رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هر دو ال کلاسیکوی قبلی که با قضاوت مونیس برگزار شد با تساوی به اتمام رسید و درآن بازیها سالگادو و آلبیول از زمین اخراج شدند.

Muñiz Fernandez (Getty Images)
- بین ساعت 10 تا 12 امشب به وقت اسپانیا،هیچ کسی دوست ندارد که جای مونیس فرناندس، داور اسپانیایی دیدار ال کلاسیکو باشد. این اولین باری است که او دیدار ال کلاسیکو در رقابتهای جام حذفی را سوت می زند.
دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در نه ماه اخیر هشت بار مقابل هم قرار گرفته اند و این داور اسپانیایی تا به امروز 2بار مصاف این تیم ها را سوت زده. که در این دو دیدار قضاوت نسبتا خوبی هم داشته آخرین باری که او این بازی را سوت زد، مصاف فصل گذشته دو تیم در رقابتهای لالیگا ودر ورزشگاه برنابئو بود که با تساوی 1-1 به اتمام رسید. هر دو گل بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. پنالتی های مسی و کریس رونالدو. رئال آن بازی را با10 بازیکن به اتمام برد چرا که آلبیول به خاطر خطایی که منتهی به اعلام یک ضربه پنالتی برای بارسا شد، از زمین مسابقه اخراج شد . آلبیول که دفاع آخر رئال در آن صحنه بود، هنگامی که داوید ویا قصد شوت زدن داشت، پیراهن ال گواخه را کشید تا از زمین مسابقه اخراج شده و یک ضربه پنالتی به نفع بارسا اعلام شد. دقایقی بعد و در سوی دیگر زمین آلوس روی مارسلو خطا کرد و رونالدو از روی ضربه پنالتی بازی را مساوی کرد.
دومین ال کلاسیکویی که او سوت زد هم به فصل3-2002 برمی گردد که آن بازی هم در برنابئو برگزار شد و آن بازی هم با تساوی یک – یک به اتمام رسید ولی در آن بازی میچل سالگادو با دریافت دومین کارت زردش در جریان بازی مجبور به ترک زمین مسابقه شد .
در بارسلونا، گواردیولا سیاست خاصی را با صحبت نکردن درمورد داوران اتخاذ کرده.مربی جوان بارسا در کنفرانس خبری روز سه شنبه اش گفت:« نمی دانم کدام داور بازی ما را سوت می زند.»
البته صحبتهای چابی و برخی دیگر از بازیکنان بارسا حکایت از آن دارد که آبی اناری ها از عملکرد داوران در دو دیدار اخیر این تیم مقابل بتیس و اسپانیول راضی نیستند . الان چندماهی است که برروی مسی خطای پنالتی اعلام نشده و این درحالی است که رئالی ها مدتی است که با آرامش و بدون آنکه مشکلی با داور داشته باشند کار را دنبال می کنند.
باید ببینیم که قضاوت دیدار ال کلاسیکوی امشب به چه ترتیب خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, ] [ 20:22 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید