رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نمایش سوال برانگیز بازیکنان رئال در نیمه اول دیدار مقابل مالاگا باعث شد تا مورینیو اعلام کند اگر می توانست همه بازیکنانش تیمش را در بین دو نیمه تعویض می کرد

 
Iker Casillas - Real Madrid
 

- ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال مادرید، به صحبت های اخیر ژوزه مورینیو در مورد استراحت بیش از اندازه بعضی از بازیکنان رئال در تعطیلات زمستانی پاسخ داد.

رئالی ها در اولین دیدار سال جدید در مرحله یک هشتم کوپا دل ری مقابل مالاگا حسابی به دردسر افتاد. آنها در نیمه اول با ارائه یک بازی ضعیف 2-0 عقب افتادند اما در نیمه دوم با تغییراتی که که مورینیو ایجاد کرد،

در نهایت 3-2 پیروز شدند.

نمایش سوال برانگیز بازیکنان رئال در نیمه اول باعث شد تا مورینیو اعلام کند اگر می توانست همه بازیکنانش تیمش را در بین دو نیمه تعویض می کرد اما کاسیاس در پاسخ اعلام کرده این حق هم تیمی هایش است که در تعطیلات استراحت کنند.

کاپیتان کهکشانی ها در گفتگو با مارکا گفت:" تعطیلات زمانی برای استراحت کردن و در کنار خانواده بودن بود نه فکر کردن به فوتبال."

این دروازه باتجربه همچنین در مورد آرزوهایش برای فصل جاری گفت:" می خواهیم در همه رقابت ها تا آنجا که می توانیم پیش برویم. از هم تیمی هایم خواستم که فصل خوبی را رقم بزنند."

رئالی ها فردا در اولین دیدارشان در رقابت های لالیگا در سال 2012 میزبان گرانادا خواهند بود؛ در حالی که در حال حاضر با 3 امتیاز برتری نسبت به بارسا در صدر قرار دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 16 دی 1390برچسب:, ] [ 17:36 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید