رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مهاجم سابق باشگاه اسپانیول که گل پیروزی بخش رئال در مصاف با مایورکا را به ثمر رساند معتقد است که تیمش شایسته این برد بود.

 

- خوسه کایخون، فوروارد اسپانیایی باشگاه رئال مادرید شنبه شب گل ارزشمندی را برای تیمش به ثمر رساند

درحالی که مصاف رئال مایورکاو رئال مادرید تا دقایق پایانی با تساوی1-1 دنبال می شد، این کایخون بود که توانست رئال را به گل برتری رسانده تا سه امتیاز بازی شنبه شب ایبروستار به حساب کهکشانی ها واریز شود

درپایان این دیدار بود که کایخون در گفت و گوبا خبرنگاران از اهمیت کسب این 3 امتیاز گفت:«تیم ما 24 بازیکن دارد؛ پس کاملا واضح است که برخی از بازیکنان دربعضی بازیها فرصت حضور در زمین را می یابند ولی بازیکنان نیمکت نشین عملکرد خیلی خوبی داشته اند و ما به سه امتیاز خیلی مهم دست یافتیم.»

ستاره جوان اسپانیایی ادامه داد:« ما باید تا پای جان بازی کنیم؛ همیشه مثبت اندیش باشیم و به پیروزی برسیم و این همان چیزی است که در حال انجام آن هستیم.»

با این برد رئال مادرید موقتا با 8 امتیاز برتری نسبت به بارسای رده دوم در صدر جدول رقابتهای لالیگا قرار دارد.در صورتی که بارسلونا امشب بتواند رئال بتیس را شکست دهد این اختلاف به 5 امتیاز کاهش خواهد یافت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, ] [ 17:17 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید