسیب رساند و بعد از آن هم گل دیگری از راه رسید. ما واقعا ناامید شده ایم ولی کار تمام نشده است. ما برای پیروزی به بارسلونا می رویم و اگر می خواهیم به دور بعد صعود کنیم، هیچ راه دیگری به جز کسب نتیجه مطلوب در دیدار برگشت نداریم.»

بنزما در ادامه به آر.ام.سی گفت:« ما باید به خودمان باور داشته باشیم،حتی با این وجود که می دانیم که کار خیلی سختی خواهیم داشت. ما هم تیم بزرگی هستیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 دی 1390برچسب:, ] [ 18:51 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید