رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در تابستان باشگاه هایی مانند چلسی و بایرن نیز برای خرید این بازیکن اظهار تمایل کردند اما اواعلام کرد در صورتی که رئالی ها برای خریدش اقدام نمی کردند، در بنفیکا می ماند

 
Fabio Coentrao, Real Madrid
 

- فابیو کوئنترائو، مدافع چپ رئال، تاکید کرد از پیوستن به این باشگاه در تابستان گذشته پشیمان نیست.

این ملی پوش پرتغالی در تابستان گذشته با انتقالی 30 میلیون یورویی از بنیفکا به رئال پیوست و با 17 بازی در رقابت های این فصل در ترکیب رئال، یکی از ارکان اصلی تیم مورینیو بوده است.

در تابستان باشگاه هایی مانند چلسی و بایرن نیز برای خرید این ملی پوش پرتغالی اظهار تمایل کرده بودند اما این بازیکن 23 ساله اعلام کرد در صورتی که رئالی ها برای خریدش اقدام نمی کردند، در بنفیکا می ماند.

او در گفتگو با نشریه رکورد گفت:" واقعیت این است که همان طور که می دانید من پیشنهادهای دیگر نیز داشتم. تقریبا نیمی از تیم های اروپایی به دنبال من بودند.

اما من اعلام کردم که می خواهم در بنفیکا بمانم. بین  همه باشگاه هایی که پیشنهاد دادند و بنفیکا، من همیشه ترجیح دادم در بنفیکا بمانم. اما وقتی رئال پیشنهاد داد، همه چیز تغییر کرد.

هر بازیکنی رویای حضور در بهترین باشگاه ها را دارد و من هم از این قاعهده مستثنی نیستم. بنفیکا هم باشگاه بسیار خوبی است اما رئال در سطح بسیار بهتری است.

پیوستن به رئال یک تصمیم درست بود. با پیوستن به این باشگاه به یکی از آرژوهایم رسیدم."



نظرات شما عزیزان:

عاشق مصطفی نظری
ساعت13:30---6 دی 1390
لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, ] [ 18:47 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید