رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئالی ها لحظات خوب زیادی را پشت سر گذاشتند اما لحظات بد اندک آنها بیشتر لحظات خوب شان را تحت الشعاع قرار داد

 
 
 
 
سایت گل- زمان زیادی به پایان سال 2011 نمانده و اکنون زمان مناسبی است تا نگاهی به عقب بیندازیم و ببنیم در ماه های اخیر چه رخ داده است. در این مدت، رئالی ها لحظات خوب زیادی را پشت سر گذاشتند اما لحظات بد اندک آنها بیشتر لحظات خوب شان را تحت الشعاع قرار داد. رکوردهایی مانند صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان با امتیاز کامل، برابری با رکورد پیروزی های تاریخ باشگاه، تعداد بازی های ملی کاسیاس، اوج گیری دوباره بنزما یا بازگشت دوباره کاکا به میادین از جمله اتفاقات خوب رئال در یک سال اخیر بوده اما همه اینها در مقابل شکست های پیاپی مقابل بارسا چندان به چشم نیامده است.

البته در چند فصل اخیر بارسا همیشه مقابل رئال موفق بوده و در رقابت های مختلف این تیم را پشت سر گذاشته اما در سال 2011 تقریبا به تنها رقیب مادریدی ها برای رسیدن به جام های مختلف تبدیل شد و همچنان به قهرمانی های پیاپی شان ادامه دادند؛ لالیگا، چمپیونزلیگ و سوپرکاپ اسپانیا.  رئالی ها تنها توانستند قهرمانی در کوپا دل ری را از چنگ آنها در بیاورند؛ بهترین روز برای طرفداران رئال در یک سال اخیر. در اینجا بعضی از بهترین و بدترین لحظات رئال در سال 2011 رابا هم مرور می کنیم؛ تلخ و شیرین ها سالی که زمان زیادی به پایان آن باقی نمانده است.


بهترین ها بدترین ها

1- قهرمانی در کوپا دل ری

رئالی ها روند ناکامی شان در جام های مختلف را در این دیدار که بعضی ها آن را مسابقه سال نامگذاری کردند، شکستند؛ آن هم با پیروزی مقابل دشمن همیشگی، بارسلونا. تنها گل این دیدار هیجان انگیز و تا اندازه   پرتنش را  کریس رونالدو در وقت های اضافه بازی با ضربه سر به ثمر رساند. این اولین پیروزی رئال مقابل بارسا از زمان حضور گواردیولا در نوکمپ بود .روز 20 2011 بی تردید مهمترین روز سال برای طرفداران رئال بود. این روز را با سوتی سرخیو راموس و انداختن جام قهرمانی نیز به یاد می آوریم.

1- انگشت مورینیو در چشم تیتو ویلانووا

این اتفاق در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا در نوکمپ رخ داد؛ دیداری که ششمین شکست مورینیو مقابل بارسا در 7 رویارویی دو تیم از زمان حضور او در رئال در حال رقم خوردن بود. در حالی که بازیکنان دو تیم به دلیل خطای مارسلو روی فابرگاس با هم درگیر شده بودند، مورینیو هم از فرصت استفاده کرد و انگشتش را در چشم تیتو ویلانووا فرو کرد. عکس های این اتفاق خیلی زود در سراسر دنیا منتشر و به نمادی از ضعف رئالی ها مقابل بارسا تبدیل شد.

2-رونالدو، ال پی چی چی تاریخ ساز و کفش طلای اروپا

ستاره پرتغالی یکی از بهترین فصل های دوران حرفه ای اش را سپری کرد. با  گل او رئال قهرمان کوپا دل ری شد و در لالیگا رکوردی را شکست که برای سال ها غیرقابل دسترسی به نظر می رسید؛ رکورد 38 گل تلمو ساررا و اوگو سانچس. در آخرین دیدار فصل قابل آلمریا بود که رونالدو 2 آخرش را به ثمر رساند و به رکورد تاریخی 40 گل رسید. با این تعداد گل او عنوان ال پی چی چی لالیگا و کفش طلای اروپا را به دست آورد.

 

2- خداحافظ فینال ومبلی

مانند اتفاقی که در لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا رخ داد، در لیگ قهرمانان نیز بارسلونا بود که رئال را کنار زد. چند روز قبل از این  دیدار رئال در فینال کوپا دل ری بارسا را شکست داده بود و به همین دلیل با امید بیشتری پای به این دیدار گذاشتند اما اتخاذ یک تاکتیک سوال برانگیز از سوی مورینیو و همچنین اخراج په په، موجب شد تا بارسا صعودش به دیدار نهایی را در دیدار رفت قطعی کند. رئال در دیدار برگشت به پیروزی نیاز داشت اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

3- خداحافظی با بدبیاری های یک هشتم نهایی

بعد از حذف در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در 6 فصل پیاپی، رئالی ها در سال 2011 به این ناکامی پایان دادند. آنها این بار لیون را با گل بنزما در دیدار برگشت در ژرلان حذف کردند و در مرحله یک چهارم نهایی نیز از سد تاتنهام گذشتند. آنها در مرحله نیمه نهایی متوقف شدند اما بار دیگر به جمع قدرت های فوتبال اروپا برگشتند.

3- میخ آخر ناکامی در لالیگا

اسپورتنیگ خیخون زمانی پای به سانتیاگو برنابئو گذاشت که رئالی ها تقریبا تمام تمرکزشان را روی دیدارهای ال کلاسیکو گذاشته بودند. با این وجود، این پیروزی 1-0 اسپورتینگ با تک گل کوئباس بود که سرنوشت لالیگا را به سود بارسا رقم زد. پرسیادو با این پیروزی انتقام شکست دردیدار جنجالی رفت را گرفت و رکورد شکست ناپذیری مورینیودر دیدارهای خانگی نیز شکسته شد.

4- پرس مورینیو را تنها نمی گذارد

در 25 سپتامبر گذشته بعضی از اعضای هیئت مدیره باشگاه از رفتارهای مورینیو انتقاد کرده و آن را خلاف اصول دانستند. اما فلورنتینو پرس به سرعت واکنش نشان داد و از سرمربی تیمش دفاع کرد:" او به ما یاد داد که بزرگی مان را درک کنیم." این حمایت علنی که بعد از جدایی خورخه بالدانو از رئال به دلیل اختلاف با مورینیو اتفاق افتاد، نقش زیادی در کاهش جنجال های رسانه ای مورینیو در چند ماه اخیر داشت. اکنون فضای باشگاه رئال برای آقای خاص قابل تحمل تر شده است.

4- مورینیو سوال می کند "چرا؟"

بارسا در دیدار رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ در برنابئو 2-0 به پیروزی رسید. اما این پیروزی تحت تاثیر صحبت های مورینیو علیه داوران، یوفا و دستاوردهای بارسا در مصاحبه مطبوعاتی پایان بازی قرار گرفت. این صحبت های با واکنش یوفا و محرومیت مورینیو و همچنین انتقادات جهانی از این مربی همراه شد. منتقدان معتقد بودند مورینیو هر بار که تیمش در زمین به پیروزی نمی رسد چنین جنجال هایی را به راه می اندازد.

5- زمانی برای اتحاد اعضای تیم

به نظر می رسید مهمانی رئالی ها بعد از دو نتیجه ضعیف مقابل راسینگ و لوانته، تنها اقدامی برای تحت الشعاع قراردادن این نتایج بود اما با گذشت زمان مشخص شد که آن مهمانی معنای بیشتری برای این تیم داشت. در واقع آن اتفاق فرصتی برای نزدیک تر شدن اعضای تیم به یکدیگر بود. پیش از آن اختلافاتی در رختکن ایجاد شده بود اما یک جلسه در رختکن و آن مهمانی باعث شد تا رئالی ها پس از آن در همه دیدارهای شان به جز دیدار مقابل بارسا به پیروزی برسند.

5- تحقیر دوباره در ال کلاسیکو

رئالی ها در حالی پای به دیدار رفت ال کلاسیکو این فصل گذاشتند که با سه امتیاز برتری نسبت به بارسا و یک بازی کمتر، از شرایط بسیار خوبی برخوردار بودند و حتی می توانستند با پیروزی در این دیدار، سرنوشت قهرمانی را نیز رقم بزنند. اما بار دیگر در برنابئو این آبی و اناری ها بودند که مقابل هواداران رئال جشن پیروزی برپا کردند. این بار نه از درگیری خبری بود، نه از گل مردود شده، نه بازیکن مصدوم و نه بهانه ای برای کم تجربگی. حتی سریعترین گل تاریخ ال کلاسیکو که توسط بنزما به ثمر رسید هم نتوانست مانع از شکست رئال در ال کلاسیکو شود.





AthleticAtléticoBarcelonaEspanyolGetafeLevanteMálagaMallorcaOsasunaRacingReal MadridReal SociedadSevillaSportingValenciaVillarrealZaragoza

   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:, ] [ 23:10 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید